Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    azi am reusit sa iau compresia: cam 7,5-8 pe la toti cilindrii. slabut, dar ma asteptam, fiindca nu schimbasem segmentii. astept penuria de posturi cu "told you so!". pe deasupra, am pus bujii eyquiem pe specificatia de 1.6, si cam merge in 3...
    La 7,5 ti-ar trage ca un taxi pe GPL cu 400000 km la bord...

    Cum sa mearga in 3?? De ce?
    Acolo e ceva problema mai mare.

    Comment


    • Motoarele foarte puternice si aspirate se balbaie, dau senzatia in relanti ca merg in mai putine pistoane..
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • mergea in trei fiindca a crapat una, literalmente. am inlocuit-o cu una mai veche (acelasi model) si motorasul si-a revenit. ma surpirnde uneori prin silentiozitatea mult mai mare decat a anteriorului, cat si prin cuplul mai hotarat.

        Comment


        • Nu am mai scris aici cam de multisor. Am facut si o paralele cu lau911 si al sau logan chel 1.4. Desi neconcludent, se pare ca totusi masina trage mult mai bine ca alta data.

          Comment


          • dupa cate modificari si paramodificari ...trebuia sa stai cel putin egal ...oricum e bine

            Comment


            • Tot o aiureala e daca nu ii pui axa de 1.6....mi se pare cea mai mare tiganie la masina ta.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • credca este totusi axa care trebuie. nu se invatase gpl-ul cu ea, de asta avea gatuire la 4000. acum trag frumos pana prin 6000-6500 rpm. duc dorul clapetei de 52mm, dar sper ca pana la vara sa termin admisia de megane.

                Comment


                • Zici 6000-6500 de parca ai zice 6000-6100.
                  Crede-ma ca alea 500rpm fac o foarte mare diferenta pe 400m.
                  Eu cred ca te-ai invatat tu cu masina asa, nu s-a invatat gpl-u cu axa.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Ecu gpl este autoadaptativ.

                    Comment


                    • newsflash: sa vezi dracie, in anumite limite, chiar si ala de benzina, la fel... nasol e ca ecu gpl ncearca sa "fure meseria" de la ecu benzol, care ecu benzol nu stie ca e "furat" si tot incearca sa compenseze, ceea ce duce la un cerc vicios din care iesi cand rezlizezi ca ambele ecu-uri si-au "mutut" treaba si motorul merge ca ceaiul de tei cu bromura de iod
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • asta se intampla la toate GPL urile ?

                        Comment


                        • si din spusele lui seba rezulta ca motorul nu mai e potent

                          Comment


                          • de aia se face "recalibrare" din cand in cand. masina merge foarte bine. au trecut peste 3000 km de cand s-a facut motorul si merge ok. thread-ul se poate inchide, conversia a reusit. ne vedem pe topicul de admisii si, candva, pe cel de evacuare. pana una alta, Easy-ul primeste de la Iepurash jante League LG264, black+fata polishata.

                            pentru cine are chef, ramane varianta de schimbare doar pistoane ( cu pastrarea arborelui cotit) pentru turbo sau compressor. Distrigazu', se aude?

                            Comment


                            • threadul il inchidem, no problem, dar cum ramane cu intrebarea din titlu? adica din 1.4 cu interne de 1.6, dar fara axa de 1.6, scoti fix p...@
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Axa e de 1.6 :-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google