Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristiubs View Post
    amza...nu era mai usor sa arunci aseara pe ea 1 calculator si 1uch de la cineva?Aveai cel putin certitudinea ca e ok dpdv al softului.
    De curiozitate...cat te-a dus tuningul de pana acum?Daca se poate spune, fie aici , fie PM.
    nu cred ca e logica explicatia ta....ca e 0.8 ca e 2.0 tot infundat se numeste...tot greu respira.
    Ce treaba are UCH-ul bre? Doar nu-i face tuning la lampile din masiana...

    Eu tot cred ca-i ceva putred in motorul tau, fiti-ar mecanii ai dracului sa-ti fie.

    Comment


    • Si eu sincer tot chestie mecanica cred ca e.
      Un test de compresie cand ii faci razvan?Ma tot gandesc la pistoane..ca le-ai luat la nimereala.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        Ce treaba are UCH-ul bre? Doar nu-i face tuning la lampile din masiana...

        Eu tot cred ca-i ceva putred in motorul tau, fiti-ar mecanii ai dracului sa-ti fie.
        ECU si UCH sunt pereche. nu mai tin minte exact dar daca aschimbi doar ECU masina nu va porni. si invers daca schimbi UCH iar nu porneste

        a explicat seba mai de mult cum sta treaba cu " virginitatea" UCH ului. la prima cheie citeste immo din ecu

        si eu tind sa cred ca este tot problema mecanica. merge, se invarte motorul grau inauntru. lucru care a dus si la cedarea motorului lui melc
        Last edited by alessandro; 11 January 2012, 17:05.

        Comment


        • e un trio: UCE-UCH- cip cheie.
          eu asa le-am luat asa merge.
          desperecherea lor duce la nepornirea motorului.
          vezi si cu compresia ce faci....
          eu unul te inteleg...si sper sa ii dai de cap pana la urma.Ma intrebv acum...daca motorul merge ok, fara sa bata...poate ai noroc si e incheiat corect, iar problema e din soft.

          Comment


          • Asa o fi.
            Atunci nu-i mai simplu sa vina cineva sa-i scrie un soft de 1.6? Desi, nu cred ca-i din soft.

            Comment


            • Cred ca trebuie pus un soft stoc de 1.6 in prima faza, dupa aia se pot dezvolta variatiuni pe aceasta tema.Sa nu aiba ceva probleme cu franele.

              Comment


              • pai a fost la racingcode si cica i s-a pus softul de 1.6.

                Eu imi mentin parerea ca exista o problema de cand era 1.4 si ea persista si acum.
                Last edited by o8MeLC; 11 January 2012, 17:24.

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Asa o fi.
                  Atunci nu-i mai simplu sa vina cineva sa-i scrie un soft de 1.6? Desi, nu cred ca-i din soft.
                  din ce stiu eu nu se poate scrie asa usor soft de 1.6 in ECU de 1.4.Cel putin asa mi-a zis Doc....singurul loc unde s-a scris 1.6 in loc de 1.4 este la mioveni, sursa sigura Alin.)

                  Comment


                  • RC totusi nu face softuri de ieri.

                    Comment


                    • nu am contestat si nu contesc calitatea de tuner a RC.
                      sper doar sa iasa la iveala problema.

                      Comment


                      • Originally posted by cristiubs View Post
                        din ce stiu eu nu se poate scrie asa usor soft de 1.6 in ECU de 1.4.Cel putin asa mi-a zis Doc....singurul loc unde s-a scris 1.6 in loc de 1.4 este la mioveni, sursa sigura Alin.)
                        Cu sculele potrivite se poate scrie chiar foarte usor
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • Originally posted by cristiubs View Post
                          nu am contestat si nu contesc calitatea de tuner a RC.
                          sper doar sa iasa la iveala problema.
                          nici nu am spus asta. eu cred ca nu este di soft. masina asta nu a tras niciodata de cand se stie. si acum face la fel. sau e razvan prea pretentios de la 90 cai.

                          Comment


                          • Originally posted by Fane View Post
                            Cu sculele potrivite se poate scrie chiar foarte usor
                            Corect doumnul Fane
                            Dureaza 2minute.

                            legat de soft, nici eu nu contest ce e facut la RC.
                            Tind sa cred ca e o problema mecanica.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • sa admitem faptul ca e ceva gresit pus in motrul actual...desi pana nu se face un test de compresie nu poti sti exact.Dar daca spuneti ca si inainte cu motorul nedeschis a mers prost, a tras greu....e al dracu de complexa treaba....multe supozitii de facut...zicea cineva mai sus de frane...poti ajunge pana la cutia de viteze sau chiar intreg motorul.Sa te apunci sa faci un test cu alt motor e cam complicat.
                              D-asta swap-ul rezolva din start multe belele.Daca pana acum nu prea mi-a pasat mie de topicul asta....e interesant rau.chiar sunt curios cine se face vinovat de problema asta.
                              amza...nu vrei sa incerci tu sa vada si altcineva masina???sa isi dea cu parerea?

                              Comment


                              • a vazut-o cos_min_i plus mecanicul meu, care vreti sau nu sa recunoasteti, s-a legat la cap cu o problema destul de delicata. mi-e sa nu fie axa asta tot de 1.4..ar explica muuuulte

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google