Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • km n-am multi, vreo 62.000. dar catalizatorul are un zumzet ciudat pe la 4000rpm, adica e "spart fagurele". poate e asezat de-asa masura incat blocheaza prea mult gazele arse. incerc sa ajung maine seara, dar nu promit nimic. si oricum mai gasesc eu un "etalon" daca chiar vreau sa vad cum merge. daca vin si ma dau acum, asa cum mi se pare mie ca merge, pierd sigur. merge mai binisor pe turele mici, dar se gatuie repede, si isi revine aproape pe la 5000rpm, dar tot "chinuita" mi se pare. cand o fi gata dau sfoara-n tara. ideea este ca merge motorul bine si nu am probleme de compresie/fum s.a.m.d.

    asa cum spuneau si ceilalti colegi cateva posturi mai sus, mie si 1.4 imi tragea cam slab, deci daca problema persista, nu-i nici in motor, nici in ECU. voi vedea ce rezolv cu catalizatorul zilele astea, sa-mi fac un pic de timp liber. deci NU garantez ca ajung maine seara, si nu de "frica" cand va fi rezolvata si problema asta, si voi vedea ca iau 175-180 fara probleme, vin si la o "linie". timp e destul.
    Last edited by razvanamza; 10 January 2012, 00:52.

    Comment


    • Fugi maine si scoate-l.Daca e infundat o sa fie diferente enorme parerea mea.
      Se simte el bine cand e in stare buna si il dai jos dar sa fie si infundat..
      AG 16 Y M A

      Comment


      • fa cu zice Alin, nu te costa nici mult , altfel pe forum nu cred ca iti gasesti rezolvarea.

        Comment


        • am scris adineauri, voi rezolva si esapamentul sper eu in curand. cat despre faimoasa asigurare a lui AleXpeed, well, va trebui sa astepte primavara

          Comment


          • nu stiu ce pierzi , sau ce ai de dovedit, dar eu in locul tau din ambitie ma dadeam , mai mult sa vad daca am castigat ceva din alea 3 masini .

            Comment


            • [QUOTE
              asa cum spuneau si ceilalti colegi cateva posturi mai sus, mie si 1.4 imi tragea cam slab, deci daca problema persista, nu-i nici in motor, nici in ECU. voi vedea ce rezolv cu catalizatorul zilele astea, sa-mi fac un pic de timp liber. deci NU garantez ca ajung maine seara, si nu de "frica" cand va fi rezolvata si problema asta, si voi vedea ca iau 175-180 fara probleme, vin si la o "linie". timp e destul.[/QUOTE]

              Pai daca nu e nici in motor nici in ecu, ti-au ramas doua variante parerea mea:
              1.Poate nu iti deschide clapeta de acceleratie la maxim.Dar aici nu trebuia sa consume mult.
              2.Catalizator infundat.
              Acu poate or mai fi si alte chestii de verificat dar astea sunt mai la indemana.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • @ FOF o dau la pariu ca nu vine. dar si daca vine si anunti se strang 100 la kis

                @ razvan ce te face sa crezi ca imi doresc sa fac asa ceva ?

                eu nu inteleg ceva a tine : masina trage bine pe ture joase ( s a adaptat softul ), masina trage cu vana pana peste 6000, dar cu toate astea ajunge greu la 130, masina consuma mult, ba nu consuma, defapt si a revenit, acum e catalizatorul infundat, ba nu e spart, sa nu mai zic de romanelem novele si eseurile, referatele cu privire la dintele decalat.... ce ai cu masina asta ? ce ti a facut ?
                Last edited by alessandro; 10 January 2012, 01:02.

                Comment


                • Razvan..de curiozitate.In regim de mers normal la ce turatie schimbi vitezele?Ai obiceiu sa mergi constant la o turatie obisnuita gen 2000-2300rpm sau la 50 la ora in a5a cu acceleratia calcata jumate ca sa traga?
                  Last edited by al!n; 10 January 2012, 01:13.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • pun si eu masina la bataie marti (pentru amza) am 3000 de cand am facut segmentarea deci sunt cam in rodaj:d. Am zis ca nu mai fac liniute cu motorul actual dar pentru razvan renunt si fac o incercare.

