deocamdata va merge asa. cand se va putea, direct axa de 250-260 (fata de stock 210 la 1.4 si cam 215 la 1.6), pe calculatorul meu. dar asta e o investitie la care nu pot adera, data fiind situatia mea financiara curenta. pana si setul motor e luat pe datorie
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Nu tre soft pe dyno neaparat in prima faza...te costa 2mil soft de 1.6(modificat)+gazu pana la mioveni.
Eu unu nu as avea curaj sa merg mult cu softul de 1.4 si mai ales sa ii dau in goarna.
Doar 210grade are axa de 1.4 stock?Last edited by al!n; 29 November 2011, 23:47.
Comment
-
eu din cate imi amintesc , o evacuarea prea rapida ia cuplu nu da
cel putin nu la turatii joase , poate nu se aplica aici , dar in principiu d-aia nu se prea recomanda sa portezi mult pe evacuare.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
deci ar fi mai buna axa de 1.6 pentru cuplu? eu mai stiu ca axele, cu cat le cresc "gradele" muta cuplul motor si puterea maxima din ce in ce mai sus, deci as fi tentat sa cred in continuare ca axa de 1.4 s-ar preta mai bine pentru cuplu si putere in ture joase, chiar daca poate puterea maxima sau cuplul maxim vor fi sub 1.6 stock. se adauga oricum si admisia de megane...
Comment
-
Eu zic sa pui axa de 1.6 cu admisie de megane.tre sa traga bine.lasa tigania cu axa de 1.4..
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postdeci ar fi mai buna axa de 1.6 pentru cuplu? eu mai stiu ca axele, cu cat le cresc "gradele" muta cuplul motor si puterea maxima din ce in ce mai sus, deci as fi tentat sa cred in continuare ca axa de 1.4 s-ar preta mai bine pentru cuplu si putere in ture joase, chiar daca poate puterea maxima sau cuplul maxim vor fi sub 1.6 stock. se adauga oricum si admisia de megane...
Comment
Comment