intreaba-l pe RacingCode. softul se adapteaza destul de bine la modificari hardware. evident, rezultatul nu va semana cu un soft facut pe dyno special cu toate modificarile puse, dar va merge mai ok ca un 1.6 stock.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
corect, se adapteaza, dar nu instant si nu 100% compatibil cu modificarile. si pana se adapteaza, o sa mearga o perioada aiurea. daca era full-adaptabil, puteai sa pui turbo direct si nu-ti mai trebuia nici o resoftare. crezi ca ar merge figura?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postintreaba-l pe RacingCode. softul se adapteaza destul de bine la modificari hardware. evident, rezultatul nu va semana cu un soft facut pe dyno special cu toate modificarile puse, dar va merge mai ok ca un 1.6 stock.
Ecu e adaptiv cand merge dupa lambada , atunci face adaptari la mers usor constant etc . Pe blana nu iti face nicio corectie in afara de aia de avans merge dupa harta , ca altfel vorba lu seba puneai turbo pe el si se adapta saracu . Astea-s baliverne , asteapta tu sa iti mearga masina bine cand se invata ECU ala supersmecher il trimiti la facultate,sa faca master, doctorat si atunci o sa fie cum trebe , parca ati avea standaloane in masini , asa va place sa explicati niste chestii banale care le face orice rahat de masina pe injectie.Last edited by Cristi_Xp; 8 January 2012, 01:09.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Inseamna ca d-aia nu imi trage mie masina.
ECU meu are 3clase ca trenu .E analfabet
Grabeste-te Razvanamza ca pe 11 ii expira asigurarea lu alexviteza.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostLigheanele de Cupa au 95 cai maxim. modificari permise filtru soft si toba finala. parerea mea e ca 1.6 remapat la 100 cai sunt baliverne. 87 cai stock si poate 90 remapatLast edited by einstein1984; 8 January 2012, 13:46.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
daca ECU urile Renault Sport sunt la fel de adevarate precum grupurile scurte de 14/69 aduse cu 1500 eu din Mexic...........
un grup 14/69 care se gaseste pe JH3 uri sau JR5 uri montate pe Pick up de 1.6. doar prin asta difera cutia de CUPA de cutia normala
unii opteaza totusi pentru grupul 14/63 care se potriveste mai bine specialelor de Cupa de 12 15 km fata de specialele de VTM de doar cativa km unde se foloseste strict 14/69 .
facem thread separat ?Last edited by alessandro; 8 January 2012, 14:08.
Comment
-
grup scurt nu au toate , e optional daca vrei iti iei daca nu pauza Masina vine fara .Eu asa am inteles ca sunt resoftate,dar din cate stiu la Cupa Joe calculatoarele se trageau la sorti care la care pica .Stiu ca este o versiune de soft de pe loganul de cupa ...si mai stiu ca mere un pic mai slab decat alte resoftari :PLast edited by Cristi_Xp; 8 January 2012, 14:30.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
La Cupa Logan (vorbim de raliuri) unde trebuia ca toate masinile sa fie egale, calculatoarele sunt de la Renault Sport. Fac parte din kiturile pe care le cumperi complete sau pe bucati. Conform fiselor de omologare FIA, faceau 90 cai
Comment
-
@ cristi xp la cupa dacia totul este optional poti avea o masina preparata maxim ( in limitele regulamentului ) dar nu iti interzice nimeni sa participi cu o masina de serie ( care indeplineste normele de siguranta ) echipata cu placute, suspensie si anvelope stock
Cupa Dacia este o competitie sportiva care a suferit foarte multe modificari in anii trecuti
acum apartine exclusiv de Mach 1 SportManagement SRL a domnului Grigorescu. el aduce kit urile el impune regulile ( in limitele FIA ) el face verificarile, el spune ce placute, suspensie sau anvelope ai voie sa folosesti
@ dsign deschide un thread separat sa vorbim mai multeLast edited by alessandro; 8 January 2012, 15:49.
Comment
-
ce treaba are 1.6 de cupa, cu 1.4 modificat in 1.6? cat despre softuri, in fostul logan al lui bogdan nastase am vazut turometrul urcand destul de constant pana la 7000rpm. unii ziceau de 98 de cai, dar cei mai multi piloti zic ca ar fi undeva undeva la 95cp, din cauza ca lumea uita ca 1.6 nu are 90 de cai din start, ci 87.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment