Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un sfat prietenesc, las-o asa, sportul asta nu e de tine si de multi "aplaudaci"
    Cat despre admisie , nu o mai pune ca nu o sa poti trece cu vederea faptul ca din cand in cand iti va mai ramane turata peste 1000 tr

    Atat am avut eu de spus , daca vrei sa asculti bine ,daca nu ...

    Comment


    • @silviu_cos eu unul sunt foarte curios cum a iesit modificarea care am incercat-o eu primul. altceva este ca lui viteza ii va expira asigurarea si nu o va mai face prea curand pentru ca e pe firma si este destul de scumpa si atunci cand va face asigurarea sigur masina nu va mai fi ca acum si razvan nu prea va mai avea nicio sansa.

      Comment


      • masina poate fi facuta sa traga in doua feluri. stock si super intretinuta cu tot felul de zemuri uleiuri bujii filtre si cox in fiecare zi. sau sa faci toate modificarile posibile, toate odata sa simti ceva si iar sa ii dai cox. razvan nu a facut nimic si nici cox nu ii da. merge cu a 5 a la 1500. efectiv a zapacit masina aia de nu mai stie de capul ei.

        Comment


        • @o8MeLC

          Adica unii baga bani in modificarea ("tunarea" sau cum vrei sa-i spui) masinii si dupa aia nu mai au bani sa-i faca asigurarea? Cand spuneam ca e mai bine sa iti iei un Logan din fabrica cu motorizare potenta (1.6 16V sau 1.5 DCI 90PS) si cu dotari cat mai bune, ca sa te bucuri cat mai mult de masina si sa te duca confortabil pe drumurile patriei - mi-au sarit alti useri in cap, ca nu stiu ce inseamna sa mesteresti la masina, ca "n-a avut omul bani sa-si ia una dotata"... etc. Daca tragi linie si aduni, cred ca mai multi bani se baga asa, plus timpul alocat, munca, piesele, adaptarile... In fine, sa nu fiu inteles gresit - e frumos si sa mesteresti la masina si sa fii multumit de rezultate - dar sa n-ai bani de asigurare sau benzina... e cam anapoda.

          Razvane, mult succes cu modificarile si sa auzim ca esti multumit de tot ce ai facut. Totusi impune-ti o limita de bani, ca sa nu ajungi sa bagi cu taraita cat nu face. Bafta!

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            masina poate fi facuta sa traga in doua feluri. stock si super intretinuta cu tot felul de zemuri uleiuri bujii filtre si cox in fiecare zi. sau sa faci toate modificarile posibile, toate odata sa simti ceva si iar sa ii dai cox. razvan nu a facut nimic si nici cox nu ii da. merge cu a 5 a la 1500. efectiv a zapacit masina aia de nu mai stie de capul ei.
            Sincer la asta ma gandeam si eu.Daca baga picioru blana in a5a la 1500rpm si asteapta sa urce pana la 130 e normal sa i se para ca trage greu.
            Acu na...el stie mai bine cum o conduce.
            Eu astept sa ii dea catalizatoru jos si speram ca se schimba situatia.
            Last edited by al!n; 10 January 2012, 13:30.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • in primul rand pana la 130 nu ai ce sa cauti in 5a cand dai in masina ... normal ar trebui in 3a ,apoi a 4a pana la 180 , a 5a se da pentru franare.
              Daca ai catalizatoru infundat , ai toate sansele sa topesti ceva prin motor la forja ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • @ion_R5 viteza are acum 2 masini gpl-ul si diesel care e taxi. In momentul de fata munceste pe taxi si foloseste masina si pentru intalniri. In ultima vreme nu a prea mai folosit gpl-ul pentru ca mereu era cu dci-ul in oras. Masina sigur va suferi cateva modificari si nu va mai fi folosita, si nu vad din ce cauza sa dai atatia bani pe asigurare atat timp cat nu vei folosi masina in viitorul apropiat. (are bani sa faca asigurarea si sa bage in masina si sa mai traiasca inca 3 luni ) e avut)

                Comment


                • schim cam la 2200-2500, uneori 3000. in mod " sport" schimb la 5500-6000. masina trage in secunda asta cam la fel cu 1.4. anterior, deci e o problema pe evacuare. temperatura foarte greu ajunge la 4 linii, doar prin oras.

                  Comment


                  • Evacuarea infundata nu are treaba cu temperatura scazuta, normal ar trebuii sa se supraincalzeasca daca e infundat.
                    Probabil e din termostat ca asa a inceput sa imi faca si mie, daca merg in a5a la 90 lejer asa scade la 2 linii daca dau a4a si merg 20m mai turat urca la 4.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • destul de posibil la mine sa fie de la zgarieturile de pisica, care ar scadea temperatura motorului cu pana la 20 de grade. asa s-ar explica. termostatul e nou, gates.

                      Comment


                      • hai diseara la intalnire macar sa aud si eu motorul si poate sa facem o plimbare. Sunt curios cum se aude motorul. Nu vreau sa vii pentru a te da ci doar sa vad cum merge masina. Nu cred ca nu ai timp o ora sa treci pe la intalnire...

                        Comment


                        • Eu zic sa va dati cat mai rpd ca anu asta e sfarsitu lumii si poate nu mai apucati
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            destul de posibil la mine sa fie de la zgarieturile de pisica, care ar scadea temperatura motorului cu pana la 20 de grade. asa s-ar explica. termostatul e nou, gates.
                            si care este principiul prin care zgaruieturiele alea aproape inexistente scad temperatura cu 20 grade ?

                            Comment


                            • Originally posted by al!n View Post
                              Eu zic sa va dati cat mai rpd ca anu asta e sfarsitu lumii si poate nu mai apucati
                              vine si apocalipsa si tot nu se dau ...
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment


                              • Razvanamza:tot filcor folosesti?sau ai trecut la altceva?
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google