Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    de ce? ca sa sr scurga benzolul si sa se prinda mai acatarii de galerie, in zgrunturi, sa se prelinga bine in scaunul supapelor, ca sa se poata aprinde usor si sa ai detonatii. asta-i scopul ascuns, nu?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #92
      deci se poliseaza sau nu?

      Comment


      • #93
        cand vrei vii sa iti arat "porozitatile" din admisia mea. imi vine greu sa cred ca sunt puse acolo din intamplare

        Comment


        • #94
          cand o dai jos?

          Comment


          • #95
            se vad repede nu este nevoie sa o dau jos de tot

            Comment


            • #96
              du-te sa faci o poza

              Comment


              • #97
                Originally posted by razvanamza View Post
                deci se poliseaza sau nu?
                se porteaza chiar ... si apoi se polisheaza
                Degeaba portezi chiulasa , cand galeria de admisie/evacuare va restrictiona flowul .D-aia port and polishurile se fac cu un flow test .Se vede cat scoate inainte pe fiecare gaura , apoi se mareste/poliseaza se incearca sa se scoata mai mult si se incearca egalarea lor .Acelasi lucru si cu galeriile de admisie/evacuare .
                Asa tu degeaba ai chiulasa capabila de 100 cfm , 25 cfm pe gaura ... cand galeria ta permite 80 cfm... 20 cfm pe gaura ) si evacuarea 60 cfm , 15 cfm pe gaura caz in care incalzesti fara numar motorul ca nu evacueaza destul de repede ) si nici nu primesti aer destul din cauza galeriei de admisie.
                Last edited by Cristi_Xp; 5 December 2011, 12:54.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #98
                  hai ca vreau sa o vad sus pe masina ,ca lui LAU i-a fost frica de tiganeli ... o sa ma apuc si eu de a mea

                  Comment


                  • #99
                    e bine ca se lucreaza la masini nu se hiberneaza
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • gospodarul face vara sanie si iarna car

                      Comment


                      • Ma bag si eu in seama, tu ai gpl si pinion de diesel pe a V-a si acu vrei mai multa putere?

                        Comment


                        • sefu pune si tu, te rog, poze cu pistoanele de 1.6 si cu cele de 1.4, vreau sa vad si eu diferenta intre ele

                          eventual si poze cu bielele daca poti
                          Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                          Comment


                          • sunt deja poze pe thread-ul lui 08melc, de la conversia lui. o diferenta de cam 1-2mm pe inaltime la pistonul de 1.4, si locul unde intra biela putin diferit.

                            Comment


                            • kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan


                              Asta e postul.

                              Comment


                              • Acum am vazut unde apare diferenta de cursa a pistonului dintre 1.4 si 1.6.Acea diferenta de 10 mm e data de ansamblu piston - biela, restul e la fel , exceptie facand axa cu came.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google