Originally posted by alessandro
View Post
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
nu contrazic , e foarte adevarat insa nu tot timpul exista simptomele astea . e deajuns sa dea presiunea pe epurator si in mers nu prea iti dai seama , doar ca se "umezeste" admisia putin de la ulei . de exemplu eu la clio si acum am admisia "grasa" asa semn ca imi da cam multe gaze pe epurator dar compresia e buna . tind sa cred ca e de la ulei . cu 10w40 nu pateam asa .
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postdaca nu e compresie din cauza segmentilor ar trebui sa fie in baie , astfel sa dea ulei sau gaze de carter prin toate gaurile, gen joja ulei, buson alimentare ulei , furtun gaze de carter ,ulei pe filtru de aer etc si din cate am inteles s-a verificat chestia asta.
samy0388 reformuleaza,ca nu m-am prins
@ einstein a mai fost un 1.4 stroked si nu a avut probleme la modul ca tragea foarte bine dar a crapat repede
Comment
-
Originally posted by alessandro View Posti am scos capacul de la ulei si am accelerat o in blana. gram de gaze nu da.
@ einstein a mai fost un 1.4 stroked si nu a avut probleme la modul ca tragea foarte bine dar a crapat repedeLast edited by Cristi_Xp; 13 January 2012, 14:58.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
razvane...toate merg mana in mana. la 50 000 nu e foarte uzat dar toate astea se aduna si cum hibele de la montaj si tot asa... pacat ca s-a investit o gramada in el , puteai sa iei blocul , si sa refaci honuiala . sa pui pistoanele pe clase si eventual segmentii noi si nu mai ajungeai aici . puteai sa il faci si singur crede-ma si daca din nefericire ajungeai aici macar ramaneai cu cunostintele . sper sa o rezolvi intr-un final .
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postpai esti copil ce sa-ti fac ? aia se strange in timp ,nu la o pedala,daca e motoru praf vezi si pe la joja de ulei sau la pedala...ulei pe admisie vezi mai ales la doreii care pun ulei peste nivel )
Comment
-
ca sa simti cum sufla pe sus pe la buson, pe diametrul ala de 50mm, iti trebuie 2 bari in baie ca sa tasneasca prin epurator...deci cam praf motorul cand il simti ca pufaie pe sus, pe la busonul de umlere cu ulei. zic si eu...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postpai esti copil ce sa-ti fac ? aia se strange in timp ,nu la o pedala,daca e motoru praf vezi si pe la joja de ulei sau la pedala...ulei pe admisie vezi mai ales la doreii care pun ulei peste nivel )
@ seba la oltcitul meu cu 200.000 km se vedeau vapori de ulei cum ies pe la buson cu ochiul liber. intradevar nu aveau presiune dar se vedeau.
vaporii enormal sa-i vezi si cand nu face presiune, uleiul fiind cald/fierbinte. cu motorul rece in primele secunde n-ar trebui sa vezi cum pufaie fum pe-acolo.Last edited by Seba; 15 January 2012, 01:54.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postca sa simti cum sufla pe sus pe la buson, pe diametrul ala de 50mm, iti trebuie 2 bari in baie ca sa tasneasca prin epurator...deci cam praf motorul cand il simti ca pufaie pe sus, pe la busonul de umlere cu ulei. zic si eu...
cele mai ok sunt joja de ulei si furtunul de la recircularea gazelor .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment