Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu exceptia ca am avut grija ce am bagat in motor. inca bat moneda pe distributie nepusa ok. cureaua de acum e un Dayco fara semne. am Gates original de pus, cu semne si tot ce trebuie.

    Comment


    • cauta sa-ti cumperi si supape ca poate o sa ai nevoie ... da vezi ia de origine ca daca sunt de origine dubioase risti sa nu le ai mult timp pe acolo.
      desi mai rentabil e sa iei alta chiulasa in cazu ala .
      Last edited by Cristi_Xp; 13 January 2012, 00:57.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • am supape si sunt bune.

        Comment


        • Am vazut si eu loganu acela modificat din 1.4 in 1.6 si motoru merge ceas...si trage chiar bine...
          AG 64 P U F

          Comment


          • ce treaba are semnul curelei, dom'ne? conteaza semnele fuliilor sa fie aliniate, cureaua e circulara, adica o poti pune in orice pozitie doresti. vezi in ce te impiedici tu, in loc sa verifici greutatea ansamblului piston-biela, orientarea pistoanelor, sa iei un comparator si sa verifici axa cu came sa nu te fi tras in piept doreii cu axa de 1.4, etc...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • conteaza si asezarea fantelor de lumina ale segmentilor .. la mine o mica neatentie m-a facut sa desfac a doua oara motorul la r6 . nu avea compresie si punct .a doua oara am pus dupa manual segmentii , [greseam la cel ce compresie(presiune) orientarea fantei] si a mers ceas . sunt lucruri care nu se fac la norma , mai ales ca nu aveti linie de ansamblare ca sa fiti "robotizati" deja . spor!
              Attached Files
              Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 02:07.

              Comment


              • Razvane , nu te descuraja, tot de oameni e facut da`l in masa . ia`ti manualul si imprumuta niste scule dedicate(comparator , lera , micrometru)si apuca`te singur daca ai putin habar . ia totul babeste si urmeaza toti pasii , analizeaza fiecare piesa ( cote , clase , semne etc) . probeaza segmentii pe cilindru fara pistoane (vezi fantele , masoara cu lera) vezi daca esti la cote . sincer imi pare rau , ca ma stiu pe mine cand aproape plangeam cu pistoanele in mana. imi bagam **** plecam in casa si dupa 2 ore reveneam cu manualul scos la imprimanta . alte sfaturi nu stiu ce sa iti mai dau...
                LE : inainte sa bagi nasul iar in motor , fa un test de compresie , daca e slaba baga 5-6 ml de ulei in capul pistonului cu o seringa, lasa`l 2-3 minute si mai masoara compresia inca odata . repeta operatiunea pt fiecare cilindru / Daca creste aproape de normal inseamna ca ai dat-o in bara cu segmentii, uleiul are proprietatea de a etansa sa zic asa . daca nu , problema e din alta parte . PS : nu vreau sa par penibil , poate majoritatea stiti chestiile astea.. incerc sa-l ajut pe om cu ce mai stiu si eu .
                Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 02:32.

                Comment


                • Eu in locul tau m-as duce direct peste aia le-as pune masina in brate si le-as da termen sa-ti faca masina nu te intereseaza in ce conditii ...cu alte cuvinte pune presiune pe ei ... e inadmisibil asa ceva...
                  Pistoanele au clase care trebuie sa se pupe cu insemnele de pe bloc, crede-l pe alin ca tatal lui lucreaza in sala asamblari motoare si confirm ca semeringurile se monteaza int-o anumita pozitie

                  Comment


                  • Segmentii poate ai vrut sa spui cosmin, oricum nu mai conteaza acu.
                    Si eu cred ca ar trebuii sa se duca peste cel ce i-a facut masina.
                    Omu i-a dat cati bani a cerut etc e dreptul lui.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • si pistoanele au doar o singura pozitie , indiferent daca au sau nu buzunarele pt supape . lafel si bielele . tot asa conteaza si segmentii cum ii pui (pe ce parte), au un semn care vine in sus la r6 , la logan nu am studiat. totusi am sa atasez 2-3 printscreenuri in speranta ca vor ajuta la ceva, daca nu imi permit sa va rog sa le ignorati desi cred ca principiul este acelasi .
                      REPET : NU SUNT DIN MANUALUL DE GOLAN DAR CRED CA SE APLICA ACELEASI PRINCIPII !!
                      Attached Files

                      Comment


                      • Da am facut o greseala , ma gandeam la proiectul cu chedere

                        Manualul de reparatii pentru logan este public dar nu poti razvane sa intrebi mereu, a montat bine piesa aia, a strans bine surubul ala ...zici ca o duci la mecanici si te astepti ca acei oameni sa-si cunoasca competentele, dar se pare ca acel mecanic este un dorel autentic...pacat ca nu ai vrut sa inveti din greselile lui melcu

                        SILVIU referitor la ideea ca te simti ciudat ca ai dat niste informatii care te astepti sa fie cunoscute, linisteste-te nici 10% din useri nu stiu despre uleiul bagat cu seringa la bujii

                        Comment


                        • In plus spune clar ca pistonul se inlocuieste daca e inafara cotelor odata cu segmentii ca si SET . . din cate stiu pe masina s-au pus pistoane de 1.6 (uzate deja) cu segmentii pe care i-au uzat pistoanele de 1.4 deoarece s-a considerat ca sunt in stare mai buna... astfel s-a inlaturat uzura dintre piston si segment si s-a tinut cont doar de uzura segment-cilindru . Prin diferite materiale didactice citeam ca de fapt segmentul in sine este " umflat" ca sa etanseze cilindrul de COMPRESIE . ca acest lucru sa fie posibil , se tine cont de uzura intregului ansamblu...

                          pentru a intelege mai bine :
                          Materiale, tehnologie de fabricaţie, verificare si montai.
                          Cilindrul se confecţionează prin turnarecentrifugală
                          din fontă perlitică cu grafit lamelar fin sau nodular nealiată sau aliată cu Ni, Cr, Mo, Cu.Apoi se prelucrează prin aşchiere suprafaţa interioară numită şi oglinda cilindrului,după care urme-ază ooperaţie de honuire
                          a acestei suprafeţe până ce rugozitatea ajunge la 0,35...0,45 fim. S-a constatat că la această rugozitate oglinda cilindrului reţine o peliculă de ulei care o protejează cât timp motorul esteoprit, în plus raportul calitate/preţ de fabricaţie este optim. Datorită abaterilor de fabricaţie, admise între anumite limite diametrul interior al cilindrilor (alezajul) nu este la toţi acelaşi. De aceea în final se face sortarea cilindrilor
                          pe CLASE de dimensiuni în funcţie de mărimea alezajului. Marcarea clasei pe cilindruse face printr-o pată de vopsea de o anumită culoare. De exemplu pentru cilindrii motoruluiautoturismului DACIA (motor 102.00) de 1400 cm
                          3 clasele de sortare sunt:
                          -
                          verde D == 76,00 .... 76,10mm;- albastru D=76,10... ..76,20 mm;-roşu D = 76,20.....76,30 mmJocul admis între piston şi cilindru este :-motor Dacia: 0,045...0,065 mm;
                          gata , e tarziu pentru pistoane cilindrii clase .Noapte buna Bucuresti !

                          motorul la care s-au precizat clasele este cel de la dacia clasica nu logan , deci va rog atentie .
                          Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 04:23. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • la mine s-au pastrat segmentii de pe pistoanele de 1.6, nu cei de pe pistoanele de 1.4..

                            Comment


                            • Pana una, alta eu te`astept sa faci testul de compresie si eventual testul cu uleiul cum ti`am zis, ca explicam moartea caprioarei in 3 variante pe degeaba aici fara date concrete .
                              Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 11:40.

                              Comment


                              • 1.4 are cursa de 10 mm sa zicem da ?

                                deci camasa face uzura pe 10mm

                                1.6 are cursa pe 15mm

                                ce se intampla in portiunea de camasa de 5mm fara uzura unde acum vin segmentii si trec peste ea ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google