Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vei rade, dar nu prea..

    Comment


    • #17
      gandeste te ce stroke ai pe 1.4 si ce stroke ai pe 1.6

      vrei sa mi zici ca 1.6 are durata mai mica pe admisie si totusi stroke ul este mai mare ? este absurd. inseamna ca 1.6 consuma mai putin ca 1.4. nu intra la fel de mult are nu intra nici benzina.

      crede ma razvane ca nu vreau sa te convingi the hard way.

      Comment


      • #18
        Originally posted by razvanamza View Post
        vad ca axa de 1.4 evaueaza mai bine, deci ar da cuplu mai mult, nu? v-o fi teama ca nu are timp sa "suga tot" pentru 1mm diferenta? ma mai ajuta si admisia de megan..
        )))))))))) alejandro ,da-i 2 palmi dupa cap sa-si revina
        pune dreq o axa de catcams ca sunt vreo 2 de vanzare si ai terminat tot balciul ,daca vrei ceva ca lumea , daca nu ... meri in continuare pe ideea ce mai conteaza 1 mm acolo ... ce mai conteaza 2mm dincolo ... mai iau 2 din bloc si e chit
        Last edited by Cristi_Xp; 28 November 2011, 20:03.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          La mine mergea foarte bine masina. Era ceva amestecat dar mergea foarte bine pana la 4000 de ture. Acum nu stiu daca bataia a survenit din cauza axei sau a softuljui sau daor a pieselor proaste dar sigur una din asta a fost problema si eu daca as mai incerca odata... sa va spun sincer nu as mai incerca. Din pacate am afla mult prea tarziu despre anumite chichite si de preturi de 500 lei pe un motor, cu motor la schimb.

          Cat despre razvan ... are multe idei fixe la care nu vrea sa renunte desi toti spun ca nu e bine incercand sa ii faca pe ceilalti sa gandeasca euforic ca el, ceea ce este destul de greu (vedeti exemplu filtrului minune)

          Comment


          • #20
            asta a fost sub centura grav de tot. macar eu nu ma inec ca tiganul la mal acum ma apuc sa fac graficele celor doua axe sa vad ce si cum.

            axele de catcams costa 1000 de lei bucata. am specificat ca-l fac fiindca s-a potrivit sa crape chiulasa. nu ma apucam altfel. cu soft de 1.4 si axa de 1.6 va fi si mai stutzocamila...
            Last edited by razvanamza; 28 November 2011, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Daca ai fi fost in locul meu iti garantez ca ai fi facut acelasi lucru. Cand calculezi pe foaie ca nu vrei sa investesti mai mult de 2000 de lei si dupa toate probleme vezi ca ajungi la 4000 de lei si inca problema nu s-a rezolvat iti garantez eu ca ai incerca cat mai ieftin posibil sa faci ca masina sa mearga bine si cat mai mult timp de acum incolo.

              Sincer imi doresc sa iti reuseasca dar cu atata inganfare imi e sa nu faci aceeasi prostie ca mine. Eu nu am reusit dar am fost cam singurul din club care a avut curajul sa faca asta si nu ca mi-ai spus tu. Modificarea asta o tatonam de aproape 1 an in care am cautat mesteri, piese si informatii, iar ea s-a concretizat cand am strans o suma considerabil mai mare decat calculul facut pe foaie pentru a fi sigur ca voi avea bani si pentru eventuale neplaceri. (nu mai spun de tupeul tau de a posta pe topicul acela de inventii... mai ales ca masina nici nu e inca gata, e ca si cum ai participa cu o inventie doar proiectata. E adevarat a fost pusa in practica de mine si merge dar tot nu e frumos)

              Comment


              • #22
                oameni buni un motor bun proape nou de 1.6 costa 1000 lei

                azi am sunat la RAR costa maxim 500 lei omologarea cu trecut in carte cu tot

                cu 1500 nu te doare capul ai un 1.6 sanatos fiabil gate de drum oricand. dupa conversia asta eu nu as avea curaj sa plec nici macar pana la Ploiesti

                @ razvan inca odata iti mai zic renunta la axa de 1.4. nu este buna

                @ melc masina ta tragea mai bine pana in 4000 rpm si alimentata cu putina euforie de moment. un 1.6 in mintile lui te batea lejer du la pariu.
                tragea mai bine ca era 1.6 da cred ca scanteia o dadea pe evacuare si admisia o facea pe compresie. gang bang era in motorul ala.

                Comment


                • #23
                  alessandro marele expert. ia pune manuta sa faci graficele alea la axe ca-ti trece. sunt aproape identice.

                  Comment


                  • #24
                    ce grafice omule. la ce ? explica ne sa intelegem

                    si cu softul ce faci ? ok ai mai multa benzina, garla curge

                    ce faci cu injectia care ti o da jumate pe evacuare si admisia care se incurca cu compresia ?
                    esti sigur ca nu se intampla asa ?

                    @ razvan daca ai cea mai mica impresie ca fac misto sau ca nu vreau sa iti iasa masina te inseli amarnic. si tu vrei sa iasa dar ai niste idei fixe la care nu vrei sa renunti in ruptul capului chair daca latram toti la tine. daca se strica motorul ce faci ? iti mai permiti inca 1000 lei sa il faci ? nu iti este frica deloc deloc ? melcu saracu ai vazut ce a zis....e trecut prin asta

                    fa totul ca la carte. pune axa si soft de 1.6 si dormi linistit noaptea ca nu crapa maine dimineata la pornire. dupa ce ai astea poti sa fii tzigan mai departe linistit sa pui admisii de megan serpi sxa catcams soft ,....
                    Last edited by alessandro; 28 November 2011, 22:57.

                    Comment


                    • #25
                      da
                      o sa-ti desenez.

                      pagina 28 din manual, k7j vs. k7m 710. deschiderea e mai mare la k7m cu vreo 2-3 grade, evacuarea la fel. axele sunt cam de 210-220. diferente minore.
                      Last edited by razvanamza; 28 November 2011, 23:04. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        alecsandro nu mi se parea ca masina tragea mai bine ci chiar tragea. Am spus ca stateam bot la bot cu alexspeed, el cu a 2-a si eu cu a 3-a. Nu ti se pare destul cat sa iti dai seama ca tragea mult mult mai bine? Accelerarea de la 80 la 140 (in treapta 4)era fenomenala, mult mult peste ce putea 1.4-ul meu (care tragea peste multe din club). Din pacate nu am filmat sa vedeti despre ce vorbesc. Doar alex a facut o tura cu masina si a coborat spunand ca vrea si el dupa ce rezolv cu bataia. Am incercat si o liniuta cu un clio simbol de 1.4 remapat la doc parca. l-am batut cu jumatate de masina. (clio simbol are stoc undeva la 12.3s pana la 100 parca)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          da
                          o sa-ti desenez.

                          pagina 28 din manual, k7j vs. k7m 710. deschiderea e mai mare la k7m cu vreo 2-3 grade, evacuarea la fel. axele sunt cam de 210-220. diferente minore.
                          nu cred ca am acelasi manual. pune si tu sa vedem si noi. pune manualul attachment

                          @ melc daca ala are 12.3 eu iti garantez ca nici remapat nu scoate timpul ala. cred ca iti tragea intre 1.4 si 1.6 la jumate. ceea ce este mult. dar un 1.6 se juca cu tine
                          Last edited by alessandro; 28 November 2011, 23:19.

                          Comment


                          • #28
                            eu bag mana in foc ca alex nu i-a bataie de la 1.6 stoc cu mai mult de jumatate de masina ( eu stateam cu 1.4 bot in bot cu alex). Trebuie sa te gandesti ca aveam volanta de 1.4 si am o masina mai usoara fiind preferance cu servo. Eu totusi zic ca pana la 4000 de ture tragea peste un 1.6.

                            Inainte de remaparea acelui clio m-am dat cu el si l-am batut tot cu jumatate de masina. Chiar spunea ca s-a dat cu mai multe loganuri si sunt printre putinii care trag asa de bine (1.4 si 1.6)
                            Last edited by o8MeLC; 28 November 2011, 23:27.

                            Comment


                            • #29
                              bun hai sa zicem ca tragea. ok. cati bani ai bagat in masina sa o faci ?

                              si dupa iti zic eu cat dadeai pe un 16v cu pana in 30.000 km cu tot cu omologare si manopera.

                              Comment


                              • #30
                                Stiu toate preturile alecsandro. Eu nu am vrut sa am in acte 1.6 pentru ca nu mi se parea nimic wow. Eu doream ceva ce nu s-a mai incercat. E cam greu sa omologhezi 16v pentru ca maresti puterea motorului cu 40% si acolo intra in alta categorie. Vor comenta ca sunt alte frane pe 16v si din cate stiu eu te pot incadra sa faci alte teste. Omologarea cand am intrebat eu ultima data la rar era de 780 de lei, montarea unui motor e 300 lei si un motor cat de cat ok este undeva la 1500 lei. ajungi undeva la 2500 lei. Mie dupa ce am facut motorul prima data, inainte sa bata, am platit 2500 lei cu tot cu revizia completa (pompa de apa, distributie, ulei, antigel, filtru, manopera)

                                si mai era softul de schimbat 300 lei.
                                Last edited by o8MeLC; 28 November 2011, 23:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google