If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
azi am reusit sa iau compresia: cam 7,5-8 pe la toti cilindrii. slabut, dar ma asteptam, fiindca nu schimbasem segmentii. astept penuria de posturi cu "told you so!". pe deasupra, am pus bujii eyquiem pe specificatia de 1.6, si cam merge in 3...
La 7,5 ti-ar trage ca un taxi pe GPL cu 400000 km la bord...
Cum sa mearga in 3?? De ce?
Acolo e ceva problema mai mare.
mergea in trei fiindca a crapat una, literalmente. am inlocuit-o cu una mai veche (acelasi model) si motorasul si-a revenit. ma surpirnde uneori prin silentiozitatea mult mai mare decat a anteriorului, cat si prin cuplul mai hotarat.
Nu am mai scris aici cam de multisor. Am facut si o paralele cu lau911 si al sau logan chel 1.4. Desi neconcludent, se pare ca totusi masina trage mult mai bine ca alta data.
credca este totusi axa care trebuie. nu se invatase gpl-ul cu ea, de asta avea gatuire la 4000. acum trag frumos pana prin 6000-6500 rpm. duc dorul clapetei de 52mm, dar sper ca pana la vara sa termin admisia de megane.
Zici 6000-6500 de parca ai zice 6000-6100.
Crede-ma ca alea 500rpm fac o foarte mare diferenta pe 400m.
Eu cred ca te-ai invatat tu cu masina asa, nu s-a invatat gpl-u cu axa.
newsflash: sa vezi dracie, in anumite limite, chiar si ala de benzina, la fel... nasol e ca ecu gpl ncearca sa "fure meseria" de la ecu benzol, care ecu benzol nu stie ca e "furat" si tot incearca sa compenseze, ceea ce duce la un cerc vicios din care iesi cand rezlizezi ca ambele ecu-uri si-au "mutut" treaba si motorul merge ca ceaiul de tei cu bromura de iod
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
de aia se face "recalibrare" din cand in cand. masina merge foarte bine. au trecut peste 3000 km de cand s-a facut motorul si merge ok. thread-ul se poate inchide, conversia a reusit. ne vedem pe topicul de admisii si, candva, pe cel de evacuare. pana una alta, Easy-ul primeste de la Iepurash jante League LG264, black+fata polishata.
pentru cine are chef, ramane varianta de schimbare doar pistoane ( cu pastrarea arborelui cotit) pentru turbo sau compressor. Distrigazu', se aude?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment