If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la DSign , la mine , la FOF , la MCD ,la FUG .... la toti le-au picat masinile .... mergi odata cu Dsign cu masina sa vezi cum merge masina dupa 100 si ceva de mii de km in acelasi regim ...
Am inteles esti conservator, dar lasa-ne sa ne bubuim noi masinile in teribilismul nostru gratuit
ideea e cat se poate de simpla....si race si daily nu exista.Ceea ce fac majoritatea....o axa...un sharpe...un soft....e ca sa nu fie....si merge un compromis.
restul tine si de noroc
Nu este vorba ca masinile erau pe duca. Erau chiar bine intretinute.
Ala cu BMW-ul i-a dat in ture ai i-a dat dupa aia peste 200 km/h si a tinut-o asa cativa km, l-a facut pe unul cu o Alfa Romeo pe benzina... A fiert motorul si a dat si turbina pe ulei.
Cel cu Mercedes-ul 320 CDI i-a dat in ture rau de tot. Mecanicii i-au spus ca cel mai probabil s-a desprins funingine din EGR si din galeria de evacuare care i-a descentrat turbina. Schimbat galerie de evacuare, de admisie, turbina, EGR = 8000 euro.
Masinile astea daca nu vedeau forjele respective, mergeau si acuma. Eu asta vreau sa subliniez.
Taicule, masinile alea daca erau in mintile lor n-aveau nici pe dracu. Inca un motiv in plus pentru care imi multumesc ca am Logan, care nu se strica. Sau daca se strica, traversez strada si imi iau altul.
Adica dupa peste 150 000 km de forja maxima (in primii 2 ani a tras si o remorca dupa ea) are o compresie de invidiat si merge zilnic in forja. Asta motor adevarat, nu jucariile astea noi de nu poti sa pleci nicaieri fara 5000 euro in buzunar, ca paote iti pica troaca pe drum
Ce sa mai zic, din ce imi povestesti aici, Loganul este pe langa cataractele alea.
Alea n-au murit de forja, au murit de "bune" ce sunt!!!
@cristi, ba se poate. Baiatul de la C-ta (Sorin) merge pe strada cu Loganul de cupa, acela cu care se da la concursuri.
Se poate, insa nu trebuie sa ai pretentii de limuzina de la o masina de curse. Aia nu are tapiterie, nu are muzica, urla, suiera, cateodata nu face cald inauntru, etc.
Last edited by dsign; 6 January 2012, 20:15.
Reason: Automerged Doublepost
Dsign sunt de acord cu tine, dar cred ca tine si de motorul diesel. Una e sa tii un benzinar in 6500 rpm, iar alta e sa tii un diesel in 5000 rpm. E mai greu regimul de turatie maxima pentru motoarele diesel decat in cazul motoarelor pe benzina.
nu stiu daca castig. mai am un asa-zis rodaj de terminat masina nu a tras bine pana n-am ajuns la 10.000km. atunci e performanta optima. dar macar de fun, merita.
pai are. adica eu simt ca se duce mai tare. e de vina softul, care e limitat in 6700 rpm (nu cred ca ajung vreodata acolo) si care are posibilitatea de adaptare la variatii mai mari de hardware (axe, serpi, admisie) decat ala stock. acuma se reinvata cu axa pusa corect, de 1.6. consumul e tot marisor, si tot cu greu prind 130. la plecari de pe loc, dealuri, se simte insa ca are cai mai multi. teoretic 90+, practic cine stie?
@Al!n, voi incerca pe viitor si dintele ininte ( la mine fusese "inapoi") care da cuplu mai mult in turele mai joase. un fel de "adjustable pulley" numai ca ajustez din curea.
O eliminare de catalizator nu te-ar tenta? Macar de proba.
Ar ajuta la viteze mari unde zici ca ai probleme.
Daca e infundat si din cauza asta se simte sugrumata si consuma mult?Chestia asta a patit-o cineva la o super nova.
Amza..in frana de motor cum se comporta?
Adica de ex in a5a la 130-140 la ora daca iei picioru din acceleratie se infraneaza rau?
Ma gandesc ca o evacuare infundata face imediat frana de motor.
De ex la mn cu traseu pe 50 fara catalizator fara intermediara si serpi merge mult de tot in frana de motor fata de una cu evacuarea stock.Abia se simte ca iau picioru din acceleratie.
Si cred ca asa e la toti care au evacuarea schimbata.
adica eu simt ca se duce mai tare. e de vina softul, care e limitat in 6700 rpm (nu cred ca ajung vreodata acolo) si care are posibilitatea de adaptare la variatii mai mari de hardware (axe, serpi, admisie) decat ala stock. acuma se reinvata cu axa pusa corect, de 1.6. consumul e tot marisor, si tot cu greu prind 130. la plecari de pe loc, dealuri, se simte insa ca are cai mai multi. teoretic 90+, practic cine stie?
l-ai trimis la scoala sa invete ?
mai explica odata postul asta cu softul asta ca sa intelegem si noi muritorii de rand
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment