eu am intrebat la RAR am fost cu alte treburi ) orice motor de logan se poate omologa pe orice logan cu sub 500 lei. este adevarat cu franele.
mare smecherie iti pui etrieri si discuri de 16v.
la Valcea intr un parc unde erau foarte multe loganuri vindea unul un motor 16v ( pe probate ) 1000 lei cu tot ( electronica soft chei manopeta tot )
din punctul meu de vedere daca tot ma apuc sa fac interventii heavy duty asupra motorului m as orienta spre ce este mai bun si gata facut asamblat sa fie bolt on. nu sa stau sa ma complic cu soft uri axe batai de pistoane sa nu mai zic stres si bani aruncati in van. imi pare rau de ce ai patit sincer. problema este ca noi tot nu ne invatam minte pana nu o luam rau. modificari pe masina care te plimba si te duce NU SE FAC.
cine poate isi ia a doua masina pe care o batjocoreste cum vrea. se strica ? o trag pe dreapta sa nu ceara bani si o faci cand ai timp. dar pana atunci ai un amarat de 1.4 care este devotat si prezent la datorie zi noapte vara iarna, mereu. ca nu trage ? non-sense
mare smecherie iti pui etrieri si discuri de 16v.
la Valcea intr un parc unde erau foarte multe loganuri vindea unul un motor 16v ( pe probate ) 1000 lei cu tot ( electronica soft chei manopeta tot )
din punctul meu de vedere daca tot ma apuc sa fac interventii heavy duty asupra motorului m as orienta spre ce este mai bun si gata facut asamblat sa fie bolt on. nu sa stau sa ma complic cu soft uri axe batai de pistoane sa nu mai zic stres si bani aruncati in van. imi pare rau de ce ai patit sincer. problema este ca noi tot nu ne invatam minte pana nu o luam rau. modificari pe masina care te plimba si te duce NU SE FAC.
cine poate isi ia a doua masina pe care o batjocoreste cum vrea. se strica ? o trag pe dreapta sa nu ceara bani si o faci cand ai timp. dar pana atunci ai un amarat de 1.4 care este devotat si prezent la datorie zi noapte vara iarna, mereu. ca nu trage ? non-sense
Comment