Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • citea/scria in hex. n-am fost prea insistent si am lasat omul sa-si faca treaba.

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      0.00 % cand am facut ITP ul la mine asta

      amza sa se duca. ii da 10 roni la baiat si ii zice fara probleme

      bine...cu ajutorul ITP ului nu ti poti da seama cat de bogat merge. daca are AFR 12 tot oxigen 0 arata. in schimb se vede daca merge sarac
      Are si lambda analizorul, nu e problema asta.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • voi avea inclusiv gazele ok

        Comment


        • Originally posted by razvanamza View Post
          citea/scria in hex. n-am fost prea insistent si am lasat omul sa-si faca treaba.
          bine ca nu scria mp3 ca era tare ciudata atunci )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • casetofonul nu s-a resoftat , si oricum cateva zile voi asculta simfonie de culbutori, pana la reglarea definitiva. softul face clar diferenta, si trebuie sa ramana litera de lege aici ca la aceasta transformare sa se opteze pentru softul de 1.4. masina are deja 150 de km fara batai/probleme. a vazut aproape toata plaja de turatii astazi, si motorul este mult mai vioi, cu un consum ( slava Domnului) mult mai mic. de 3 zile sufeream psihic de valorile de minim 15% scoase prin aglomeratia normala de Bucuresti. astazi, cu toata nebunia, nu a mai sarit de 13.

            dupa 6 km, am pornit si gpl-ul, care nu prezinta simptome de lene, ci din contra e mai vioi in turele joase (aveam multiplicatorul setat mai sus pana in 2000rpm).

            Ce am remarcat imediat dupa soft a fost schimbarea sunetului motorului, care a devenit brusc mai "gutural".

            Comment


            • in sfarsit, ai pus dracu' si tu un soft calumea, de 1.6 pe motor de 1.6. bine ca nu i-ai dat in torogoata pan acum, ca-i topeai pistoanele, sau ii schimbai linia cu softul tau de 1.4, amestec sarac, etc...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • ce rodaju pacii ii faci tu daca masina a vazut toata plaja de turatii ? eu iti puneam limitare la 3500 si sa te cari asa pana termini rodajul
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • la motoare noi stiu ca se ma aplica rodaje in limitare rpm. am mai spus. am avut la firma un 1.6 8v caruia i a fost facut rodajul in 6000 rpm si de vreo 150.000 tot asa merge. i s a deschis capota doar pentru ulei si filtre atat.

                  la ce are razvan nu prea sunt recomandate turele mari

                  Comment


                  • nu am nici segmenti nici cuzineti noi, trebuiau doar sa se aseze. iar faptul ca am trecut prin toata plaja de turatii nu inseamna ca am cronometrat 0-100 . doar am urcat lin in turatie pana la 5000 si ceva. spre deosebire de vechiul 1.4, nu mai are "gatuirea" de la 2400 de ture.

                    Comment


                    • deci ai urcat pe toata plaja de turatii , dar doar pana la 5000 si ai urcat asa ...nu stiu cum nu ca si cum urcai la 5000 doar asa ... urcand
                      Pai la ce mai scrii ca faci 3000 km rodaj daca tu dupa 150 incepi sa-i dai , sau daca nici nu trebuie rodaj ?)
                      Marxule , rodajul la masinile noi e facut deja pe stand si cred ca si chimic . Cartea doar recomanda ca primii 1000 km sa nu depasesti 3500-4500 rpm , sau 140 la ora din cate imi amintesc.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • motorul inca se simte putin strans pe turele joase. nu am fortat niciodata spre ture mari, doar am accelerat usor, cat sa ajung pana acolo. maine se regleaza final culbutorii.

                        s-au reglat culbutorii si a disparut sunetul de diesel. comparativ cu un clio de 1.4, motorul suna chiar mai " curat", fara intreruperi. mai exista inca un usor tremurat al masinii si levierului de viteze, probabil tamponul cutiei de viteze care e cam uzat, sau prea moale.
                        Last edited by razvanamza; 16 December 2011, 14:12. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • vreau sa inteleg si eu un lucru,daca pun pistoane de 1.6 pe biele si vilbrochenul de 1.4 ma aleg cu un motor putin decomprimat in asteptare supraalmentari?
                          Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                          Comment


                          • da, cu conditia sa te tina cuzinetii inferiori de biela altfel te alegi cu un motor rahitic...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • studiati arborele cotit de dci 85 cp cica vine frumos la cote.

                              Am facut ieri 200 km extraurban, si mi s-a explicat si consumul enorm urban. 9% cu maxim 120km/h. aproape ca mai sus nici nu vroia sa mai urce. motorul nu e strans, e foarte strans. in oras nu-l simt la demaraje asa rau cum se simte in exterior, unde parca e mai slab decat 1.4 anterior. nu reusesc sa inteleg cum a lui 08Melc, care era mai strans, a putut sa "zboare" cu 180

                              Comment


                              • trebuie masurata distanta dintre pistoane la 1.6 la 16v si la dci 85

                                se masoara distanta dintre bujii de exemplu. cred ca merge

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google