mai bine incerci sa le identifici dupa coduri. vezi ca a pus XP u codurile pe aici
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
datorita faptului ca ai 2 supape/cilindru, iti permiti in cazul in care pierzi din ridicare, sa pui supape mai largi, ca e destul de solita puntea dintre supape. la 4/5 supape/cilindru smecheria asta deja nu mai tine, ca se fisureaza puntea daca incepi sa cocosezi motorul dupa bunul plac. deci, poti sa modifici axa stock, dar, vezi mare grija la tratamentul de suprafata, nenea ala cand o sa ia din fundul camei, ca sa schimbe cercul de referinta al evolventei, s-ar putea sa te trezesti cu oarece uzura. mai mult, un tratament termic necorespunzator dupa prelucrare, va genera zone de tensiune intre partile calite, care la caldura si sarcina pot sa cedeze, aparand microfisuri, care in timp duc la alte complicatii. un specialist in mecanica/sudura/tratamente termice ar fi de consultata inainte sa te apuci de a jumuli din cama stock de dragul catorva grade per ansamblu.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Razvane,nu te inteleg sincer ce vrei tu de la batranica ta... crezi ca e de joaca cu axa, cu supapele ...cred ca ti-am mai zis ..vrei sa traga, nu mai e masina de familie .. altfel nu faci mare lucru oricat ai incerca... la baza plusului de putere si cuplu ai doar 3 componente :axa, admisie si evacuare si cu astea ai terminat la un aspirat, vrei mai mult incepi sa dai AC jos,servo electric si sa usurezi
Comment
-
admisia, curatata si pregatita pentru noul k7msfbgdbddfbAttached Files- IMG_5614.jpg (69.6 KB, 147 views)
- IMG_5615.jpg (67.4 KB, 144 views)
- IMG_5616.jpg (73.6 KB, 143 views)
- IMG_5617.jpg (73.6 KB, 142 views)
- IMG_5618.jpg (106.5 KB, 141 views)
- IMG_5619.jpg (61.1 KB, 66 views)
- IMG_5620.jpg (92.7 KB, 59 views)
- IMG_5621.jpg (80.1 KB, 61 views)
- IMG_5622.jpg (70.2 KB, 66 views)
- IMG_5623.jpg (53.0 KB, 76 views)
Comment
Comment