If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
amza...nu era mai usor sa arunci aseara pe ea 1 calculator si 1uch de la cineva?Aveai cel putin certitudinea ca e ok dpdv al softului.
De curiozitate...cat te-a dus tuningul de pana acum?Daca se poate spune, fie aici , fie PM.
nu cred ca e logica explicatia ta....ca e 0.8 ca e 2.0 tot infundat se numeste...tot greu respira.
Ce treaba are UCH-ul bre? Doar nu-i face tuning la lampile din masiana...
Eu tot cred ca-i ceva putred in motorul tau, fiti-ar mecanii ai dracului sa-ti fie.
e un trio: UCE-UCH- cip cheie.
eu asa le-am luat asa merge.
desperecherea lor duce la nepornirea motorului.
vezi si cu compresia ce faci....
eu unul te inteleg...si sper sa ii dai de cap pana la urma.Ma intrebv acum...daca motorul merge ok, fara sa bata...poate ai noroc si e incheiat corect, iar problema e din soft.
Asa o fi.
Atunci nu-i mai simplu sa vina cineva sa-i scrie un soft de 1.6? Desi, nu cred ca-i din soft.
din ce stiu eu nu se poate scrie asa usor soft de 1.6 in ECU de 1.4.Cel putin asa mi-a zis Doc....singurul loc unde s-a scris 1.6 in loc de 1.4 este la mioveni, sursa sigura Alin.)
din ce stiu eu nu se poate scrie asa usor soft de 1.6 in ECU de 1.4.Cel putin asa mi-a zis Doc....singurul loc unde s-a scris 1.6 in loc de 1.4 este la mioveni, sursa sigura Alin.)
Cu sculele potrivite se poate scrie chiar foarte usor
nu am contestat si nu contesc calitatea de tuner a RC.
sper doar sa iasa la iveala problema.
nici nu am spus asta. eu cred ca nu este di soft. masina asta nu a tras niciodata de cand se stie. si acum face la fel. sau e razvan prea pretentios de la 90 cai.
sa admitem faptul ca e ceva gresit pus in motrul actual...desi pana nu se face un test de compresie nu poti sti exact.Dar daca spuneti ca si inainte cu motorul nedeschis a mers prost, a tras greu....e al dracu de complexa treaba....multe supozitii de facut...zicea cineva mai sus de frane...poti ajunge pana la cutia de viteze sau chiar intreg motorul.Sa te apunci sa faci un test cu alt motor e cam complicat.
D-asta swap-ul rezolva din start multe belele.Daca pana acum nu prea mi-a pasat mie de topicul asta....e interesant rau.chiar sunt curios cine se face vinovat de problema asta.
amza...nu vrei sa incerci tu sa vada si altcineva masina???sa isi dea cu parerea?
a vazut-o cos_min_i plus mecanicul meu, care vreti sau nu sa recunoasteti, s-a legat la cap cu o problema destul de delicata. mi-e sa nu fie axa asta tot de 1.4..ar explica muuuulte
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment