taci razvane ca pana sa`ti faci transferul de mate numai liniute visai , sa`l bati pe viteza...nu mai fi arogant acuma.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Originally posted by razvanamza View Postnu ajung in seara asta, prefer sa fac un ciubuc mic. dar ne putem vedea prin oras, sau poate sambata la Poli. am vorbit deja cu Sorin, si vom face si ceva probe fara tobe. asa, de dragul de a face probe.
Din cate stiu eu o sa pierzi cuplu destul de mult in ture mici.Abia astept sa vad cum o sa urci pana la 180 fara tobe(din cauza zgomotului).
Asa daca scoateai catalizatoru nu se auzea nimic, mergeai o sapt prin oras in afara la diverse turatii etc si vedeai cum sta treaba.
In cazul de fata te minti singur
Comment
-
E plauzibila treaba cu tobele infundate.
S-a intamplat chiar azi la service, o masina cu motor benzinar de 2.2L care dupa 4000 ture incepea sa tuseasca. Au schimbat baietii distributia (pe lant, are 2 kituri, costa o caruta de bani), au facut teste peste teste. Pana au desfacut galeria. Precatalizatorul era super infundat, iar din cauza asta a fost apasat/presat catre spatele galeriei si avea acum o forma conica, ca si cand ar fi vrut sa intre pe teava...
S-a scos acel element si acum masina e vioaie.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View Post@o8MeLC
Adica unii baga bani in modificarea ("tunarea" sau cum vrei sa-i spui) masinii si dupa aia nu mai au bani sa-i faca asigurarea? Cand spuneam ca e mai bine sa iti iei un Logan din fabrica cu motorizare potenta (1.6 16V sau 1.5 DCI 90PS) si cu dotari cat mai bune, ca sa te bucuri cat mai mult de masina si sa te duca confortabil pe drumurile patriei - mi-au sarit alti useri in cap, ca nu stiu ce inseamna sa mesteresti la masina, ca "n-a avut omul bani sa-si ia una dotata"... etc. Daca tragi linie si aduni, cred ca mai multi bani se baga asa, plus timpul alocat, munca, piesele, adaptarile... In fine, sa nu fiu inteles gresit - e frumos si sa mesteresti la masina si sa fii multumit de rezultate - dar sa n-ai bani de asigurare sau benzina... e cam anapoda.
Originally posted by alessandro View Postmasina poate fi facuta sa traga in doua feluri. stock si super intretinuta cu tot felul de zemuri uleiuri bujii filtre si cox in fiecare zi. sau sa faci toate modificarile posibile, toate odata sa simti ceva si iar sa ii dai cox. razvan nu a facut nimic si nici cox nu ii da. merge cu a 5 a la 1500. efectiv a zapacit masina aia de nu mai stie de capul ei.
Originally posted by razvanamza View Postschim cam la 2200-2500, uneori 3000. in mod " sport" schimb la 5500-6000. masina trage in secunda asta cam la fel cu 1.4. anterior, deci e o problema pe evacuare. temperatura foarte greu ajunge la 4 linii, doar prin oras.
Daca iti ajunge greu temperatura la 4 linii este clar ca nu ai evacuarea infundata deloc. Cand aveam evacuarea normala aveam acelasi zornait pe evacuare specific lui 1.4 cand ii dai blana.Last edited by aleXpeed; 10 January 2012, 22:56.
Comment
-
deci nu de la zgarieturile de matza chioara si temperatura scazuta mai ceva ca la termostat blocat pe deschis nu trage? deci sigur nu-i de-acolo?
hai, mah, razvane, da mah, masina la alergat, ca-s curios tare de rezultat.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am condus masina,sincer ...
De jos cu pedala in podea da in nas in tr1 si se aude un rontait la accelerare brusca ...intradevar se simte infundata...
Seba nu stiu ce zici tu acolo cu termostatul dar nu are nici o treaba cu ce am simtit eu,mie cat imi sta mai rece motorul imi trage mai bine,stiu ca nu e ok si de aceea probabil mi-am distrus compresia ,in schimb cu acele zgarieruri de pisica nici eu nu sunt de acord
Pe langa senzatia de infundat nici softul nu pare la locul lui,nu se simte acel impuls de la 3000- 3500 ture
Comment
-
amza...nu era mai usor sa arunci aseara pe ea 1 calculator si 1uch de la cineva?Aveai cel putin certitudinea ca e ok dpdv al softului.
De curiozitate...cat te-a dus tuningul de pana acum?Daca se poate spune, fie aici , fie PM.
nu cred ca e logica explicatia ta....ca e 0.8 ca e 2.0 tot infundat se numeste...tot greu respira.Last edited by cristiubs; 11 January 2012, 09:53.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postsoftul sa zicem ca as mai da o tura pe la Racingcode sa se uite prin parametri, dar senzatia de infundat sau masina greoaie o aveam si la 1.4, dar intr-o mult mai mica masura. presupun ca, cantitativ, ala produce mai putine gaze, deci presiunea pe evacuare e mai mica.
eu iti garantez ca o sa ti placa. raspunde electric la acceleratie si trage mai bine pe toata plaja
Comment
-
Nu merge orice calculator.Nu citeste cheia si nu porneste
Ori tre calculator deblocat ori facuat recunoastere sau ceva de genu.
Comment
Comment