Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilbrochenul de dci merge la 1.6 16v la fix. La MPI nu stiu.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • de unde stii ? esti sigur ?

      bielele nu or merge ?

      Comment


      • Seba stie mai multe)).
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • ar trebui schimbat numele threadului. ce se poate scoate din 1.4, 1.6, 1.6_16v, cu alte interne

          Comment


          • Pai ce facusi Amzo?

            Comment


            • nu a facut nimic. se chinuie cu rodajul

              Comment


              • eu cred ca e limitat )
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Eu am mers pana la mare si inapoi si viteza de croaziera a fost de 130-140. consumul a fost unul decent, cum este si acum.

                  Sa stii ca motorul meu atunci era FOARTE STRANS. Daca aveam ghinion sa se opreasca cand sunt sus 2 pistoane aveam sanse sa nu aiba putere sa invarta motorul pentru a il porni. Desi motorul era strans masina mergea foarte bine fara sa faca figuri sa ajunga la 160-170. In primii 30 km de cand am inchis motorul am prins pe a2 175km/h.


                  Acum motorul nu a mai facut nicio problema la pornire si mereu o ia la sfert, pe cand atunci aveam mereu o retinere sa nu faca probleme si sa nu porneasca. La prima pornire a trebuit sa imi dea curent pentru a avea putere sa invarta (carbunii la electromotor sunt perfecti).

                  Am mers tot drumul pana la mare cu instantul si nu a sarit niciodata de 7.5 l/100 km. Pe drum chiar a inceput sa scada la aceeasi viteza de croaziera aratand ca nu mai opunea atata rezistenta.
                  Last edited by o8MeLC; 18 December 2011, 16:45.

                  Comment


                  • mie mi se pare ciudat ca era asa strans. nu e normal. blocul tau avea uzura si segmentii aveau uzura

                    poate vezi ca difera cota la cilindrii cu 0.08 0.09 mm

                    Comment


                    • sper ca nu e nimic ciudat totusi ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • nu inteleg ce zici. din spusele lor amandoi cica au/aveau motorul foarte strans...de ce ? ori sta segnemtul oval in cilindru ori freaca arborele pe cuzineti

                        din ce scris razvan arborele a venit cu bielele si cuzinetii lui deci ? de ce ar fi strans ?

                        Comment


                        • Probabil la o8MeLC era strans din cauza ca nu a imperecheat bine pistoanele cu blocul.
                          Stiu un caz in care s-au folosit piese noi si respectat clasele pistoanelor cu cele de pe bloc si nici vorba de "motor strans" merge f bine masina.
                          Parerea mea e ca ceva e in neregula cu masina lui razvan.Ai incercat sa urci in a4a sa vezi daca poate mai mult?
                          Chestia asta am patit-o eu ma demult cu un soft cam nepotrivit.In a5a nu trecea de 130 dar a4a urca pana in 160.
                          Dar ma indoiesc ca softul tau fiind facut de RacingCode sa fie nepotrivit.
                          Ciudat..
                          Last edited by al!n; 18 December 2011, 18:45.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • e ca si cum as lua pistoanele si segmentii de pe motorul tau si le as pune la mine. merge se invarte dar motor nu se numeste. nu poti sa le faci sa se pupe perfect

                            eu nu am auzit motor sa nu porneasca de strans ce e.

                            79,470 79.500 diametru piston si diametru cilindru la 16v

                            Comment


                            • Pai diferenta aia foarte mica poate face un motor sa para "strans".Daca a pus pistoanele de acelasi diametru cu cilindru?
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • gandeste te ca motorul lui avea 80.000 si ala de pa care a luat setul avea 60.000....chit ca era nou cilindrii lui erau uzati si largiti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google