Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cos_min_i View Post
    Degeaba ne agitam Seba, va avea acelasi succes cum au avut si serpii mei initial care recunosc nu au fost reusiti din prima dar de la pereche la pereche au evoluat,vor fi 2-3perechi si gata , nu sunt motivat cand aud ca alex ii vrea sa elimine caldura din motor mai repede, dar imi place de melc ca are incredere si se baga ...am promis ca o sa fac si o sa ma tin de cuvant... desi sunt 100% sigur ca vor aparea discutii apoi, masina de indoit e a mea,da am pus si eu bani... nu vreau sa aud astfel de discutii altfel eu nu ma bag
    OFF:Sa-nteleg ca eu m-am intepat cu galeria aia de la tine sau cum?
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • daaaa , la fel ca mine
      prietenas , ai simtit diferenta cand i`ai pus ?

      Comment


      • Salutare! Am si eu o intrebare mica la voi. Stiu ca exista doua tipuri de colectoare a gazelor de evacuare: 4-2-1 si 4-1. Bineinteles ca am citit cate ceva despre ele, dar nu sunt foarte convins de care anume ar putea sa avantajeze evacuarea gazelor.
        Din ce am citit pe unele site-uri sau in anumite carti, "serpii" de tip 4-2-1 vor oferi un cuplu mai bun, in schimb cei de tip 4-1 prezinta avantajul unei umpleri mai eficiente a cilindrilor. Ramane de vazut ce prefera lumea, insa eu am invatat la facultate (Politehnica - Autovehicule Rutiere) ca acel coeficient de umplere conteaza foarte mult. Daca imi puteti da anumite specificatii, pot efectua niste calcule sa vedem care evacuare ne-ar ajuta mai mult, dar asta dupa sesiune.

        Comment


        • nu vad cum o galerie de evacuare ti-ar umple tie mai bine cilindru ala ...cu siguranta e din alt film .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • iti zic eu cum .. probabil a citit in engleza si era vorba de admisie ))

            Comment


            • Originally posted by cristi_ccd View Post
              Salutare! Am si eu o intrebare mica la voi. Stiu ca exista doua tipuri de colectoare a gazelor de evacuare: 4-2-1 si 4-1. Bineinteles ca am citit cate ceva despre ele, dar nu sunt foarte convins de care anume ar putea sa avantajeze evacuarea gazelor.
              Din ce am citit pe unele site-uri sau in anumite carti, "serpii" de tip 4-2-1 vor oferi un cuplu mai bun, in schimb cei de tip 4-1 prezinta avantajul unei umpleri mai eficiente a cilindrilor. Ramane de vazut ce prefera lumea, insa eu am invatat la facultate (Politehnica - Autovehicule Rutiere) ca acel coeficient de umplere conteaza foarte mult. Daca imi puteti da anumite specificatii, pot efectua niste calcule sa vedem care evacuare ne-ar ajuta mai mult, dar asta dupa sesiune.
              se numeste exhaust scavenging si cred ca pentru asta 4-2-1 este mai bun in low - mid rpm iar in ture mari 4-1. cel putin asa zice nenea Graham Bell

              da eficienta si vacumul lasat in urma de pulsul de aer evacuat....prin valve overlap.....trage si umple cilindrul cu aer din admisie

              Comment


              • Este posibil... Nu pot afirma inca asa ceva, deoarece nu am studiat inca galeria de evacuare. Din ce am vazut, sunt multe influente asupra parametrilor de functionare ai unui motor: pornesc de la admisie si se termina la evacuare, pe drum fiind o gramada de alti factori. In mod normal trebuie luat fiecare factor in parte, facute calcule si abia apoi puse pe autovehicul pt a vedea cum se comporta. Dupa sesiune voi sti mai bine ce am in cursurile de la procese si caracteristici ale motoarelor cu aprindere interna si vom putea discuta mai clar despre aceasta. Nu vreau sa vorbesc prostii si tocmai de aceea voi studia mai profund aceste caracteristici.

                silviu_cos stiu si eu putina engleza... Nu am citit nimic deocamdata in engleza, deoarece am anumite carti pe care poate ca ar fi bine sa puneti si voi mana sa le cititi. Nu vreau sa sune a jignire asta. Eu doar va propun sa faceti ceva interesant. Daca veti lua la rasfoit macar una din carti, sa zicem cea a lui Negurescu Nicolae veti vedea mai multe date importante.
                Last edited by cristi_ccd; 13 January 2012, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • ca sa eficientizezi la maxim efectul de scavenging trebuie sa cunosti cu precizie valve overlap ul cand incepe si pe cate grade are loc. de unde naiba sa aflii asta la1.6 sau 16v ? daca intrab asta in reprezentanta ma dau aia afara in suturi

                  Last edited by alessandro; 13 January 2012, 23:03.

                  Comment


                  • ) Cam ai dreptate in privinta asta. Ma gandesc daca trimitem un mail ceva la baietii de la uzina, poate avem noroc sa facem rost de date. Unele date am impresia ca se pot masura la controlul noxelor, dar nu sunt de ajuns. Cat despre umplere, stiam ca existau niste vacuummetre pentru carburatoare, cu ajutorul carora reglau batranii amestecul. Daca stam cu un cronometru si luam valori, poate facem rost de niste "necunoscute".

                    Comment


                    • Miu, nu te-ai pacalit stai linistit, trage masina ? Sau nu de cand ai luat serpii?

                      Comment


                      • Alde Miu e hotz, zice sa ii dai juma de bani inapoi ca l-ai intepat).
                        Mai asteptati cateva zile si va spun eu care e diferenta intre 4-2-1 si 4-1 pe masina mea..ca astazi nu am reusit sa fac nimic
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • @xp: fenomenul de "wave tuning" iti spune ceva? unda de soc ce se propaga prin evacuare creeaza o zona de vacuum i spatele frontului de presiune. daca tu reusesti sa faci galeria in asa fel incat oscilatia coloanei de gaz sa se produca de asa natura ca inainte de inchiderea supapei de evacuare sa ai vacuum pe portul de iesire, prin admisie iti va fi absorbit ceva aer. de partea cealalta, pe admisie, trebuie sa dimensionezi astfel incat frontul de presiune sa ajunga deodata cu cel de vacuum de care vorbeam mai devreme. de ce crezi ca la aceleasi motoare 1.6, in functie de axa si galerii, motoarele au puteri diferite?
                          alex, cred ca ti-am dat pe cd si manualul motorului k4m, daca nu, atunci incearca pe calameo.co.uk, e un flash cu manualul de service, gasesti sigur acolo, ca eu inainte de a lua manualul tot de pe calameo am luat datele.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • sebastiane, umplerea cilindrului ti-o asigura galeria de admisie,sau iei aer in motor din evacuare ?Ca gazele de evacuare pulseaza unu dupa altu in asa fel incat se trag afara sau poa sa iti produca un efect ca la iesirea lor sa bage si aer in motor e alta poveste si bineinteles totul depinde de ansamblul total galerie admisie/axe/supape/galerie evacuare si bineinteles ca n-o sa fiu de acord cu expresia ca nu-mi pare a avea nicio legatura cu nimic.
                            Din ce am citit pe unele site-uri sau in anumite carti, "serpii" de tip 4-2-1 vor oferi un cuplu mai bun, in schimb cei de tip 4-1 prezinta avantajul unei umpleri mai eficiente a cilindrilor.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • prin valve overlap evacuarea poate sa iti traga aer prin faptul ca se creeaza vacum in spatele pulsului de aer evacuat

                              daca ai vacum pe evacuare si ambele valve deschise ( adm + exhaust ) nu intra o leaca de aer proaspat in cilindru ?

                              @ seba trebuie calculata in functie de viteza de curgere a gazului. ma depaseste un pic. nu am nici studiile nici cunostintele necesare

                              Comment


                              • Astazi am montat galeria 4-1 de la cosmin.
                                Prima impresie...cuplu scazut pe toata plaja de turatie
                                A2a impresie...parca dupa 5500rpm trage mai bine ca cea 4-2-1
                                A3a impresie...mai aerisita in turatie mica chiar daca nu are cuplu.
                                A4a impresie...e mut mai zgomotoasa )
                                Nu am posbilitatea sa fac teste dyno asa ca tot ce am zis acu e ce mi s-a parut mie.Poate sa fie total diferit de ce am simtit eu.
                                Mai tarziu ma duc putin pe autostrada sa vedem la viteza mai mare cum se comporta.

                                Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca atunci cand schimb vitezele nu mai are plecarea acceea are un moment cand sta putin si apoi trage
                                Am impresia ca e mult prea mare pentru 1.4 si ca tre putina contrapresiune sa mearga cum trebuie.
                                Last edited by al!n; 17 January 2012, 15:02.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google