Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    asa stiam si eu. e chiar putin curios.

    87.8-8.7=79. inseamna ca prima valoare este distanta de la bloc la PMI. cu erori cu tot, e pe acolo.
    87.8-8.7=79 nu am inteles nimic

    de ce o fi iesit cursa asa mare ? poate nu erau mituri obtinerea cilindreelor de 1700 1800 decomprimate
    nu ziceai ca are 10.5 raport calculat ?

    Comment


    • aproximativ..da 79. nu stiu cum au masurat, cat de "calibrat" o fi sublerul...nu eram acolo. dar setul este 100% de pe un 1.6. s-a vazut la pistoane, etc..

      Comment


      • din ce a zis si amza , mai sus in brosura scria reglementari FIA , aia inseamna cotele in care trebuie sa se incadreze masina ca sa fie inca la grupa N .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • daca o desfacut careva motoru' de 1.6, sa zica aci daca samana sau nu.

          Comment


          • O sa bat un motor de 1.7 MPI, yuhuuuu))).

            Bravo pentru lucrare si sper sa tina (tinand cont de soft, mai ales fiind cilindree mai mare si mergand pe softul de 1.4 GPL). Fa-i rodajul cum trebuie, nu repeta ca Melcu', blana din start).
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Problema motorului de a facut poc in posesia Melcului, n-a fost din cauza utilizarii, ci din cauza mecanicului idiot care mai mult ca sigur n-a curatat motorul corespunzator.

              Comment


              • gresit, cezar. foarte gresit...

                Comment


                • 79 aia de care zici ce sunt ?

                  vezi poate ai calculat cilindreea cu tot cu camera de ardere

                  te astept cu compresorul ca la asta orice i ai face mare branza nu e

                  Comment


                  • alessandro@ ce compresor? nici n-am apucat sa pun cealalta admisie inca ma reped in targul vitan sa caut un senzor pozitie clapeta ca nu mai am rabdare..

                    79 este "cursa piston" calculata la subler. daca iese asa am un motor patrat.
                    Last edited by razvanamza; 11 December 2011, 10:16. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • mai mult ca sigur ai 80.5 cursa. ce pistoane ai pus pana la urma ?

                      cu stroke ul asta ai fix 1.6 sau 1598 cmc

                      patrat e ala de Veyron care are fix 1 bore/stroke. pentru putere mare e bine sa fie supra unitar

                      Comment


                      • e posibil sa se fi strecurat o aeroape pe acolo, nu neg. ciudata rau e chestia cu arborii cotiti, care tot gresit probabil masurati, au 2 mm diferenta.

                        Comment


                        • 2 mm diferenta in ce sens + sau -

                          admisia de aluminiu pe cand ?

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            gresit, cezar. foarte gresit...
                            Inseamna ca ai tu raspunsul...
                            Din ce-am discutat cu Robert SGM, nu prea avea ce alta cauza sa fie.
                            Acum poate in cazul tau a spalat bine motorul

                            Comment


                            • hai sa lasam problema cu motorul meu ca a trecut de mult si asta e.

                              CE spuneti de un asa rodaj? http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

                              Comment


                              • asta explica vigurozitatea si longevitatea motoarelor care ies in burn de pe poarta reprezentantei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google