nu mai stiu...erai de fata cand am impins o intr a 1 a ? se ducea mult prea usor
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Exact la chestia asta m-am gandit eu.Sa o impingi in tr a1a.Daca pleaca e clar ca are compresie adios...
Comment
-
Nu, n-am fost de fata. Ma bucur ca am putut face "testul" si s-a lamurit situatia. Sper sa-i dea de cap repede, e nasol sa bagi o caruta de bani si sa nu vezi rezultate. Ma asteptam la mai mult din partea lui, chiar daca e in "rodaj".
A lui Melcu' din primii kilometri, chiar daca incepuse sa-i bata motorul, ne luasem din mers, eu din a 2-a si el din a 3-a si pana la finalul meu de a 3-a am stat egali, tragea super, pacat ca nu avea soft bun... el n-a mai avut scuze. Cel putin versiunea lui de 1.6 tragea bestial fata de versiunea lui Razvan ca sa fac o comparatie..
Comment
-
Originally posted by al!n View PostExact la chestia asta m-am gandit eu.Sa o impingi in tr a1a.Daca pleaca e clar ca are compresie adios...
am incercat si la a mea si la FOF si abia le miscai de pe loc cu greu
Originally posted by aleXpeed View PostNu, n-am fost de fata. Ma bucur ca am putut face "testul" si s-a lamurit situatia. Sper sa-i dea de cap repede, e nasol sa bagi o caruta de bani si sa nu vezi rezultate. Ma asteptam la mai mult din partea lui, chiar daca e in "rodaj".
A lui Melcu' din primii kilometri, chiar daca incepuse sa-i bata motorul, ne luasem din mers, eu din a 2-a si el din a 3-a si pana la finalul meu de a 3-a am stat egali, tragea super, pacat ca nu avea soft bun... el n-a mai avut scuze. Cel putin versiunea lui de 1.6 tragea bestial fata de versiunea lui Razvan ca sa fac o comparatie..
Comment
-
ce mor de ras daca are niste supape usor indoite din cauza distributiei reising si totusi motorul sa fie ca lumea.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pai e mai simplu sa razi decat sa dai o mana de ajutor, xp-ule. Multumesc Logan Club pentru ajutorul de aseara ( alt ECU de la Fane pentru verificarea softului, masina de test Alex viteza pentru proba de acceleratie, ceilalti pentru idei, sfaturi si pareri) Masina va ajunge zilele astea din nou la garaj pentru luat compresie si verificat diverse. Imi pare nespus de rau ca m-am luat dupa Cosmin sa dau jos catalizatorul. Masina suna ca o tigaie rablagita. Dar ideea cu tr. 1 a fost tot a lui, si uite ca a mers. pacat ca n-a avut-o alaltaieri ca sa scutesc niste bani aruncati aiurea in cel mai rau caz probabil vor trebui segmenti noi, in cel mai bun caz verificata distributia sau axa cu came.
Comment
-
Razvane, nu are de ce sa iti para rau ca l=ai ascultat pe Cosmin, in situatia ta au fost si sunt multe variabile in joc.Catalizatorul are un rol foarte important in functionalitatea motorului, si de multe ori poate cauza probleme foarte grave incepand cu imposibilitatea de a porni motorul, pana la lipsa de putere.
Priveste cu ochi buni treaba asta cu catalizatorul, cand ii vei da de cap motorului...si va merge ca un 1.6 normal, faptul ca l-ai eliminat iti va aduce un plus de cuplu si putere.
Urmeaza si tu sfaturile primite aseara...si fa-mi un test de compresie....te costa maxim 50 ron....si macar ai toate datele pe tava...stii de unde sa pleci.
O intrebare poate idioata: esti sigur ca motorul din care ai luat piesele era 1.6?
Nu mai pune la suflet ce zice XP-ul....asa e el de fel mi glumetz
Comment
-
eu nu prea am incredere in mecanicosu tau ,dar daca l-ai platit trebuie sa-i darami usa pana iti face treaba cum trebuie ...lasa catalizatorul jos ca e bine , oricum vroiai serpi si evacuare ...
Iti dau un exemplu sa vezi cat de mult conteaza o piedica pe evacuare : un 107 benzinar ,nu mai pornea , sa pus testerul (nici o eroare) , s-a testat pompa de benzina , s-au testat injectoarele , bobina , bujii , senzori unul dupa altul ca la final sa fie o bucata de teava inainte de catalizator infundata efectiv ... cristi poate confirma asta ...
Comment
-
sa nu uitam ca panaramele astea de catalizatoare nu au absolut nici un scop in functionarea motorului, in consum, in cresteri de cuplu, si nu au absolut nici un rol in incalzirea motorului.
imi pare rau ca nu mai am graficele temperaturii de apa cu si fara catalizator sa ii arat colegului SDP diferenta. nu i problema facem altele
temperatura maxima de functionare a unui motor este intre 88 si 92 grade unde dilatatia pieselor este deja maxima si arderile se fac complet. nu la 105 grade cat are dupa doua ture la 6000. catalizatorul scos ajuta la echilibrarea regimului termic al motorului prin eleminarea presiunii dintre piston si catalizator. gazele fierbinti ies mai repede si toata caldura este preluata de evacuare, nu de chiuloasa si motor
deci razvane daca nu te deranjeaza mirosul de hoit gaseste o varianta de tobe care sa ia din zgomot. un diametru mai mare si o finala cu 2 S -uri ar trebui sa faca treaba
fa mai repede testul de compresie sa vedem ce e acolo.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postpai e mai simplu sa razi decat sa dai o mana de ajutor, xp-ule.
USB eu aveam 4 supape de evacuare strambe , masina mergea perfect rotund, cat se poate de rotund pentru axa si am mers 1 an de zile,daca nu dadeam chiulasa jos sa o comprim nu vedeam treaba asta,asa ca permite-mi sa ma indoi de ce zici tu )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pai daca am mers asa un an de zile ... iti dai seama ca nu s-a auzit nicio bataie ) si lua 190Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment