Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    mai bine incerci sa le identifici dupa coduri. vezi ca a pus XP u codurile pe aici

    Comment


    • #77
      am sa ma uit. axa de 1.6 este cam tocita, cea de 1.4 este noua. care s-o pun?

      Comment


      • #78
        pune si tu poze ceva. e mare uzura la cama ? se simte la mana ?

        Comment


        • #79
          sorin zice ca da, sa vedem verdictul final.

          Comment


          • #80
            stii ca DBILAS modifica axe cu came stock. pierzi din lift da ajungi la 260 grade deschidere.
            nu cred insa ca este o optiune. au si astea straturi si tratamente

            Comment


            • #81
              pai n-as vrea sa perd din lift. aia e oleaca de tiganie..

              Comment


              • #82
                datorita faptului ca ai 2 supape/cilindru, iti permiti in cazul in care pierzi din ridicare, sa pui supape mai largi, ca e destul de solita puntea dintre supape. la 4/5 supape/cilindru smecheria asta deja nu mai tine, ca se fisureaza puntea daca incepi sa cocosezi motorul dupa bunul plac. deci, poti sa modifici axa stock, dar, vezi mare grija la tratamentul de suprafata, nenea ala cand o sa ia din fundul camei, ca sa schimbe cercul de referinta al evolventei, s-ar putea sa te trezesti cu oarece uzura. mai mult, un tratament termic necorespunzator dupa prelucrare, va genera zone de tensiune intre partile calite, care la caldura si sarcina pot sa cedeze, aparand microfisuri, care in timp duc la alte complicatii. un specialist in mecanica/sudura/tratamente termice ar fi de consultata inainte sa te apuci de a jumuli din cama stock de dragul catorva grade per ansamblu.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  nu vreau. mai bine pastrez axa mea de 1.4.
                  Last edited by razvanamza; 3 December 2011, 00:56.

                  Comment


                  • #84
                    la 1.6 si 1.4 nu se merita o asemenea modificare. ajunge la 150 euro / axa

                    @ razvan amza. ai putea sa incerci marurea scaunului supapei si sa incerci supape de 1.8 8V sau 2.0 8V

                    poti sa te uiti in talon sa mi spui ce scrie la tipul motorului ?

                    Comment


                    • #85
                      Razvane,nu te inteleg sincer ce vrei tu de la batranica ta... crezi ca e de joaca cu axa, cu supapele ...cred ca ti-am mai zis ..vrei sa traga, nu mai e masina de familie .. altfel nu faci mare lucru oricat ai incerca... la baza plusului de putere si cuplu ai doar 3 componente :axa, admisie si evacuare si cu astea ai terminat la un aspirat, vrei mai mult incepi sa dai AC jos,servo electric si sa usurezi

                      Comment


                      • #86
                        admisie : check
                        axa 1.4 : check
                        evacuare deocamdata stock.

                        motor k7j-710. va deveni k7m-730

                        Comment


                        • #87
                          va deveni k7mjklmnoprstuvxyz
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #89
                            pe SuperNova a fost E7J motorul

                            sa nu polishezi admisia. las o asa cum e

                            Comment


                            • #90
                              la injectie se polisheaza. la carburatie nu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google