                    Si da eu schimb vitezele la maximum 2700 si merg cu a 5-a la 50-60km/h. am 90 000km si nu s0a infundat nimic nu s-a depus nimic nu a avut nicio problema motorul. Cand vreau sa traga trage, cand vreau consum mic consuma putin.
                    Last edited by o8MeLC; 10 January 2012, 01:17.

                    Comment


                    • Razvane, pana la urma ce soft ai? Ce compresie? Ce raport de compresie?

                      Daca zici ca distributia e bine pusa la punct si ca supapele tin bine in presiune... mai raman de verificat injectoarele si catalizatorul. Un soft de 1.6 stock ai sa faci o proba?

                      Apropos... pana la urma ce axa cu came ai? Axa de 1.4 cred ca ti-ar fi dat cuplu mai bun pana in 3500 rpm... Acuma depinde si in ce plaja de turatii vrei sa tii masina in mod curent.

                      Comment


                      • Originally posted by o8MeLC View Post
                        Si da eu schimb vitezele la maximum 2700 si merg cu a 5-a la 50-60km/h. am 90 000km si nu s0a infundat nimic nu s-a depus nimic nu a avut nicio problema motorul. Cand vreau sa traga trage, cand vreau consum mic consuma putin.
                        Consum mic nu inseamna neaparat mers subturat.De ex eu schimb in jurul a 3200rpm dar accelerez incet, progresiv si merg mult in frana de motor si am consum intre 6.9 si 7.3 in oras.

                        Asteptam sa dea razvan catalizatorul jos si speram ca se va schimba situatia.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • am consum instant si stiu destul de exact cat consuma masina in fiecare moment. Si subturat nu inseamna sa schimbi o treapta si sa mentii acea viteza constanta ci sa schimbi o treapta si sa accelerezi, gen sa schimbi a 5-a la 60 si sa incerci sa accelerezi ceea ce omoara motorul. Fiecare are stilul sau de mers. Eu in bucuresti nu scot consum peste 9.5 (si asta foarte rar asa de mare) cand toti se plang ca le ia peste 10. Nu mai zic de tata ca atunci cand conduce nu creste consumul instant niciodata peste 10l/100 pe cand la mine ajunge si la 15l/100 (in accelerare normala)

                          Comment


                          • Da normal, fiecare cu stilul lui.Si eu am consum instant si acelasi lucru urmaresc si eu, sa vad unde consuma mai putin.
                            La mine a facut taicamio un drum mai intins cu 5.7 consum mediu.Nu stiu ce le face batranii de scot cifre d-astea)
                            Hai sa nu mai fim off si sa asteptam sa vedem ce face razvan in continuare...

                            Ca tot se vorbea despre compresii, am luat si eu compresia acu cateva zile.Motorul meu are 45.000 de km, chiulasa comprimata 0.6mm semeringuri supape schimbate acum vro 15.000 cand am facut si chiulasa, supape si scaune rectificate sa inchida bine:
                            Pistonu 1-12.9
                            Pistonu 2-13.1
                            Pistonu 3-13.0
                            Pistonu 4-12.8
                            Last edited by al!n; 10 January 2012, 01:53.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • Hai frate ca l-ati disperat pe razvanamza . zici ca sunteti soacre dealea cicalitoare " faci liniuta , hai faci liniuta, hai ma ti`e frica sa te dai " cand o sa vrea omul sa se dea e treaba lui , e masina lui , sunt banii lui ! pana la urma putea sa puna si un mare c**at pe motor si sa spuna , ca`i trage de rupe , e fix problema lui. repet , uneori mi`e sila de forumul asta ca vad numai mistocari , mistouri , sageti care mai de care mai la tinta . daca merita investitia p poate decide doar el . asa ca hai sa mai lasam liniutele ca n`avem cine stie ce dacie cu inima de corvette .

                              Comment


                              • cred ca o sa-i mai las sa fiarba putin, oricum masina nu e inca "gata". mai am de pus si admisia de megane, de facut ceva cu evauarea..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google