If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce debit de gpl iti da pentru 1.4 ? gpl are soft ....sau ceva de genu intreb ca nu stiu
ce dracu faci cu gazu in rodaj ....lasa sa se simta bine pe benzina ...cand va aud ca consuma ma apuca panadaliile
Domnu' Amza, lasa-l incolo de gaz... Bagi bani in modificari si dupa aia mergi pe gaz, ca-i benzina scumpa... Schimba si filtrul de aer. Ar fi fost bun un filtru de 1.6 16V cu carcasa adaptata.
Spui ca nu trage cum trebuie si ca temperatura sta jos?
Ai facut testul de compresie? Ar trebui revazut softul pe standul de putere, dar mai rodeaza motorul.
am pus de Duster e racheta. am sa-i dau 3 masini lu MCD-ul cand il prind . lu gobghil gaz am sa-i accept provocarea, dupa ce se termina cei 3000km de rodaj. ne dam pe gaz, sa aiba si el o sansa.
Te astept sa vedem ce poate...
Ne dam pe benzina, nu vreau sa am sanse.
In ianuarie imi expira asigurarea, fa-i kilometrii aia mai repede ca mor de nerabdare sa vad cum iau bataie. Chem toti loganarii sa vedem "minunea".
sunt curios sa ne uitam pe satul lui razvan de 1.4 sa vedem ce indice are pistonul si sa ma uit si eu la setul meu de 1.6.
Daca motorul era strans facea ca la mine, adica pornea foarte greu. Daca era din cauza dilatarii insemna ca pana sa se incalzeasca motorul sa mearga foarte bine si dupa sa scada foarte mult din putere.
Totusi eu zic ca masina are ceva probleme dinainte de acaesta modificare. Ea s-a miscat foarte prost si inainte de gaz, cand lua bataie zdravana de la mine si de la viteza.
cica la mine ar fi fost aceeasi litera. spuneti voi ca s-ar putea sa fie segmentii de fapt prea stansi? pai atunci ar trebui sa se incalzeasca repede motorul de la frecarile interne, ceea ce nu-i cazul.
Daca a fost aceeasi litera nu e problema. Segmentii au fost noi? A fost facuta fanta conform clasei pistonului? De ce ai trecut la admisia de aluminiu (senzorii aceia de pe admisia de megane au aceeasi parametrii ca cei de 1.4 sau 1.6 corespunzatoare softului), ce avea vechea admisie?
Mai am semne de intrebare legate de soft, cred ca e ceva in neregula.Cum se invatea motorul cu bujiile scoase sau fara chiulasa?
Domnu' Amza, lasa-l incolo de gaz... Bagi bani in modificari si dupa aia mergi pe gaz, ca-i benzina scumpa... Schimba si filtrul de aer. Ar fi fost bun un filtru de 1.6 16V cu carcasa adaptata.
Spui ca nu trage cum trebuie si ca temperatura sta jos?
Ai facut testul de compresie? Ar trebui revazut softul pe standul de putere, dar mai rodeaza motorul.
ai vazut cum arata un filtru de 16v comparat cu un filtru de 1.4 ? iti garantez ca este mai permisiv cel de 1.4
am citi mai sus ca segmentul de 9.999 daca se dilata in cilindrul de 10 se strange motorul. bun. dar cilindrul ala nu se dilata si el de la aceeasi caldura? adica n-are sanse sa ajunga la 10.00001?
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment