Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se uita dorel de la ITP, desteptule. pe mine m-a costat cam 2000 de lei strictul necesar. 08Melc a avut efectiv ghinion si mai mult ca sigur i s-au montat pistoanele pe dos. cat despre mecanici dornici de matzocarii din-astea, numarul e asa mare ca tinde la 0. uite ca al meu merge foarte bine, ba chiar, fara sa vreau, am facut si monmtajul ideal pentru turbo: pistoane de 1.6 pe arbore de 1.4 si a mers mai mult de 2000 de km perfect, cu exceptia lipsei evidente a puterii. cu axa (pe atunci) data un dinte inapoi tragea binisor. cu axa pusa " corect" a fost dezastru. oricum nu mai fac nici o operatiune la motor intern, doar serpi/admisie cand le-o veni randul. masina, cu 4 persoane in ea, se misca absolut onorabil fata de inainte, deci eu ma declar multumit. sunt 100% legal, inclusiv la rar/itp. chestia asa e nepretuita!

    Comment


    • mie mi a facut ITP un fara se se uite la motor. a deschis capota sa bage sonda de temperatura si atat. nu l a interesat nici o serie de motor

      crezi ca e mai legal sa pui discuri pe spate ? este la fel de ilegal ca un motor neomologat

      Comment


      • Pai depinde cat ii dai lu' ala care face itp-ul ca daca e multumit nu se mai uita nici la masina
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by razvanamza View Post
          APARENT. sunt 100% legal, inclusiv la rar/itp. chestia asa e nepretuita!
          Eh, ca platesti impozit si asigurari mai mici, ca la ITP nu se verifica cilindreea.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • NU, ca nu mai schimb enshpe zeci de documente, reomologari si alte bazaconii pentru 12, hai 15 martoage. o sa pun catalizatorul la loc pana la ITP, si acolo ramane. asta ca sa iasa ok gazele. asa, pe gaz, oricum nu poluez mai mult cu sau fara catalizator. iar softul meu stie sa nu aprinda check-engine daca lipseste catalizatorul.

            Comment


            • si de ce nu il lasi scos ? e gaz nici nu miroase. nu miroase aproape deloc. ca sa nu mai urle faci un traseu pe 50 cu intermediara si finala putin mai mare
              iti dau cuvantul ca a mea nu urla deloc. decat ceva foarte fin si placut in sarcina

              Comment


              • Ganditi-va ce spuneti atunci cand afirmati ca gazul nu miroase... PUTE! Cel putin eu trebuie sa scad nivelul de GPL pe care mi-l da' masina in ralanti caci vine miros de GPL din aeroterma de cand cu noua modificare. In rest, in mers sau daca turez motorul nu imi baga miros de gaz pe aeroterma, ciudat.

                La mine la ITP si-a pus omu' mainile in cap inainte sa o bage la noxele "oficiale". Ii facuse un "preview" ca sa zic asa iar pe benzina a iesit dezastru iar la GPL la fel, nimic mai ecologic.

                Fara catalizator oricum polueaza mai mult vrei nu vrei.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • da, nici GPL nu este excusiv butan+propan, are si el diverse hidrocarburi usoare (rezultate de sinteza din procesul de fabricatie benzina/motorina) pe care catalizatorul le "inghite". chiar daca-i fac traseu, catalizatorul ramane la locul lui.

                  Comment


                  • o sa iau si eu masina la o tura sa vad cum trage daca nu te superi , dar cand se duce toata zapada

                    Comment


                    • cand doresti, cosmine.

                      Comment


                      • Originally posted by o8MeLC View Post
                        Hai sa va dau eu niste preturi mai reale si cu tot ce ar fi trebui sa se schimbe.
                        Set motor 600 lei
                        Segmenti 350 lei
                        cuzineti 70 lei X 2 = 140lei
                        garnitura chiuloasa = 100 lei
                        prezoane chiuloasa = 60 lei
                        kit distributie = 300 lei
                        ulei, filtre = 200 lei
                        manopera 600 lei
                        soft 150 lei
                        +
                        axa de 1.6 sau toata chiuloasa de 1.6.

                        Suma in realitate ajunge undeva la 3000 de lei.

                        Toata "afacerea" mea: demontat de 2 ori motorul, schimbat internele de 2 ori si toate cele... m-a dus undeva peste 1000 euro.
                        Toata stima pentru transparenta si sinceritate. Ca intotdeauna, cele mai multe taxe, impozite si costuri --- sunt platite exact de catre cei care au mai putin.

                        Comment


                        • NU, in cazul asta plateste cine nu asculta si merge pe increderea "doreilor"

                          Comment


                          • Cosmin, nu vorbim de reparatii "repetate" din eroarea cuiva. Oricum, daca iti iei din fabrica motorul cel mai potent de la Dacia - iesi tot pe acolo, fara a mai face efort, alergatura --- plus riscuri. (adica e inutil sa te apuci sa mesteresti, pierzand si garantia - cand de bani aia poti lua o masina facuta de mama ei cu tot ce trebuie. Cine doreste sa mestereasca - sigur, e placerea omului. Mai rau e cand nu ajungi la rezultate satisfacatoare - sau cand sunt de scurta durata si cu cheltuieli destul de mari in timp)

                            Comment


                            • daca n-ai mia aia de euro diferenta la moentul achizitiei, merge si modificare "din mers". insa nu dupa urechea onor "dorei". clar, suma scade cand ai o trusa de scule si stii ce are un motor pe dinauntru, nu mai tre' sa apelezi la x si y si nu te alearga nimeni sa termini poimaine toata lucrarea.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • uite ca dupa 2 ani si ceva de informare, cautarea unor piese de provenienta verificata, si cateva peripetii, parchez sub geam in fiecare zi un logan 1.6 easy

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google