If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu am 13,2 la clio , in situatia in care nu menajez deloc consumul , ca de aia plec cu ea , nu sa merg la consum.Daca menajez scot lejer 11 sau chiar sub .
dupa simptome , ar parea sa fie din distributie ... dar daca n-ai verificat , vorbim ca sa ne aflam in treaba .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Consum de camioane care nu trec de cantarul ARR !!! Buei, cu tot cu tuling, a mea merge cu 8-8,5 Ma injura Matheo de fiecare data cand se uita la computer, si doar merge cu mine si vede ca-i dau la rosu in blana!!! Ne mai si omoara ledul ala de schimbat treapta
poate extern dizaine ... sau mixt ... ca doar oras si blana is convins ca iti ia peste 10-11
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Fiecare dupa posibilitatsuri... Cum io stau la tara si merg destul pe centura orasului, avantaj io! Totusi mie inca mi se pare consum urias, mai ales ca termostatul este varza si nu tine apa in motor
La multi ani ! (in primul rand). eu cred ca inlocuirea axei cu came (cu una sport) si a ECU de 1.4 cu un ECU de 1.6+soft aferent sunt mai mult decat suficiente pentru marirea puterii la un benzinar 1.4 aspirat, fara a umbla in motor pt a inlocuii arbore, cuzineti,biele,pistoane,alezaje chiulasa s.a.m.d.. Inlocuind doar cele enumerate la inceput, te poti apropia cu acest 1.4 aftermarket de un 1.6 stock fara batai de cap prea mari. Dece sa schimb internele apoi sa ma dau pe GPL si sa stau cu ochii la consum? nu sunt adeptul tuning-ului mioritic de a transforma un 1.4 in 1.6 schimband arbore,pistoane, in garajul lui nea Nelu mare mecanic (strangand motorul "din experienta practica" fara a tine cont de cuplurile date de fabricant, care in situatia asta oricum nu s-ar mai potrivii nici acelea..) apoi sa ma intreb dece nu trage macar cat 1.4 stock pana in 3000rpm? Sau dece e motorul asa de strans ? Mergeti fratilor pe benzina daca vreti performanta de la un motor! faceti chiptuning si va dati pe GPL )
Eu nu inteleg o chestie : soft si/sau ECU de 1.6 pe 1.4 deja mi se pare aberatie. O harta de injectie (soft, cum ii ziceti voi) se face pe masina, masurand parametrii actuali. Mai ales ca nu este un motor 1.6 complet, dar nici 1.4
La multi ani ! (in primul rand). eu cred ca inlocuirea axei cu came (cu una sport) si a ECU de 1.4 cu un ECU de 1.6+soft aferent sunt mai mult decat suficiente pentru marirea puterii la un benzinar 1.4 aspirat, fara a umbla in motor pt a inlocuii arbore, cuzineti,biele,pistoane,alezaje chiulasa s.a.m.d.. Inlocuind doar cele enumerate la inceput, te poti apropia cu acest 1.4 aftermarket de un 1.6 stock fara batai de cap prea mari. Dece sa schimb internele apoi sa ma dau pe GPL si sa stau cu ochii la consum? nu sunt adeptul tuning-ului mioritic de a transforma un 1.4 in 1.6 schimband arbore,pistoane, in garajul lui nea Nelu mare mecanic (strangand motorul "din experienta practica" fara a tine cont de cuplurile date de fabricant, care in situatia asta oricum nu s-ar mai potrivii nici acelea..) apoi sa ma intreb dece nu trage macar cat 1.4 stock pana in 3000rpm? Sau dece e motorul asa de strans ? Mergeti fratilor pe benzina daca vreti performanta de la un motor! faceti chiptuning si va dati pe GPL )
te-a durut tare capul cand ai scris postul asta ?
prima parte e o ciobanie ce ai scris , pe partea 2a din pacate tre sa iti dau dreptate .
Ca sa stii de ce e ciobanie , e pentru ca ECU ca hardware e acelasi , difera softul din el . Iar un 1.4 cu o axa sport ,cu un soft de 1.6 e o strutzocamila beata .In principiu un 1.4 cu axa sport si un soft facut pe dyno ca lumea se apropie usor de un 1.6 dupa f multe modificari , dar fiind limitat de cilindree , pe viitor n-o sa poti obtine nimic mai mult din motorul ala , asa facand un 1.6 poti sa urci 110-120 cp :P
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
sau nu :P supape marite, alta admisie, admisia din chiulasa polisata, evacuare schimbata, axa cu came "sanatoasa", nu de strada. 1.4 cu interne si chiulasa de 1.6 e exact 1.6, domnule dizain deci softul de 1.6 e ce trebuie in cazul asta. daca se fac si alte modificari, atunci trebe alt soft, da. iar in ceea ce priveste axa agresiva la 1.4, e un fel de frectie. o sa ajungi la cai, dar ca sa-i simti sub cur, trebuie alta cutie, nu asta de pe logan, care nu avantajeaza un motor de turatie, cu cuplu mic, ori 1.4 "impins" din axa va avea exact ce nu va trebuie: cuplu mic si ture mari. de aia e mai avantajos sa modifici un motor de cilindree cat mai mare. incercati sa cautati pe goagal sa vedeti ce se castiga la un motor de 1.8 sau de 2 litrii, acolo 25% reprezinta saltul de la 160 la 200cp, pe cand la 75 de cai saltul la 90 e ca un rahat inghetat pus la infuzat in apa fiarta. bani multi, nervi si timp, ca sa ajungi acolo unde orice 1.6 e deja.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Parerea mea e ca mai bine luai in 200-300 euro un 1.6 pur in km putini si pe ala vechi scoteai minim 100e la fier vechi ... sa realizezi ce ai facut din saptamana in saptamana masoara compresia , iar consumul in continuare este foarte mare , acelasi consum ca Dsign il am si eu si nu suntem singurii , FOF are tot cam acelasi consum ... din ce am observat la Dsign, FOF merg foarte mult in frana de motor ,fapt care reduce consumul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment