Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiu meu are 2000km si miroase a benzina destul de accentuat.
    Mai degraba ai probleme cu segmentii cand iti creste nivelu uleiului..
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      eu cred ca s-a montat arborele cotit de 1.4 din greseala. diferenta nici nu o vezi la ochi. dar pana nu ajung la piesele scoase din motor nu ma pronunt. pot fi multe..
      Sper ca glumesti!!!!!
      Last edited by einstein1984; 16 January 2012, 17:03.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        voi nu faceti diferenta intre raport de comprimare , adica raportul dintre volumul camerei de ardere si si volumul cilindrului... si compresia pe fiecare cilindru care nu prea are treaba niciuna cu alta.
        compresia poate fi mare sau mica dar raportul ramane de fiecare data acelasi

        Comment


        • nu aia era ideea , ci ca nu au nicio legatura una cu alta.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Presiunea la sfarsitul compresiei depinde de raportul volumetric si de etanseitatea camerei de ardere. Legatura au, dar nu e directa.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • au legatura. dar nu directa. e cam ca la cai/cuplu.

              Comment


              • nu. cuplul si caii au o legatura foarte stransa. calul putere este cat cuplu faci in unitatea de timp. au o legatura al naibii de stransa.

                Comment


                • Pai daca ai arbore de 1.4 ai raport de compresie 7 , buceag in toata regula.

                  Comment


                  • un motor sanatos , chiar daca are raport de comprimare 8:1 va avea o presiune pe fiecare cilindru de 13-14 bar , depinde de motor si de cat de bine tin segmentii .
                    La fel un motor care are 11:1 raport de comprimare, va avea o presiune pe cilindru tot in jur 13-14 bar acu depinde de motor , din cate am inteles in manual la dacia se specifica valori cu diferenta de 2-3 bar , adica un motor nou poate avea 13-14 bar pe fiecare cilindru dar la fel de bine poate avea 11-12 bar pe fiecare cilindru si tot e in grafic pentru un motor nou.
                    Cifrele sunt exemplificative , doar asa ca sa va faceti o idee, si anume chiar daca e decomprimat motorul aia nu inseamna ca presiunea pe cilindru ar trebui sa aibe valori mici .
                    Last edited by Cristi_Xp; 16 January 2012, 17:35.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • eu nu inteleg cum s a montat arbore de 1.4 a dat arborele jos si l a montat tot pe ala din greseala ? e ca si cum ai face transplant de inima si o pui tot pe aia bolnava inapoi.
                      cuzinetii s au deserecheat de arbore, s au pasuit dupa asta de 1.4....ma doare capu'

                      Comment


                      • ne pregatim pentru perioada de suspans nr 3 ... urmatoarele impresii trage, trage tare ,trage mai tare...trage la fel..parca e mai bine ...parca nu
                        Ati ras de mine cand ziceam ca e K7mplmdsfanfiniafasf
                        Poate a 3a oare e cu noroc ! S-aveti bafta.
                        Last edited by Cristi_Xp; 16 January 2012, 17:43.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Daca are arborele vechi poate sa faca masuratoare pe el.Trebuie sa ai doua pistoane montate pe arbore si masori distanta dintre ele in capul pistonului. Daca arborele cotit e de 1.6 distanta trebuie sa fie de 80mm,daca arborele e de 1.4 distnta tebuie sa fie de 70mm.

                          Comment


                          • exact acesi problema cu greseala de montat arbore....si acelasi arbore de 1.4 s-a montat pe o masina cu usurari, etc etc...inainte de modificari facea 130cp....dupa modificari, cand toata lumea se astepta la un plus...nu mare dar un plus....ce sa vezi....vreo 90-100cp...oricum mergea execrabil.

                            Comment


                            • Cristi tin sa te contrazic. Prima data ai spus ca va iesi "k7mjklmnoprstuvxyz" nu K7mplmdsfanfiniafasf. mecanicul stie treaba dar daca il lasi sa faca treaba singur nu prea are chef. Trebuie sa stai langa el mereu.

                              Comment


                              • unii dau bani la mecanici nu ca au timp liber sa se ocupe personal . ori daca stai langa mecanic cu : 'hai hai hai" cat timm iti face masina cum isi mai justifica ei banii??

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google