Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la compresie mare porneste greu din cauza ca demarorului ii vine greu sa dea motorul peste cap, la compresie mica porneste greu ca nu se aprinde calumea benzolu'.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • La astfel de dubii ,o fi de la segmenti, o fi de la supape se pune ulei pe la bujii si apoi de ia compresia si atunci iti dai seama de unde.. ciudat ca la cat a fost luat din ciulasa trebuia minim 9-10 sa ai ...asta e daca zici ca trage e bine ... tot vin cu 1.4 stock sa vedem cum sta treaba

      Comment


      • Important e ca si cu 1.6 tot cred ca-l crap pe "Filcor")). Am zis ca eu cred, cine stie ce monstru o fi acuma pe 400m)).
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • am sa pun si filtrul, pentru sunet..

          Comment


          • scula cu care ai masurat compresia era deaia care se infileteaza si are un o-ring la capat sau in capat are varfu ala de cauciuc si il ti apasat?? intreb pentru ca eu am masurat cu deala care il ti apasat si e fix.... nu ai tu forta sa il ti acolo si chiar daca ai nu il poti tine drept si mai scapa
            PS: vad ca esti incapatanat si nu vrei sa incerci treaba cu uleiul la bujie... si eu si cosmin te-am sfatuit sa faci treaba asta . o sa vezi ca tot trucurile "batranesti" te salveaza . dar tie iti cam place sa stai in ceata densa...
            Last edited by silviu_cos; 2 February 2012, 00:40.

            Comment


            • e cu filet, nu scapa nimic. la motorul anterior aveam 11, deci cred ca masoara ok.

              Comment


              • cu riscul de a repeta : INCEARCA cu ULEI! daca creste sunt segmentii daca ramane lafel sunt simeringurile de supapa si atunci ai scapat cum nu se poate mai ieftin , nici nu tre sa dai chiulasa jos sa le schimbi .

                Comment


                • Eu am masurat cu d-ala de tii apasat dar era mai modern, cu bon si mi-a iesit in jur de 13 pe toti cilindrii.
                  Dsign zicea ca a masurat si cu aparat cu filet si cu d-ala de apesi pe el si erau dif f mici.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • nu te contrazic . ce`i drept aparatul cu care am masurat eu, era mai comunist asa...)))

                    Comment


                    • Originally posted by silviu_cos View Post
                      scula cu care ai masurat compresia era deaia care se infileteaza si are un o-ring la capat sau in capat are varfu ala de cauciuc si il ti apasat?? intreb pentru ca eu am masurat cu deala care il ti apasat si e fix.... nu ai tu forta sa il ti acolo si chiar daca ai nu il poti tine drept si mai scapa
                      PS: vad ca esti incapatanat si nu vrei sa incerci treaba cu uleiul la bujie... si eu si cosmin te-am sfatuit sa faci treaba asta . o sa vezi ca tot trucurile "batranesti" te salveaza . dar tie iti cam place sa stai in ceata densa...
                      cu d-ala de tii mi-am luat si eu compresia la clio cand l-am cumparat , aveam 5 pe fiecare piston . Apoi s-a chinuit sa il tot tina pana a ajuns undeva aproape de 11 ... da tot difereau valorile de la o masuratoare la alta am scos vreo 5-6 bonuri, deci te c**i pe el .Tot d-ala electronic cu bon era ...
                      Daca merge si nu manca ulei las-o asa ... cand incepe sa mance si nu mai poti il faci iar si gata.
                      Last edited by Cristi_Xp; 2 February 2012, 01:33.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        am sa pun si filtrul, pentru sunet..
                        si pentru consum sa nu uitam... nu ai tu filtru ala minune care reduce consumu .. cum se chema .. filicor sau ceva de genu

                        Comment


                        • FilcoR se chiama

                          Comment


                          • cu R maree.... sa se inteleaga .. R = reising nu ?

                            Comment


                            • nu, racing.

                              Comment


                              • hai sa zicem prin reducere la absurd ca Filcor te ajuta pe ture mari

                                pe ture joase unde vrei tu cuplu niciodata nu o sa faca treaba. pentru ture joase ai nevoie de traseu de admisie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google