da, se simte pe toata plaja de turatie ca o remapare suplimentara. a observat si colegul meu de la munca ca acum trage mult mai bine. pana cand o trece zapada fac si revizia (ulei, filtre, etc) si cand o fi frumos mai incercam herghelia. ma declar foarte multumit.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Razvane, bine ca ai lamurit treaba. Nu o forta, ai rabdare sa se aseze bine cuzinetii, respectiv segmentii pe noua cursa.
Poti te rog sa scrii cat te-a dus modificarea ("internele", distributiile, resoftari, respectiv manopera (ore/zile de lucru si cat a costat))
Sunt curios, fiindca intre 1.2 16V si 1.6 16V e o diferenta de vreo 650 euro - la acelasi nivel de dotare Laureate ambele. De asta spun de multe ori ca se merita mai mult sa iti iei masina cat mai bine dotata, decat sa bagi bani mai multi ulterior, cu riscuri si timp pierdut mai mult.
Comment
-
este corect, @Ion_R5, dar cand am luat-o am avut impresia ca-mi ajung 75 cp, dar am luat-o cat mai echipata. prefer sa stau la racoare si sa merg mai incet decat sa transpir ca porcu' dar sa fug putin mai tare.
costurile la piese au fost cam asa:
chiulasa veche 200 ron.
port&polish&planat 130 ron
etansare supape inclus in manopera
singh grooves inclus in manopera
cuzineti 70 ron
set motor 700 ron
manopera a fost oferta speciala.
arborele cotit cel de acum este nou. a fost aranjamentul mecanicului, nu am platit nimic.
distributie 180 ron curea gates+rola koyo
ambreaj 320 ron marca "singer". a garantat mecanicul pentru el. (probabil ceva luk rebranduit, are 3 arcuri mari si groase in loc de 6 mici si zdranganitoare) cel vechi mai avea putina "carne", dar daca tot am dat jos motorul, am scutit 200-250 de roni manopera cand urma sa crape.Last edited by razvanamza; 26 January 2012, 08:44.
Comment
-
OK, din ce spui tu, ar veni cam 255 euro - ceva mai putin de 50% din cei 650 euro - diferenta intre 1.2 16V Laureate si 1.6 16V Laureate (adica ambele cu aer conditionat si asa mai departe)
In fine, daca ma gandesc si la garantie, si mai putine riscuri (sa nu-ti puna bine ceva, sa nu stranga bine sau sa stranga prea tare ceva pe acolo - eu unul prefer masina luata din fabrica cum trebuie. Sigur, poti avea nesansa sa o iei si din fabrica cu probleme - dar macar e acoperita de garantie si nu alergi atata cu diverse modificari)
Comment
-
Ioane, toata lumea vrea : "decat sa fie rau mai bine sa fie bine", nu ? doar ca aici intervinde dorinta de a avea masina ceva mai puternica, dotata dar cu bani putini ...
atat timp cat banii sunt limitati fiecare o da cotita cum poate, ba renunta la aerul conditionat si ia 1.6 chel, ba renunta sa ia magnificul si mirobolantul 1.6 in detrimentul unui 1.4 mai dotat,
Eu totusi nu-i inteleg pe unii : au 8-9 mii pentru o masina, apoi se codesc de ceasu mortii ca ar vrea motor mai mare, dar costa cu 4,5 sute de euro mai mult si n-au de unde sa-i scoata ...
pai in momentul in care iti permiti o suma X si te codesti grav ca nu mai ai 5% din X (care de altfel 450 euro e o suma tare mica pe langa 9 mii euro) inseamna ca faci un efort exceptional de mare sa cumperi masina respectiva, si atunci, ma intreb eu, de ce tre sa faci foamea ca sa ai masina noua/tare/dotata/jeep daca se poate ... ca un mijloc de transport poate fi si o troaca de 3,4 mii de euro sh ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Hai sa va dau eu niste preturi mai reale si cu tot ce ar fi trebui sa se schimbe.
Set motor 600 lei
Segmenti 350 lei
cuzineti 70 lei X 2 = 140lei
garnitura chiuloasa = 100 lei
prezoane chiuloasa = 60 lei
kit distributie = 300 lei
ulei, filtre = 200 lei
manopera 600 lei
soft 150 lei
+
axa de 1.6 sau toata chiuloasa de 1.6.
Suma in realitate ajunge undeva la 3000 de lei.
Toata "afacerea" mea: demontat de 2 ori motorul, schimbat internele de 2 ori si toate cele... m-a dus undeva peste 1000 euro.Last edited by o8MeLC; 26 January 2012, 12:18.
Comment
-
Motoru tau la dezmembrari +o dif de 5-6mil pentru unu de 1.6.Cum credeti ca e mai convenabil?
Comment
-
este consumabil doar ca nu la noi in tara si trebuie sa mergi la rar sa il omologhesi din cauza faptului ca e o alta cilindree mai mare. Doar omologarea motorului este 800 lei, motorul este 1200 lei sa spunem, 400 lei manopera + uleiuri si toate cele= suma este aproximativ egala cu cea care imi iesea cu interne. Pe mine m-a dus la 1000 euro pentru ca am refacut motorul.
Eu unu as fi vrut sa fiu un 1.6 undercover si nimeni sa nu stie (erau 4 oameni care stiau ca eu fac asta) pe cand amza voia doar cuplu . Fiecare face ce vrea cu banii lui chiar daca face bine chiar daca face rau. Puteti sa ma blamati cat doriti dar mi-am asumat riscul unui esec si nu regret deloc modificarea incercata. Am fost cam singurul care a incercat si chiar am ajutat sa se demonteze motorul, sa il desfac, sa il refac si sa il pun pe masina.
Comment
-
Eu nu judec pe nimeni , Doamne fereste ! asa mi se parea mie mai simplu , acum fiecare le stie pe ale lui . Aline , eu de cate ori am am schimbat cate ceva ce nu era stricat pe la moto/masina piesele vechi le-am pastrat . am eu un fix , nu dau cioara din mana pe pasarea de pe gard , mai ales ca iei de la dezmembrari.
Comment
-
Da intr-un fel asa e.Dar cand stii ca exista riscul sa nu iasa te gandesti de mai multe ori pana sa faci pasul respectiv.
Corect, fiecare face ce vrea cu banii lui.
Comment
-
m-am gandit un an de zile. crezi ca nu m-am gandit destul? am cautat mecanici. am fost si la mecanici de la dacia si prima data: "daaa se rezolva ca eu sunt mare mecanic si nu situ ce" si peste o zi mi-a zis ca nu poate face ca trebuie distantier la chiuloasa si ca nu intra pistonul de la 1.6 in cilindru ca e mai mare ... E foarte greu sa gasesti un mecanic sa se priceapa. Eu tot cred ca setul motor a fost perfect si a fost o greseala la montaj dar asta e.
Nu vreau sa spun ca daca am vazut un motor cum se desface si se face la loc acum sunt mare mecanic dar nu mi se pare nimic foarte greu. Daca ai toate sculele necesare chiar mi se pare destul de usor. Din pacate intervin mai multe necunoscute avand in vedere ca pui un set care nu a fost uzat pe acel bloc si tot asa.
Comment
Comment