Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si cum se numeste distanta indicata de mine ?

    Comment


    • Priveste partea buna a lucrurilor, ai un motor decomprimat gata sa primeasca o turbina.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • sper ca stiti de gluma. Acum ceva timp cand intreba lumea ce vrea de la masina spunea ca poate pune compresor (ca nu stiti voi ce vrea el sa faca cu masina). Daca e decomprimat eu zic sa nu piarda ocazia.

        Comment


        • melcule lasal tata sa isi faca motorul si sa mearga sanatos.

          Comment


          • din ce stiu eu ... maneton=cuzinet . nu ?
            Interactive Design Lights & Sound <- click

            Comment


            • nu, manetonul este interiorul rulmentului format de cuzinet, cuzinetul fiind exteriorul. rolul bilelor il are uleiul.

              Comment


              • Daca deschizi fotografiile din postul "690" te poti edifica, cuzinetul e tabla aia indoita.
                @alessandro nu stiu cum se numeste cota aia dar stiu ca e jumatate din cursa pistonului.

                Comment


                • si se numeste maneton. manetonul este cel care preia forta si miscarea din biela si o transmite la arbore

                  scrie in carti nu am inventat eu.

                  Comment


                  • Arata-mi si mie te rog acea carte, nu de alta dar, sa nu mor prost.Cand ala in manualul de reparatii masoara manetonul si scrie diametru manetonului trebuie sa fie dela pana la, cum poti sa spui ca, cota aia se numeste maneton?Faci o mare confuzie.
                    Last edited by madi; 17 January 2012, 11:56.

                    Comment


                    • Manetonul e un fus cilindric, cu diametru si lungime (aia in lungul generatoarei), bratul manetonului e altceva.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • alexei, ala nu e manetonul. manetonul are un dimetru, exact diametrul interior al cuzinetilor si o lungime care e grosime bielei. raza de degajare e "lungimea" manetonului, adica exact cum spuneai, distanta dintre centrul cilindrului numit maneton si centrul axial al fusurilor palier. si da, acea distanta, dublata, e exact cursa pistonului. tu cu madi va gandeati sa exprimati aceeeasi idee, dar v-ati contrat in termeni, lucru care a dus la incetosarea si mai puternica a vreunuia care citea pe aici si care nu cunostea componentele unui motor.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • pai nu stiam cum sa numesc componenta aia. lungimea bratului manetonului ar fi cel mai corect

                          tot seba m a lamurit cum se masoara cursa pistonului

                          -se scot bujiile si se baga o tija de plastic pe gaura. se invarte motorul ( intr a 5 a e cel mai usor )
                          - se masoara punctele de minim si maxim cu mare etentie in functie de cat coboara cilindrii si se masoara distanta intre ele.
                          - la 1.6 distanta va fi de 8 cm
                          - la 1.4 distanta va fi de 7 cm

                          @ razvan eu zic ca se merita sa faci asta inainte sa desfaci motorul

                          Comment


                          • asta intr-adevar merita facut. uite o idee buna.

                            Comment


                            • razvane, compresia ai masurat-o ?
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment


                              • nu. ce rost mai are?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google