Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in functie de cati km are motorul se formeaza o margine , mai mult sau mai putin proeminenta . in mod normal pe partea unde a calcat segmentul se uzeaza putin honuiala. sunt aspecte pe care nimeni nu le ia in seama...
    Evident ca diferenta aia nu face nimic bun . honuiala doar tine putin mai mult ulei in zona aia , iar segmentii nici nu mai stiu de capul lor , dupa care parte sa se pasuiasca )
    Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 12:03.

    Comment


    • eu unu crec ca marginea aia in 4000 rpm nu se simte tocmai bine. poate fi cauza unei uzuri foarte accelerate a segmentilor

      practic la foecare rpm segmentii trec peste acea denivelare

      Comment


      • 1. n-are camasa
        2. uzura creata nu e foarte mare astfel incat sa conteze atunci cand urca pistonul pe cei 5 mm de-acum folositi (cel putin asa e normal, sa nu fie uzura de luat in seama )
        Last edited by 827sam; 13 January 2012, 12:06. Reason: Automerged Doublepost
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • n-are camasa s a inteles foarte bine la ce m am referit. cum sa ii zic ?

          clar acea proeminenta nu face nimic bun. decat o uzura suplimentara si accelerata a segmentilor.
          Last edited by alessandro; 13 January 2012, 12:08.

          Comment


          • ceee?? marginea aia in functie de cat e de mare iti poate rupe segmentul si cand zic mare nu ma refer la marimi pe care se le masori cu ruleta . marginea aia in ture cum se spunea mai sus iti poate da compresia peste cap ... daca pui comparatorul pe cilindru si il treci peste marginea aia poti observa ca acul o ia razna . chestiile astea nu se masoara " la deget" . am pus degetul si daca nu se simte e bine .
            In plus marginea aia poate crea si uzura prematura a fantelor pistoanelor . la fiecare coborare in forta segmentul forteaza fanta pistonului cand intampina marginea cu pricina .
            Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 12:11.

            Comment


            • tocmai asta e, ca marginea respectiva nu trebuie sa existe la un motor ce functioneaza corect mai ales la un nr mic de km, pelicula de ulei ce face ungerea este responsabila de faptul ca pistonul nu freaca cilindrul .
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • razvan daca faci testul de compresie poti sa filmezi ?

                Comment


                • diferenta exista oricum chiar daca nu ne place sa o numim " margine" . si asta se formeaza inca de la rodaj . e nevoie sa precizez ca un rodaj aspru duce la o uzura prematura a honuielii (de aici ungerea slaba + compresia oarecum influentata) si ca un rodaj bland face ca resturile de ulei ramase pe cilindru in honuiala sa nu se arda complet si sa formeze o asa zisa calamina care umple canalele honuielii iar segmentul sa o lustruiasca si ca in inainte sa avem ungere slaba , compresie modificata etc etc . daca vorbim desprea asta inca de la rodaj iti dai seama ca dupa 50k km e mult mai pronuntata uzura .
                  Last edited by silviu_cos; 13 January 2012, 12:23.

                  Comment


                  • dar cu setul motor de fabrica segmentii nu trec peste denivelare.

                    totusi nu cred ca asta este problema lui razvan. masina lui melc tragea bine rau din prima. doar ca a facut infarct prea repede

                    Comment


                    • iti dai seama ca noi mai " batem" si campii putin si exageram cu problemele dar e bine sa stie ce sa masoare in cazul in care desface iar motorul . sincer parerea mea de amator e ca la razvan in motor acum e un haos , nu s-a tinut cont de clase , segmentii uzati pusi pe cilindrii uzati , eventual nici asezati cum trebuie . nu vreau sa ii cred pe mecanicii aia asa amatori dar eu am asistat la o faza socanta , cand unu a pus la un fiat stilo axele cu came INVERS (axele sunt incorporate in niste blocuri si el le-a pus cu fuliile pe dreapta) si le strangea de mama focului si-apoi se minuna cum a reusit sa faca greseala asta , si unde mai pune cureaua.

                      Comment


                      • daca ar fi pus niste poze de doamne ajuta din momentul in care se lucra, din momentul in care pistoanele au fost bagate in bloc,niste poze cu pistoanele cu segmentii pe ele,daca l-ar fi interesat sa perecheasca ansamblul piston biele astfel incat sa aibe aproximativ aceeasi greutate pentru un motor echilibrat, poate ne puteam da cu parerea inainte un pic,asa sunt simple speculatiiIs curios cact la suta din sfaturile date aici au fost luate in considerare,nici macar cuplurile de strangere n-au fost respectate ci au fost luate dupa experienta.Ma gandesc ca ar merge bagata o lumina pe la bujie prin care sa se vada capul pistonului,sa vezi daca sunt lovituri de supapa pe el sau nu .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • pai daca face testul de compresie si treaba cu uleiul la bujie inlatura din start 2 cauze : segmentii pusi aiurea sau pierderea compresiei pe la supape . daca a lovit supapa in piston clar e indoita si nu mai etanseaza cum trebuie . dar e buna ideea cu lumina asta in cazul in care poate vedea ceva , ca la mine sunt in fundul motorului bujiile .

                          Comment


                          • nu stiu cum e la voi, dar eu n-am bujii

                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • daca nu e compresie din cauza segmentilor ar trebui sa fie in baie , astfel sa dea ulei sau gaze de carter prin toate gaurile, gen joja ulei, buson alimentare ulei , furtun gaze de carter ,ulei pe filtru de aer etc si din cate am inteles s-a verificat chestia asta.
                              samy0388 reformuleaza,ca nu m-am prins
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • offtopic : era o gluma cu privire la faptul ca sunt atatea variabile si atatea piese schimbate in motorul lui razvan astfel incat, parerea mea, sa mearga bine trebuie reasamblat piesa cu piesa ...
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google