il tot uita mecanicul acasa, iar eu nu am reusit sa ajung pe la masina. abiamaine la pranz, cand sper sa prind si senzorul pozitie clapeta.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
De ce nu intelegi ca antraxul dintre manetoanele arborelui cotit de 1.6 e de 80.5 mm si a celui de 1.4 e de 70 mm. Cursa pistonului e data de acest antrax. De aceea gaura de bolt la pistonul de 1.6 e cu 5 mm mai aproape de partea superioara a lui, ca sa vina la rasul blocului motor.Mi-e greu sa explic fara sa pun ceva grafic . O sa incerc sa fac niste desene.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postil tot uita mecanicul acasa, iar eu nu am reusit sa ajung pe la masina. abiamaine la pranz, cand sper sa prind si senzorul pozitie clapeta.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View PostDe ce esti asa categoric ? ) oricum de incercat ,daca incerca ,incerca pe motorul dat jos ) Cum am mai zis , pistonul de 1.6 nu urca pana sus , ramane loc berechet pana sus ... deci e posibil sa permita aia 5 mm si sa nu ajunga la maxim , mai ales ca cineva zicea ca s-a incercat .Maxim daca intr-adevar nu merge si erau balarii spuse de unu si de altu, o sa loveasca supapa .Eu nu vorbesc de cursa , eu vorbeam stric de inaltimea pistonului ceea ce ar duce la un raport de compresie mult mai mare fara tiganii gen luat din bloc sau cihulasa .
pe cat vrei pun pariu ca nu urca pana sus )
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...t13674p18.html postul 350Attached Files
Comment
-
nasol ca e doar 3.4 mm , ochiometric pare mult mai mult ... dar fie ei si 3 mm ... tot nu urca pana sus , nu ca ar conta foarte tare chestia asta . Ce e ciudat in chestia aia , e ca spune ca raportul de commprimare e 9.8:1 pe cand peste tot apare 9.5:1 , eu am gasit mai demult intr-un manual care tot 9.8:1 zicea .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by madi View PostDe ce ma ametesti, acum daca tot m-am pus pe cautat uite care e distanta la motorul de 1.6 (3.5 mm) , asa ca 5 in 3.5 da cu virgula.Ai in foto caracteristicile camerei de ardere pentru motorul de 1.6 litrii
Originally posted by razvanamza View Post7mm. inca n-am ajuns in posesia pozelor. dar s-ar putea sa ajung la masina in seara asta. nu ar merge pistoane de 1.4, ies din bloc.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Intreb deoarece datele acelea cu specificatiile camerei de ardere e de la motorul de 1.6, mi se pare ciudat sa ai 7 mm tinand cont ca bielele au acelasi antrax , 128 mm.Oricum bafta si ma bucur ca exista oameni care realizeaza ce isi propun.
Comment
-
Apropos de raportul ala de compresie de 9,8...
Daca va uitati pe datele tehnice de pe site-ul dacia motoarele 1.6 8V si 1.6 16V au raportul de compresie 9,5. In schimb 1.2 16V are 9,8
Probabil ca 9,8 e o valoare OK, pentru pastrarea atat a fiabilitatii cat si a regimului de functionare al motorului (turatia de relanti, cuplu motor si accelerarea la turatii joase) Parca te vad cu relantiul pe la 1000 - 1100 rpm
Oricum, daca sari de 10 cu raportul de compresie e foarte posibil sa vezi pe pielea ta si efectele negative. Partea nasoala e ca o sa creasca si presiunea din carter. Ar fi fost buna o pompa de ulei cu debit marit si ajutaje de stropire a fundului pistoanelor cu ulei - ca la motoarele diesel, fiindca explozia este mult mai puternica si racirea pistoanelor si cilindrilor trebuie imbunatatita.
Macar sa iti montezi un ceas de temperatura ulei la bord. Trebuie mare atentie la ungere si racire la un motor comprimat - sa nu-i zapacesti segmentii din prima, mai ales cat va fi in "rodaj"
Poate era mai bine sa nu fi luat din chiulasa, pana nu montai vilbrochenul si pistoanele...
In fine, prima proba va fi la invartirea motorului la mana, fara bujii montate.
In orice caz, dupa ce il pornesti prima data, sa nu lasi motorul sa mearga in gol la relanti, fiindca va fi un regim foarte greu pentru motorul comprimat... Ar fi bine sa fie tinut la 1500 rpm (minim, dar nu mai mult de 1800 - 2000 rpm) si cu ventilatorul pornit, sa nu se incinga.
Si fara soft custom, adecvat modificarilor facute, nu vad motorul asta sa mearga "in largul lui"
Niste supape majorate, cred ca l-ar face sa respire mai bine.
Comment
Comment