Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • taci razvane ca pana sa`ti faci transferul de mate numai liniute visai , sa`l bati pe viteza...nu mai fi arogant acuma.

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      nu ajung in seara asta, prefer sa fac un ciubuc mic. dar ne putem vedea prin oras, sau poate sambata la Poli. am vorbit deja cu Sorin, si vom face si ceva probe fara tobe. asa, de dragul de a face probe.
      Si care e ideea sa mergi fara tobe?.
      Din cate stiu eu o sa pierzi cuplu destul de mult in ture mici.Abia astept sa vad cum o sa urci pana la 180 fara tobe(din cauza zgomotului).
      Asa daca scoateai catalizatoru nu se auzea nimic, mergeai o sapt prin oras in afara la diverse turatii etc si vedeai cum sta treaba.
      In cazul de fata te minti singur
      AG 16 Y M A

      Comment


      • E plauzibila treaba cu tobele infundate.

        S-a intamplat chiar azi la service, o masina cu motor benzinar de 2.2L care dupa 4000 ture incepea sa tuseasca. Au schimbat baietii distributia (pe lant, are 2 kituri, costa o caruta de bani), au facut teste peste teste. Pana au desfacut galeria. Precatalizatorul era super infundat, iar din cauza asta a fost apasat/presat catre spatele galeriei si avea acum o forma conica, ca si cand ar fi vrut sa intre pe teava...

        S-a scos acel element si acum masina e vioaie.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Originally posted by ion_R5 View Post
          @o8MeLC

          Adica unii baga bani in modificarea ("tunarea" sau cum vrei sa-i spui) masinii si dupa aia nu mai au bani sa-i faca asigurarea? Cand spuneam ca e mai bine sa iti iei un Logan din fabrica cu motorizare potenta (1.6 16V sau 1.5 DCI 90PS) si cu dotari cat mai bune, ca sa te bucuri cat mai mult de masina si sa te duca confortabil pe drumurile patriei - mi-au sarit alti useri in cap, ca nu stiu ce inseamna sa mesteresti la masina, ca "n-a avut omul bani sa-si ia una dotata"... etc. Daca tragi linie si aduni, cred ca mai multi bani se baga asa, plus timpul alocat, munca, piesele, adaptarile... In fine, sa nu fiu inteles gresit - e frumos si sa mesteresti la masina si sa fii multumit de rezultate - dar sa n-ai bani de asigurare sau benzina... e cam anapoda.
          Melcu' a zis doar ca masina fiind pe firma, asigurarea este mai scumpa decat cea in care titularul este o persoana fizica. Am bagat bani destui in cazanu' statornic in parcare si voi mai baga.. dar pana la a spune ca n-am bani sa-i fac asigurarea sau sa-i bag benzina)... Apropo, am benzina pe rosu, de ce? Ca sa fie usoara, eu n-am toate tiglele pe casa, hotii n-au ce sa-mi fure din masina ca e 99% stoc in interior, am o hartie in torpedou, n-am absolut nimic in plus in afara de cateva carpe, cateva unelte si atat, cum a dat-o fabrica (si a fost full la vremea ei legat de saracie si lipsa optiunilor...eu as vrea sa nu mai am servo-directie, aer-conditionat sau GPL, as merge numai cu Carrera 100 la o liniuta sau pe rosu, sa fie usoara). Este o masina strict de intalniri LoganClub, distractie (alergatura), tocat bani, facut experimente. La ce folos sa-i fac acum asigurarea in ianuarie cand eu circul maxim de 6 ori pe luna cu ea (nu am nevoie de ea, doar ca sa o mai misc), si atunci vede coxul dracu'. Cand ma va multumi cum trage, ii voi face asigurarea. Pana atunci, analizez, vad ce renteaza din punctul meu de vedere (o idee sa fiu si legal oleaca) si apoi ma pun pe treaba. Repet, merg zilnic cu dci de 85 Prestige, full inclusiv metalizata si 4 airbaguri sa fie lumea incalzita de "optiuni", colantata si sa faca taxi. Cu ce ma avantajeaza pe mine cand cobor din dci si ma urc in 1.4 MPI ca si "fuga"? Deocamdata nu sunt multumit de 1.4, nu tanjesc sa merg cu ea, mai bine sta in parcare pana se mai incalzeste sa bag bani in motoras. La ce folos sa-i fac plinul de Carrera 100? Sa mi-o fure hotii? Lasa asa... merg plin la plin cu dci-ul, saracie...

          Originally posted by alessandro View Post
          masina poate fi facuta sa traga in doua feluri. stock si super intretinuta cu tot felul de zemuri uleiuri bujii filtre si cox in fiecare zi. sau sa faci toate modificarile posibile, toate odata sa simti ceva si iar sa ii dai cox. razvan nu a facut nimic si nici cox nu ii da. merge cu a 5 a la 1500. efectiv a zapacit masina aia de nu mai stie de capul ei.
          Il bateam de cand aveam amandoi doar remapare, ca sa nu mai zic ca masina mea era mai grea ca a lui avand GPL. Aveam si eu evacuarea standard iar legat de treaba cu catalizatorul infundat, daca nici a mea 1.4 nu a fost lenevita 200.000 km.... (in kilometrii astia extrem de rar a vazut peste 3000 rpm. si accelerat sporadic). E o chestie sa o alergi mereu, eu ii dau ture tot timpul cand am ocazia.

          Originally posted by razvanamza View Post
          schim cam la 2200-2500, uneori 3000. in mod " sport" schimb la 5500-6000. masina trage in secunda asta cam la fel cu 1.4. anterior, deci e o problema pe evacuare. temperatura foarte greu ajunge la 4 linii, doar prin oras.

          Daca iti ajunge greu temperatura la 4 linii este clar ca nu ai evacuarea infundata deloc. Cand aveam evacuarea normala aveam acelasi zornait pe evacuare specific lui 1.4 cand ii dai blana.
          Last edited by aleXpeed; 10 January 2012, 22:56.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • nu neaparat. poate ecu simte el ceva...bujiile sunt putin afumate, dar nu ude. am fost la Kiss, unde am dat masina pe mana lui Cosmin. concluzia ar fi sa scap de catalizator, ca ar putea fi de acolo.

            Comment


            • deci nu de la zgarieturile de matza chioara si temperatura scazuta mai ceva ca la termostat blocat pe deschis nu trage? deci sigur nu-i de-acolo?
              hai, mah, razvane, da mah, masina la alergat, ca-s curios tare de rezultat.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • ai fost azi la kiss? nu esti serios....

                Comment


                • Am condus masina,sincer ...
                  De jos cu pedala in podea da in nas in tr1 si se aude un rontait la accelerare brusca ...intradevar se simte infundata...
                  Seba nu stiu ce zici tu acolo cu termostatul dar nu are nici o treaba cu ce am simtit eu,mie cat imi sta mai rece motorul imi trage mai bine,stiu ca nu e ok si de aceea probabil mi-am distrus compresia ,in schimb cu acele zgarieruri de pisica nici eu nu sunt de acord
                  Pe langa senzatia de infundat nici softul nu pare la locul lui,nu se simte acel impuls de la 3000- 3500 ture

                  Comment


                  • softul sa zicem ca as mai da o tura pe la Racingcode sa se uite prin parametri, dar senzatia de infundat sau masina greoaie o aveam si la 1.4, dar intr-o mult mai mica masura. presupun ca, cantitativ, ala produce mai putine gaze, deci presiunea pe evacuare e mai mica.

                    Comment


                    • amza...nu era mai usor sa arunci aseara pe ea 1 calculator si 1uch de la cineva?Aveai cel putin certitudinea ca e ok dpdv al softului.
                      De curiozitate...cat te-a dus tuningul de pana acum?Daca se poate spune, fie aici , fie PM.
                      nu cred ca e logica explicatia ta....ca e 0.8 ca e 2.0 tot infundat se numeste...tot greu respira.
                      Last edited by cristiubs; 11 January 2012, 09:53.

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        softul sa zicem ca as mai da o tura pe la Racingcode sa se uite prin parametri, dar senzatia de infundat sau masina greoaie o aveam si la 1.4, dar intr-o mult mai mica masura. presupun ca, cantitativ, ala produce mai putine gaze, deci presiunea pe evacuare e mai mica.
                        scoate i catalizatorul. cum trebuia sa faci inainte sa te apuci de orice. vezi cum merge si daca nu iti place pui unul sport sa nu miroasa.
                        eu iti garantez ca o sa ti placa. raspunde electric la acceleratie si trage mai bine pe toata plaja

                        Comment


                        • lam dat jos, nu simt mare diferenta.

                          Comment


                          • asa repede ? unde ai fost ?

                            in mod normal se simte foarte bine pe ture mai mari. pe ture mici un raspuns mai bun. cam atat

                            Comment


                            • Softul, fa un drum la Alin la mioveni dar mai intai punem un calculator de injectie de 1.6 ,merge fara probleme,sambata vino la poli si gasim un donator

                              Comment


                              • Nu merge orice calculator.Nu citeste cheia si nu porneste
                                Ori tre calculator deblocat ori facuat recunoastere sau ceva de genu.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google