Eu cred ca-i semi 1.6. Dar vei vedea mai bine cand se incalzeste...
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Originally posted by razvanamza View Postuite ca dupa 2 ani si ceva de informare, cautarea unor piese de provenienta verificata, si cateva peripetii, parchez sub geam in fiecare zi un logan 1.6 easy
Ca la liniute am vazut ca a fost rezultat negativ.
Era foarte mega recomandat sa ai niste timpi masurati inainte de modificare si sa compari cu ce ai scoate acum, sa vezi daca a meritat sau nu.
Din cat am citit pana acum, nu prea ai facut mare branza, daca ma insel, cer iertare.
PS:La un 2500-3000 lei, luai un 1.6 mpi capsat si rezolvai totul (itp-ul se trece la noi...). Iti trageai si un soft bun si gata.
Si al tau 1.4 il vindeai, tot scoteai un 1500-2500 lei pe el.
...multe complicatii, prea mare bataie de cap.Last edited by Octavian; 28 January 2012, 15:53.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postoctavian, un motor e 1100 de lei. eu vreau sa fiu "legal"
Comment
-
La noi in Arges costa pana in 200lei sa treci 1.6 8v.
Motorul de 1.6 8v nu depaseste cu 30% puterea actuala.
La 1.6 16v care depaseste cu 30% costa in jur de 800lei.
Comment
-
A fost florin_dnf cand isi gasise un 16v la pret bun.
Apoi a intrebat pentru 1.6 8v si au zis ca trebuie o factura ca e montat in service autorizat, o procura sau ceva de gen ca montat pe propria raspundere, si apoi trebuiesc luate noxele si mai dai o taxa de 100 si ceva de lei sau ceva de genu.
Comment
-
poate la voi la pitesti. tot la fel undeva prin satu-mare puteai omologa alte roti. la voluntari in schimb, NU. deci depinde si de statia RAR de care apartii. atata timp cat gazele dau OK, nu ma va verifica nimeni niciodata la capacitatea motorului, deci sunt tot "legal". daca e asa, nici serpii nu-s legali fiindca cresc puterea motorului, corect?
Comment
-
daca-ti masoara pe bune emisia de CO2 si vede ca te inscrii la 1.6 E4 in loc de 1.4 E4, crezi ca n-or sa se intrebe de unde taman diferenta aia? sau crezi ca taman toti de la RAR sunt prosti? si pana la urma, ce e legal intr-un motor care nu mai are decat seria originala, care are alta putere, neomologata in talon, alte emisii, neomologate in talon, te incadrzi la alt rca si alt impozit, din nou, ne-trecute in acte? unde vezi tu ceva legal in astea ca mie-mi scapa puternic "legalitatea" ?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment