Vilbrochenul de dci merge la 1.6 16v la fix. La MPI nu stiu.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
-
-
Eu am mers pana la mare si inapoi si viteza de croaziera a fost de 130-140. consumul a fost unul decent, cum este si acum.
Sa stii ca motorul meu atunci era FOARTE STRANS. Daca aveam ghinion sa se opreasca cand sunt sus 2 pistoane aveam sanse sa nu aiba putere sa invarta motorul pentru a il porni. Desi motorul era strans masina mergea foarte bine fara sa faca figuri sa ajunga la 160-170. In primii 30 km de cand am inchis motorul am prins pe a2 175km/h.
Acum motorul nu a mai facut nicio problema la pornire si mereu o ia la sfert, pe cand atunci aveam mereu o retinere sa nu faca probleme si sa nu porneasca. La prima pornire a trebuit sa imi dea curent pentru a avea putere sa invarta (carbunii la electromotor sunt perfecti).
Am mers tot drumul pana la mare cu instantul si nu a sarit niciodata de 7.5 l/100 km. Pe drum chiar a inceput sa scada la aceeasi viteza de croaziera aratand ca nu mai opunea atata rezistenta.Last edited by o8MeLC; 18 December 2011, 16:45.
Comment
-
Probabil la o8MeLC era strans din cauza ca nu a imperecheat bine pistoanele cu blocul.
Stiu un caz in care s-au folosit piese noi si respectat clasele pistoanelor cu cele de pe bloc si nici vorba de "motor strans" merge f bine masina.
Parerea mea e ca ceva e in neregula cu masina lui razvan.Ai incercat sa urci in a4a sa vezi daca poate mai mult?
Chestia asta am patit-o eu ma demult cu un soft cam nepotrivit.In a5a nu trecea de 130 dar a4a urca pana in 160.
Dar ma indoiesc ca softul tau fiind facut de RacingCode sa fie nepotrivit.
Ciudat..Last edited by al!n; 18 December 2011, 18:45.
Comment
-
Pai diferenta aia foarte mica poate face un motor sa para "strans".Daca a pus pistoanele de acelasi diametru cu cilindru?
Comment
Comment