Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am deja ansamblul complet! piston-biela-segmenti-arbore cotit-cuzineti. motorul de pe care am luat totul l-am desfacut personal. cuzinetii cu plasati in locasurile originale, este imposibil sa-i pun pe dos, sau unii in locul altora.

    Comment


    • nu ne mai spui nimic despre cand dai motorul jos si il faci.

      Comment


      • pai inca n-am ce. a plouat si nu s-a putut turna placa, asa ca abia azi am dus masina intr-un garaj la caldurica, asteptand dezmembrarea de maine. chiulasa cic-ar fi gata, planata, luat cam 0,8-0,9 mm per total din ea. scaunele de supapa au fost deja rectificate, benzina stand in camera de ardere cu supapele doar asezate, fara arcuri .

        SE VOR FACE poze la zgarieturile ce urmeaza sa se faca, probabil maine.
        NU am gasit garnitura de admisie de megane, asa ca probabil voi folosi un liant din-acela siliconic ce inlocuieste garniturile. presiunile nu-s mari pe acolo si cred ca va face fata cu succes. MAP va fi prins pe corpul plenum-ului, asemanator pozitiei de la cos_min_i. probabil langa el va fi si senzorul temperatura, ca nu vreau sa-l las asa, atarnat in eter.


        este posibil sa incerc pornirea masinii cu vechea mea clapeta, asta daca o mai gasesc. am pe ea si senzor clapeta, dar este fix pe dos la megane. francezi idioti
        NU am gasit inca o solutie pentru senzorul pozitie clapeta. cei care au deja astfel de admisii, pot sa-mi lase cateva idei?
        Last edited by razvanamza; 7 December 2011, 22:20.

        Comment


        • cu cat e mai lung pistonul de 1.4 fata de ala de 1.6 ?)
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • cam 2mm. aceeasi biela. manetonul de pe arborele cotit mai indepartat fata de ax cativa milimetri, cat sa suplineasca pistonul mai scund de la 1.6. ce este interesant, ca jonctiunea biela-piston este mai aproape de "fata" pistonului decat la 1.4, pentru a favoriza cursa mai lunga a acestuia.

            Comment


            • avand in vedere ca nu urca pana sus pistonul de 1.6 , si avand in vedere ca 1 mm se poate lua lejer din bloc ... oare n-ar merge piston de 1.4 scotand astfel o compresie de 11-12:1 elegant fara nicio alezare din bloc etc ...
              Tu n-ai zis ca iei din bloc ? acu ai luat din chiulasa?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • da. mi-e mai simplu sa umblu in traista cu chiulasa decat cu blocul, si daca fac vreo nefacuta vreau sa ma pot intoarce la stock oricand. chiulasa gasesc mai usor decat bloc, si nu mai trebuie trecut la RAR daca o faram. mai ales ca nu umblu eu cu ele, ci un angajat al lui Sorin. in felul asta poate sa se ocupe linistit de motor maine, pana vin chiulasa si admisia de la portat.

                mastre, da-mi si mie o idee cu senzorul ala. l-as desface, sa incerc sa inversez potentiometrul pe placaj, daca n-o fi prea greu. compu' de Logan o sa inteleaga ce vreau de la el cand o vedea ca se da senzoru' peste cap la fiecare accelerare?

                Comment


                • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  avand in vedere ca nu urca pana sus pistonul de 1.6 , si avand in vedere ca 1 mm se poate lua lejer din bloc ... oare n-ar merge piston de 1.4 scotand astfel o compresie de 11-12:1 elegant fara nicio alezare din bloc etc ...
                  Tu n-ai zis ca iei din bloc ? acu ai luat din chiulasa?
                  Nu e chiar asa , nu e vorba de acei cativa mm diferenta de inaltime , e vorba de pozitionare gaurii boltului fata de partea superioara a pistonului. Rapotul de compresie la 1.6 e de 9.7/1 daca a mai luat din chiulasa 0.8 mm a ridicat sigur compresia la 10.5/1
                  Attached Files
                  Last edited by madi; 8 December 2011, 00:19.

                  Comment


                  • si eu ce-am zis mai sus??

                    Comment


                    • salut, scuze ca nu am apucat sa citesc chiar tot, dar am o intrebare: a incercat cineva sa monteze chiulasa de 1,4 16V (de pe Clio sau megane 2) pe motorul de 1,4 de logan? eventual o trasnaie care imi mai vine acum: piese de la motorul 1,4 TCE de 130 CP ). cred ca ar fi ceva de capul loganului cu un motor 1,4 TCE.

                      Comment


                      • am inteles acum din poza ...
                        ati incercat voi sa vedeti ca iasa ? ramane distanta foarte mare pana sus cand pistonul e sus de tot ... tocmai din cauza ca blocul asta e posibil sa fi fost folosit si la un motor mai mare ...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Nu ramane distanta , e la fel si de fapt diferenta de cota de la bolt la partea superioara dintre cele doua pistoane e de aproximativ 5,5mm, cel alb e piston de 1,6 .
                          Attached Files

                          Comment


                          • ma refer la faptul ca atunci cand pistonul e sus mai ramane posibil 1 cm pana la partea superioara a blocului .Pistonul nu urca pana sus , cum face de ex la 16v ... in fine probabil e o ciobanie ,dar ar fi interesant de aflat .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Ramane echivalentul a 8mm dar volumul ala e mai mult in chiulasa.

                              Comment


                              • nu ramane, fratilor. manetoanele arborelui cotit sunt mai departate spre exterior la 1.6. in bloc pistonul urca doar cu 1-2 mm mai jos decat cel de 1.4 cu arborele lui. NU merge piston de 1.4 ca-l scoti prin chiuloasa.

                                dar merg super pistoane de 1.6 pe arbore cotit de 1.4 pentru turbo. culmea, par chiar mai rezistente, fiind ceva mai inalte.
                                Last edited by razvanamza; 8 December 2011, 09:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google