Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • furtunul de recircularea gazelor e curat, l-am reverificat aseara.

    Comment


    • Dak nu-i faci compresia, saptamana viitiare fac eu rost si luam compresia

      Comment


      • Poate ai scris si n-am vazut, ai facut liniuta cu 1.4 remapat? Cum stai?

        Comment


        • Octavian, citeste, masina trage prost, de fapt nu trage deloc s-a dat degeaba si daca te multumeste a luat bataie

          Comment


          • Intra la liniute si citeste ultimele posturi.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Originally posted by cos_min_i View Post
              Octavian, citeste, masina trage prost, de fapt nu trage deloc s-a dat degeaba si daca te multumeste a luat bataie
              Am citit, eu zic ca distributia e pusa aiurea.
              Am intalnit asa caz la o Solenza 1.4 care tragea mai prost (bine mai prost) decat Logan 1.4, dupa ce a pus distributia cum treuie s-a rezolvat problema.

              Din pacate din ce am citit aici, mi-a lasat impresia ca unii chiar se bucura ca nu-i trage cum trebuie, asta e mpresia mea, urat lucru.

              Comment


              • vreau sa zic ca mi-am pierdut timp aiurea citind topicu , ati facut o mare varza din el . 10 poze bine facute valorau de 1000 ori mai mult decat toata varza asta de topic !!

                Comment


                • daca nu-ti convine, nu citesti, @sorcer...

                  Comment


                  • daca consideri ca e pierdere de timp nu mai citii. daca erau date despre cum se pun neoane pe sub masina mama ce interesant era. cand intampini o problema te duci si te mascaresc mecanicii ca tu nu ai habar nici cat ulei se pune in motor si apoi veniti toti si plangeti aici . jalnic

                    Comment


                    • Legat de mecanici eu am primit bomba cand am masurat compresia.Mecanicu.."incepem cu pistonu 1" si a pus aparatu la pistonu 4....ii zic sefu ala e 4 nu e 1, la logan se numara de la volanta spre distributie.La care el..ce maaa..taci ca stiu eu mai bine.N-am mai zis nimic...
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • asta am mai intalnit si eu...

                        Comment


                        • era mecanic de folxvagin, nu de renou, de aia
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • se poate..

                            Comment


                            • asta e cea mai mica problema.... cand imi kituiam eu masina dupa ce am arat involuntar terenurile de pe langa bucuresti era un mecanic in hala facea un motor . si a a facut el testul de compresie si pe cilindru 3 era nasolala treaba si consuma si ulei . si eu ii zic treaba cu uleiul la bujie asa informativ la care ma priveste indignat si`mi zice sa imi vad de kiturile si tinichigeria mea . zis si facut ! si ce m-am mai distrat cand dupa ce a schimbat el segmentii degeaba ca era un simerig de supapa si a pus si distributia prost s-a facut o salata din motorul ala ! si cu ce zambet pe fata i-am zis ca e prost !

                              Comment


                              • la mine nu e vorba de asa ceva. mai e putin si aflu si eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google