se uita dorel de la ITP, desteptule. pe mine m-a costat cam 2000 de lei strictul necesar. 08Melc a avut efectiv ghinion si mai mult ca sigur i s-au montat pistoanele pe dos. cat despre mecanici dornici de matzocarii din-astea, numarul e asa mare ca tinde la 0. uite ca al meu merge foarte bine, ba chiar, fara sa vreau, am facut si monmtajul ideal pentru turbo: pistoane de 1.6 pe arbore de 1.4 si a mers mai mult de 2000 de km perfect, cu exceptia lipsei evidente a puterii. cu axa (pe atunci) data un dinte inapoi tragea binisor. cu axa pusa " corect" a fost dezastru. oricum nu mai fac nici o operatiune la motor intern, doar serpi/admisie cand le-o veni randul. masina, cu 4 persoane in ea, se misca absolut onorabil fata de inainte, deci eu ma declar multumit. sunt 100% legal, inclusiv la rar/itp. chestia asa e nepretuita!
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
NU, ca nu mai schimb enshpe zeci de documente, reomologari si alte bazaconii pentru 12, hai 15 martoage. o sa pun catalizatorul la loc pana la ITP, si acolo ramane. asta ca sa iasa ok gazele. asa, pe gaz, oricum nu poluez mai mult cu sau fara catalizator. iar softul meu stie sa nu aprinda check-engine daca lipseste catalizatorul.
Comment
-
Ganditi-va ce spuneti atunci cand afirmati ca gazul nu miroase... PUTE! Cel putin eu trebuie sa scad nivelul de GPL pe care mi-l da' masina in ralanti caci vine miros de GPL din aeroterma de cand cu noua modificare. In rest, in mers sau daca turez motorul nu imi baga miros de gaz pe aeroterma, ciudat.
La mine la ITP si-a pus omu' mainile in cap inainte sa o bage la noxele "oficiale". Ii facuse un "preview" ca sa zic asa iar pe benzina a iesit dezastru iar la GPL la fel, nimic mai ecologic.
Fara catalizator oricum polueaza mai mult vrei nu vrei.
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View PostHai sa va dau eu niste preturi mai reale si cu tot ce ar fi trebui sa se schimbe.
Set motor 600 lei
Segmenti 350 lei
cuzineti 70 lei X 2 = 140lei
garnitura chiuloasa = 100 lei
prezoane chiuloasa = 60 lei
kit distributie = 300 lei
ulei, filtre = 200 lei
manopera 600 lei
soft 150 lei
+
axa de 1.6 sau toata chiuloasa de 1.6.
Suma in realitate ajunge undeva la 3000 de lei.
Toata "afacerea" mea: demontat de 2 ori motorul, schimbat internele de 2 ori si toate cele... m-a dus undeva peste 1000 euro.
Comment
-
Cosmin, nu vorbim de reparatii "repetate" din eroarea cuiva. Oricum, daca iti iei din fabrica motorul cel mai potent de la Dacia - iesi tot pe acolo, fara a mai face efort, alergatura --- plus riscuri. (adica e inutil sa te apuci sa mesteresti, pierzand si garantia - cand de bani aia poti lua o masina facuta de mama ei cu tot ce trebuie. Cine doreste sa mestereasca - sigur, e placerea omului. Mai rau e cand nu ajungi la rezultate satisfacatoare - sau cand sunt de scurta durata si cu cheltuieli destul de mari in timp)
Comment
-
daca n-ai mia aia de euro diferenta la moentul achizitiei, merge si modificare "din mers". insa nu dupa urechea onor "dorei". clar, suma scade cand ai o trusa de scule si stii ce are un motor pe dinauntru, nu mai tre' sa apelezi la x si y si nu te alearga nimeni sa termini poimaine toata lucrarea.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment