Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la 1.6 si 16v difera arborele ?

    ce parere aveti de niste zgarieturi / grooves intre cele doua parti ale admisiei de 16v ?

    Comment


    • 1. Iei ambi senzori si trebuie sa fie orientati la fel A B C si protectia "clips" orientata in sus si apoi te legi cu 3 fire si 3 papuci la cablurile de la mufa originala fara sa tai mufa !!!
      Nu ai gasit nimic pentru ca nu ai cautat cum trebuie "Capteur position papillon k7m "

      2. Masoara senzorii inainte sa dai gaurile in admisie(trebuie sa intre putin fortati) ,ii poti pune pe plenum sus, fie cu silicon (Victor Reinz negru) fie bucsati (asa vreau eu sa-i fac acum)
      Trebuie sa prelungesti firele senzorilor...

      3. Furtunul de la recuperatorul de vapori de benzina intra in stutul din stanga (cel mic); trebuie sa gasesti un furtunel mic elastic care sa faca conexiunea deoarece furtunul de la recuperatorul de vapori este mai dur .

      4. Recuperatorul de vapori de ulei de la capacul de chiulasa fie il bagi inainte de clapeta , fie ii pui un filtru mic de scuter

      5. Furtunul subtire de vacum tot din capacul de la chiulasa il bagi in cel mai mic stut dintre cele din spatele admisiei

      6. Furtunul de la servo frana este foarte important , pentru legatura iti trebuie un furtun gros in carne , furtunul original de logan nu ajunge la stuturi

      Mai vrei sa o montezi
      Attached Files
      Last edited by cos_min_i; 8 December 2011, 11:55.

      Comment


      • A vazut cineva colectorul de admisie de mai jos? E de la K7M 744 de clio 2. In afara de curba stransa, pare sa aiba niste conducte destul de scurte...
        In prima poza in stanga e cel de logan, in dreapta cel de Megane 1 al lui Razvan (se mai inchide capota cu el?) si la mijloc cel de care intreb eu.
        Attached Files
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by razvanamza View Post
          nu ramane, fratilor. manetoanele arborelui cotit sunt mai departate spre exterior la 1.6. in bloc pistonul urca doar cu 1-2 mm mai jos decat cel de 1.4 cu arborele lui. NU merge piston de 1.4 ca-l scoti prin chiuloasa.

          dar merg super pistoane de 1.6 pe arbore cotit de 1.4 pentru turbo. culmea, par chiar mai rezistente, fiind ceva mai inalte.
          tu ori nu vrei sa intelegi o chestie ori chiar n`o intelegi . Ai motorul desfacut ? Invarte de el pana pistoanele sunt la maxim sus si fa o poza , poate asa intelegi despre ce vorbesc .Eu din ce am vazut era aproape 0.5-1cm pana sus de tot si pistonul nu mai urca ,ori nu`mi mai amintesc eu bine de atunci , dar si Sebastian de la RacingCode mi-a confirmat ca ramane distanta mare pana sus deci nu vorbim de 1 mm
          Last edited by Cristi_Xp; 8 December 2011, 14:05.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • sebastian la ultimul motor care l-a distrus avea pistoane de 1.4! deci se poate.
            Last edited by o8MeLC; 8 December 2011, 15:07.

            Comment


            • poate d-aia l-a distrus ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • orice este posibil

                Comment


                • ideea e alta , daca chiar a fost asa , inseamna ca se poate si e metoda cea mai eleganta de a comprima un motor , da imi place cand vad pareri d-astea pe aici ca zboara chiulasa ,sare in aer masina , da nimeni verificat macar sa vada , mai ales ca in situatia in care se stie ca pistonul nu urca pana sus .
                  Last edited by Cristi_Xp; 8 December 2011, 17:50.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • ce bine atunci ca am lasat blocul in pace. m-ai facut asa curios incat voi incerca sa montez arborele cotit pe pistoanele existente. dar cred ca, compresia va fi mult prea mare 13-14? va detona chiar si cu benzina de 99..

                    oare preventiv ar merita puse 2 dintre cele 5 suruburi ale rampei culbutorilor mai groase? asa, preventiv

                    Comment


                    • Sa nu faci prostia asta,pistonul va iesi din cilindru cu aproximativ 5mm.Ce dracu nu se intelege ca diferenta aia de cursa dintre 1.4 si 1.6 e data de arborele cotit.

                      Comment


                      • strutocamila a fost montata astazi. motorul a fost deja cuplat la cutia de viteze. maine dimineata se monteaza chiuloasa, care va primi si vestitele "gheare de pisica". a fost portata/polishata, luat din ea aproape 1mm. axa din ea este de 1.6 (mi-a soptit o pasarica), deci va fi un motor complet 1.6. softul, cel putin pana la primavara, ramane ala care este. daca este timp, urcam si admisia de megan. daca nu, o voi pune dupa al doilea reglaj culbutori, dupa "rodaj".

                        Comment


                        • Felicitari ! Nu e asa ca pistonul urca pana la ras?

                          Comment


                          • Originally posted by madi View Post
                            Sa nu faci prostia asta,pistonul va iesi din cilindru cu aproximativ 5mm.Ce dracu nu se intelege ca diferenta aia de cursa dintre 1.4 si 1.6 e data de arborele cotit.
                            De ce esti asa categoric ? ) oricum de incercat ,daca incerca ,incerca pe motorul dat jos ) Cum am mai zis , pistonul de 1.6 nu urca pana sus , ramane loc berechet pana sus ... deci e posibil sa permita aia 5 mm si sa nu ajunga la maxim , mai ales ca cineva zicea ca s-a incercat .Maxim daca intr-adevar nu merge si erau balarii spuse de unu si de altu, o sa loveasca supapa .Eu nu vorbesc de cursa , eu vorbeam stric de inaltimea pistonului ceea ce ar duce la un raport de compresie mult mai mare fara tiganii gen luat din bloc sau cihulasa .
                            pe cat vrei pun pariu ca nu urca pana sus )
                            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...t13674p18.html postul 350
                            Last edited by Cristi_Xp; 9 December 2011, 00:31.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • diferenta de cursa intre 1.4 si 1.6 cat e? scadeti din jumtatea acelei diferente, diferenta dintre distanta de la capul pistonului pana la centrul boltului. daca da zero, pistonul de 1.6 urca exact cat ala de 1.4. daca diferenta e pozitiva, urca mai sus decat 1.4, altfel, cursa se termina mai jos decat la 1.4. ce-i asa de greu, trebuia sa desfaceti motorul si sa faceti probe?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                strutocamila a fost montata astazi. motorul a fost deja cuplat la cutia de viteze. maine dimineata se monteaza chiuloasa, care va primi si vestitele "gheare de pisica". a fost portata/polishata, luat din ea aproape 1mm. axa din ea este de 1.6 (mi-a soptit o pasarica), deci va fi un motor complet 1.6. softul, cel putin pana la primavara, ramane ala care este. daca este timp, urcam si admisia de megan. daca nu, o voi pune dupa al doilea reglaj culbutori, dupa "rodaj".
                                niste poze nu ne dai. ne tii asa pe uscat ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google