Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • n-am ajuns. dar am constatat ca, in oras, masina trage mai bine, probabil se vad cei 1200km, facuti cam la 3000rpm destul de constant.

    Comment


    • Cat consuma pana la urma acum dupa atatea modificari ???
      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
      sigpic

      Comment


      • Razvanamza :ntre Craciun si Revelion voi pune distributie noua (din varii motive, unele complet neintemeiate ), si voi monta noua curea cu un dinte avans (08MeLC style )pentru regim motor de turatii joase. daca ne dam de la un semafor, voi schimba in punctul meu maxim de putere (cam 5000 rpm). tu poti sa schimbi si in 8000 de ture daca doresti. vroiam din mers, pentru ca 99% din timp folosesti masina in conditii de pana la 3000-3500 de ture pentru oras, si as vrea sa vad diferenta acolo. mi-e dor si de clapetoi , si de consumul motorului anterior am trecut de la consum de 2000cmc la consum de V8. macar merg pe gaz care e cat de cat mai ieftin si nu ustura asa mult la buzunar.
        __________________





        crede-ma daca pui distributia stramb o sa iti loveasca supapele la prima accelerare mai vijelioasa ,motorul nu o sa mearga in parametri
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • motorul de 1.6 NU poate lovi supapele, efectiv pistonul nu mai ajunge suficient de sus. numai ca eficienta volumetrica a acestui motor e mai scazuta la ture mari, de asta 1.4 cu axa e tot pe acolo cu 1.6 cu axa. MeLC a avut 2 dinti inainte si tot n-a pocnit supapele. ce-i drept, el avea axa de 1.4, care coboara supapele cu 2 mm mai putin decat axa de 1.6. dar tot nu cred ca e risc.

          Comment


          • tu ai luat 1 mm din chiuloasa ........poate ca nu stiu atata mecanica ca tine si mecanici care lucreaza la masina ta ,dar daca studiezi pasi unui motor in 4 timpi o sa vezi ca o sa amesteci timpi ...cu repozitonarea distributiei ......treaba ta
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • vedem prin ianuarie. masina merge bine bine-mersi si cu un pas inapoi.

              Comment


              • iti garantez ca nu merge in parametri normali ,cea ce explica puterea scazuta ,consumul marit
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • asta stiam si eu, mersi

                  Comment


                  • eu am avut supapele de evacuare strambe cu chiulasa stock fara nimic luat din ea si doar axa sport si tot nu sunt convins de cauza , dar 90% inclin pe distributie pusa aiurea.Nu va prostiti cu tampenii de genul
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • eu v-am spus ca am avut distributia pusa decalata pentru a merge motorul mai bine (nu spun ca mergea mai bine ci asa ziceau mecanicii) la mine masina mergea bine si cu distributia ok si cu ea decalata. cand a fost decalata parca nu se mai auzea asa strident bataia de motor dar cuzinetul tot zgariat era. Am cuzinetul in portbagaj, o sa ii fac o poza sa vedeti cum zgaria acel cuzinet.
                      Last edited by o8MeLC; 25 December 2011, 22:21.

                      Comment


                      • distributie stage1 - 1 dinte , distributie stage2 - 2 dinti , disttributie race - aia se pune doar dupa o lada de bere bauta de mecanic , e un fel de custom .

                        Originally posted by razvanamza View Post
                        motorul de 1.6 NU poate lovi supapele, efectiv pistonul nu mai ajunge suficient de sus. numai ca eficienta volumetrica a acestui motor e mai scazuta la ture mari, de asta 1.4 cu axa e tot pe acolo cu 1.6 cu axa.
                        da-o incolo de cilindree ,ca nu mai conteaza . Concluzia adevarata a ta ,e ca diferenta dintre 1.4 si 1.6 e data de axa ,axa care nu demult tineai sus si tare ca e aceeasi , deci daca cu axa de de 362 grade un 1.4 va fi la fel ca un 1.6 cu acea axa, printr-o singura chestie care tine de logica ar insemna ca 1.4 cu axa de 1.6 = 1.6 sau 1.6 cu axa de 1.4 = 1.4 .Abia astept rezultatele 1.6 K7Mnopqfplm cu stg1 sau stg2 : 1.6 K7mnplm cu axa necunoscuta + stg1 sau stg2 = 1.0

                        Last edited by Cristi_Xp; 26 December 2011, 02:48. Reason: Automerged Doublepost
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Cunosc persoane care s-ar simti jignite daca numesti mecanic pe cineva care monteaza distributia decalat, deci te rog... vraci e termenul corect
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • Amzo pune distributia la locul ei, si nu mai face voodoo pe ea

                            Comment


                            • cine stie !!!!

                              Originally posted by Fane View Post
                              Cunosc persoane care s-ar simti jignite daca numesti mecanic pe cineva care monteaza distributia decalat, deci te rog... vraci e termenul corect
                              Auto vraci !!!!!
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • daca e o asa mare prostie umblatul de axa cu came, voi de ce va puneti axe "sport". doar asa e dragul de a avea o piesa noua pe masina? reglarea distributiei in fata/in spate muta cuplul si puterea maxima in jos sau in sus. de asta tragea masina lui 08MeLC asa bine in 2000 de ture. la mine o fi fost o eroare, fireste, dar sa ajungi sa numesti o persoana vraci doar iindca nu intelegi ce se petrece pe acolo mi se pare cam deplasat. mai aveti rabdare o zi-doua si vedem ce-o fi. oricum o defazez cu un dinte in fata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google