Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    1.4 are cursa de 10 mm sa zicem da ?

    deci camasa face uzura pe 10mm

    1.6 are cursa pe 15mm

    ce se intampla in portiunea de camasa de 5mm fara uzura unde acum vin segmentii si trec peste ea ?
    Nu puteai sa zici si tu mai devreme?
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • nu contrazic , e foarte adevarat insa nu tot timpul exista simptomele astea . e deajuns sa dea presiunea pe epurator si in mers nu prea iti dai seama , doar ca se "umezeste" admisia putin de la ulei . de exemplu eu la clio si acum am admisia "grasa" asa semn ca imi da cam multe gaze pe epurator dar compresia e buna . tind sa cred ca e de la ulei . cu 10w40 nu pateam asa .

      Comment


      • 16valvele cam da si de nou
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          daca nu e compresie din cauza segmentilor ar trebui sa fie in baie , astfel sa dea ulei sau gaze de carter prin toate gaurile, gen joja ulei, buson alimentare ulei , furtun gaze de carter ,ulei pe filtru de aer etc si din cate am inteles s-a verificat chestia asta.
          samy0388 reformuleaza,ca nu m-am prins
          i am scos capacul de la ulei si am accelerat o in blana. gram de gaze nu da.

          @ einstein a mai fost un 1.4 stroked si nu a avut probleme la modul ca tragea foarte bine dar a crapat repede

          Comment


          • Ala cati km avea inainte de operatiune?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              i am scos capacul de la ulei si am accelerat o in blana. gram de gaze nu da.

              @ einstein a mai fost un 1.4 stroked si nu a avut probleme la modul ca tragea foarte bine dar a crapat repede
              pai esti copil ce sa-ti fac ? aia se strange in timp ,nu la o pedala,daca e motoru praf vezi si pe la joja de ulei sau la pedala...ulei pe admisie vezi mai ales la doreii care pun ulei peste nivel )
              Last edited by Cristi_Xp; 13 January 2012, 14:58.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • vreo 60.0oo din spusele celui de unde l a luat.

                Comment


                • motorul donor a avut 52.000km, puteti s-o intrebati si pe ana87/
                  motorul meu a avut 59.000km. ma indoiesc sa fie uzura as " pronuntata" sa nu se mai potriveasca alea

                  Comment


                  • razvane...toate merg mana in mana. la 50 000 nu e foarte uzat dar toate astea se aduna si cum hibele de la montaj si tot asa... pacat ca s-a investit o gramada in el , puteai sa iei blocul , si sa refaci honuiala . sa pui pistoanele pe clase si eventual segmentii noi si nu mai ajungeai aici . puteai sa il faci si singur crede-ma si daca din nefericire ajungeai aici macar ramaneai cu cunostintele . sper sa o rezolvi intr-un final .

                    Comment


                    • se rezolva. am vorbit cu sorin. a devenit deja o ambitie personala si a lui..doar ca eu folosesc masina zi de zi si nu ma prea pot lipsi de ea pe perioade mari.

                      Comment


                      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        pai esti copil ce sa-ti fac ? aia se strange in timp ,nu la o pedala,daca e motoru praf vezi si pe la joja de ulei sau la pedala...ulei pe admisie vezi mai ales la doreii care pun ulei peste nivel )
                        Nenea, eu am dat busonul de la gura de umplere, nu scapa compresie in baie.
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • Eu astept rezultatele testului de compresie... si la mine a devenit o mare curiozitate . poate pui niste date aici concrete cand ai timp .

                          Comment


                          • ca sa simti cum sufla pe sus pe la buson, pe diametrul ala de 50mm, iti trebuie 2 bari in baie ca sa tasneasca prin epurator...deci cam praf motorul cand il simti ca pufaie pe sus, pe la busonul de umlere cu ulei. zic si eu...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              pai esti copil ce sa-ti fac ? aia se strange in timp ,nu la o pedala,daca e motoru praf vezi si pe la joja de ulei sau la pedala...ulei pe admisie vezi mai ales la doreii care pun ulei peste nivel )
                              nu se vede ulei dar trebuie sa vezi ceva ulei in plus pe buson, sa vezi sa simti ca iese ceva in plus pe acolo. la el era perfect perfect curat.

                              @ seba la oltcitul meu cu 200.000 km se vedeau vapori de ulei cum ies pe la buson cu ochiul liber. intradevar nu aveau presiune dar se vedeau.
                              vaporii enormal sa-i vezi si cand nu face presiune, uleiul fiind cald/fierbinte. cu motorul rece in primele secunde n-ar trebui sa vezi cum pufaie fum pe-acolo.
                              Last edited by Seba; 15 January 2012, 01:54.

                              Comment


                              • Originally posted by Seba View Post
                                ca sa simti cum sufla pe sus pe la buson, pe diametrul ala de 50mm, iti trebuie 2 bari in baie ca sa tasneasca prin epurator...deci cam praf motorul cand il simti ca pufaie pe sus, pe la busonul de umlere cu ulei. zic si eu...
                                plus ca sus mai arunca ulei si de la axe/axa ...
                                cele mai ok sunt joja de ulei si furtunul de la recircularea gazelor .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google