Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce debit de gpl iti da pentru 1.4 ? gpl are soft ....sau ceva de genu intreb ca nu stiu
    ce dracu faci cu gazu in rodaj ....lasa sa se simta bine pe benzina ...cand va aud ca consuma ma apuca panadaliile
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • nu consuma, rupe

      Comment


      • e normal sa consume .....e o capacitate cilindrica mai mare si in rodaj
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • Domnu' Amza, lasa-l incolo de gaz... Bagi bani in modificari si dupa aia mergi pe gaz, ca-i benzina scumpa... Schimba si filtrul de aer. Ar fi fost bun un filtru de 1.6 16V cu carcasa adaptata.

          Spui ca nu trage cum trebuie si ca temperatura sta jos?

          Ai facut testul de compresie? Ar trebui revazut softul pe standul de putere, dar mai rodeaza motorul.

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            am pus de Duster e racheta. am sa-i dau 3 masini lu MCD-ul cand il prind . lu gobghil gaz am sa-i accept provocarea, dupa ce se termina cei 3000km de rodaj. ne dam pe gaz, sa aiba si el o sansa.

            Te astept sa vedem ce poate...


            Ne dam pe benzina, nu vreau sa am sanse.


            In ianuarie imi expira asigurarea, fa-i kilometrii aia mai repede ca mor de nerabdare sa vad cum iau bataie. Chem toti loganarii sa vedem "minunea".
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • sunt curios sa ne uitam pe satul lui razvan de 1.4 sa vedem ce indice are pistonul si sa ma uit si eu la setul meu de 1.6.

              Daca motorul era strans facea ca la mine, adica pornea foarte greu. Daca era din cauza dilatarii insemna ca pana sa se incalzeasca motorul sa mearga foarte bine si dupa sa scada foarte mult din putere.

              Totusi eu zic ca masina are ceva probleme dinainte de acaesta modificare. Ea s-a miscat foarte prost si inainte de gaz, cand lua bataie zdravana de la mine si de la viteza.

              Comment


              • Sa va uitati la toate 4pistoanele.Fiecare piston trebuie sa aiba una dintre literele A,B sau C.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • cica la mine ar fi fost aceeasi litera. spuneti voi ca s-ar putea sa fie segmentii de fapt prea stansi? pai atunci ar trebui sa se incalzeasca repede motorul de la frecarile interne, ceea ce nu-i cazul.

                  Comment


                  • Daca a fost aceeasi litera nu e problema. Segmentii au fost noi? A fost facuta fanta conform clasei pistonului? De ce ai trecut la admisia de aluminiu (senzorii aceia de pe admisia de megane au aceeasi parametrii ca cei de 1.4 sau 1.6 corespunzatoare softului), ce avea vechea admisie?
                    Mai am semne de intrebare legate de soft, cred ca e ceva in neregula.Cum se invatea motorul cu bujiile scoase sau fara chiulasa?
                    Last edited by madi; 19 December 2011, 10:15.

                    Comment


                    • Originally posted by ion_R5 View Post
                      Domnu' Amza, lasa-l incolo de gaz... Bagi bani in modificari si dupa aia mergi pe gaz, ca-i benzina scumpa... Schimba si filtrul de aer. Ar fi fost bun un filtru de 1.6 16V cu carcasa adaptata.

                      Spui ca nu trage cum trebuie si ca temperatura sta jos?

                      Ai facut testul de compresie? Ar trebui revazut softul pe standul de putere, dar mai rodeaza motorul.
                      ai vazut cum arata un filtru de 16v comparat cu un filtru de 1.4 ? iti garantez ca este mai permisiv cel de 1.4

                      Comment


                      • am citi mai sus ca segmentul de 9.999 daca se dilata in cilindrul de 10 se strange motorul. bun. dar cilindrul ala nu se dilata si el de la aceeasi caldura? adica n-are sanse sa ajunga la 10.00001?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • ba da, de aia nu se da forja cu motorul rece, cred.

                          Comment


                          • alessandro ai vorbit cu razvan? a fost la mecanic sa se uite la distributie? a mai rezolvat ceva?

                            Comment


                            • ajung astazi la mecanic. ieri am fost atat de prins incat n-am putut sa mai ajung.

                              Comment


                              • sa ne spui si noua daca ai gasit ceva care nu e pus bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google