Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    a cantarit cineva volantele ? sunt curios ce diferenta este intre ele

    daca ai si ceva modificari la 1.6 nu prea mai tine ambreiajul de 1.4

    Comment


    • #47
      S-a dus dracu si secretul volantelor...))

      Dati din casa.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #48
        asta era ideea unui forum, Alexpeed. oricum stiam deja de volanta mai usoara pe 1.4. nu am desfacut niciodata, chiar sunt curios ce volanta am.

        Comment


        • #49
          Originally posted by razvanamza View Post
          da
          o sa-ti desenez.

          pagina 28 din manual, k7j vs. k7m 710. deschiderea e mai mare la k7m cu vreo 2-3 grade, evacuarea la fel. axele sunt cam de 210-220. diferente minore.
          Si inaltimea de ridicare a camei cat e? Idem la amandoua?
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #50
            mai mare pe admisie si mai mica pe evacuare la 1.6 . da nu conteaza ma 1 mm. cred ca este pus din greseala acolo. nu auzi ca axele trebuiau sa fie la fel ? sunt la fel

            @ razvane te am rugat sa urci si tu manualul ala sa vada si ochisorii mei. nimic

            Comment


            • #51
              NT 6010 mai precis.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #52
                gata lam gasit. mersi.

                i am mai explicat lui razvan de un miliard de ori. alea nu sunt duratele de deschidere ale camei. este doar inaltimea camei intre lobi. distanta intre tangentele la la lobi.

                doua came cu aceiasi inaltime pot avea durate de deschidere diferite. am pus degeaba filmulete

                mai pun odata durata deschidere axa came explicata

                intreb si eu un singur lucru

                xama de admisie la 1.6 este mai mica

                K7M/710
                Cama de admisie : 34,835 ± 0,03 mm

                K7M/710

                Cama de admisie : 34,835 ± 0,03 mm

                si totusi 1.6 deschide mai adanc supapa de admisie. nu cumva difera lobul camelor ?

                Ridicarea maxima a supapelor :

                K7J/710 :

                Admisie : 9,270 mm,

                K7M/710,

                Admisie: 10,215 mm,
                Last edited by alessandro; 29 November 2011, 11:24. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  Arc mai scurt la supapa de K7M, posibil si culbutor cu alt raport al parghiei.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    chestii pe care nu le ia nimeni in considerare. mai acum 1 2 luni parca 1.4 si 1.6 erau identice. doar pistoanele difera. acum uite cate diferente care sunt din totdeauna au aparut

                    Comment


                    • #55
                      axa difera , doar am pus de nu stiu cate ori codul axei . Sau asa prosti sunt astia de la dacia ca vad 2 axe identice cu coduri diferite ?
                      Cat despre ... ce mai conteaza 1mm in plus sau in minus ... nu pot sa zic decat HA-HA .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        nu e ma mi a zis mie un mecanic. milimetrul ala iti da cuplu jos

                        @ xp m am exprimat gresit. eu tot incerca sa explic ca axele difera, posibil sa difere si ceva supape da nimeni nu crede. si difera axele in sensul ca 1.4 are durata si deschidere mai mica. cum mama masii de motor o scoate mai mult cuplu din benzina si aer mai putin
                        Last edited by alessandro; 29 November 2011, 14:49.

                        Comment


                        • #57
                          intreaba-l pe melcu.

                          Comment


                          • #58
                            ce sa il intreb pe melcu ? am vorbit cu el 100 de PM uri

                            eu nu am incredere in doua lucruri axa si soft necorespunzatoare atat

                            cu axa si soft de 1.6 i ar fi tras si mai bine lu' melc.

                            Comment


                            • #59
                              tu nu vrei sa intelegi ca softu e 10 milioane. ala pe dyno?

                              Comment


                              • #60
                                ba stiu foarte bine.

                                da un ECU de 1.6 este de 10 ori mai ieftin.

                                cu 200 lei cred ca faci rost de axa + ECU

                                cand iti face softul ala custom pe dyno se pleaca de la softul de baza. softul tau de baza este gresit pentru ce motor vei avea.
                                vad ca nu pot sa te fac sa intelegi. nu pot decat sa sper ca iti va iesi bine si ca nu vei avea probleme.
                                Last edited by alessandro; 29 November 2011, 21:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google