Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • are niste diametre enorme pentru 1.4. ti am zis are eficienta in 7500 8000 rpm la 1.4

    sa ii dai cox pe autostrada si sa faci poza cu evacuare rosie

    Comment


    • Sunt mari, am incercat ca sa imi scot eu piticii din cap.
      Last edited by al!n; 17 January 2012, 15:24.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • iti trebuie mai lungi, pe 35 uniti, in con de 50 nu de 60. pentru cate ture facea masini lui
        pentru un 1.6 cu axa sunt ok

        Comment


        • Conu e de 80 la astia de la cosmin si iesirea de 60 si merge pe 60 pana pe la planetare.
          Oricum cred ca o sa revin la 4-2-1
          Astept sa mearga si taicamio cu masina sa vad ce zice si el,
          Nu inteleg la ce te referi la cate ture facea masina lui, Sebastian din ce a zis in rare cazuri atingea 6000rpm
          AG 16 Y M A

          Comment


          • pai da dat tu mergi in 3000 pe strada. nu cred ca schimbi la 6000 mereu

            Comment


            • Vedem..sunt curios cum se comporta cu 2-3 insi in masina la mers normal cu schimbari la 3000-3200
              AG 16 Y M A

              Comment


              • Si totusi al!n, daca nu sunt dimensionati pt cilindreea ta, nu e o comparatie facuta in mod corect. Eu m-am tot gandit ce ar merge pus pe un Logan si tind sa cred ca 4-2-1 ar fi o alegere mai corecta, acest tip de evacuare oferind un cuplu marit pe o plaja de turatii mai joase. Cand pui un 4-1, se cer multe turatii. Ma gandesc ca chiar si atunci cand te dai, motorul nu sta in sarcina continua undeva la peste 5000 rpm. Daca e asa, eu cred ca e mai rentabil sa faci colectorul de gaze pe configuratia 4-2-1. Astept alte pareri din partea tuturor. Sunt deschis la acest subiect.

                Comment


                • M-am mai plimbat putin cu masina dar nu am depasit 3000rpm si sincer nu nici nu stiu ce sa zic, uneori mi se pare ca trage mai prost decat inainte de jos alteori mi se pare ca se accelereaza mai rpd.Chiar nu imi pot da seama..
                  Cristi_ccd..nimeni pe forumul asta nu cred ca are galeria efectuata 100% pentru motorul lui.In majoritatea cazurilor s-au respecat doar niste reguli de baza si s-au copiat modele de la masini cu cilindreea asemanatoare.
                  Eu am incercat cu galeria asta 4-1 ca am avut la indemana(multumesc cosmin cgk).
                  Maine sper sa fac niste comparatii cu o masina de ma incercam si inainte.Poate o fi vro diferenta..
                  Eu unu nu simt o diferenta semnificativa intre cea 4-2-1 si asta 4-1 chiar daca e supradimensionata.
                  Era mult mai bine daca eram din bucuresti si faceam niste teste dyno inainte si dupa..
                  Last edited by al!n; 17 January 2012, 22:32.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Am observat ca lumea nu a fost pusa pe calcule si tocmai de aceea s-a deschis acest thred. Sunt de parere ca daca tot facem o investitie in "serpi" macar sa o facem cu cap ;). Sunt cateva calcule ce-i drept, dar am capatat putintica experienta cu Mathcad-ul si sper sa le dau de cap pt a reusi sa determin in sfarsit un diametru optim, impreuna cu lungimea optima. Daca le vom da de cap calculelor, motorul va functiona in parametrii sai optimi, ceea ce va duce la obtinerea unor performante ridicate. Eu unul asta urmaresc: pefromantele motorului.

                    Comment


                    • Pai e in regula atunci.
                      Oricum eu nu ma mai grabesc sa imi fac altii....urmatorii sper sa fie si ultimii
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • alex, viteza sunetului in aer in functie de temperatura, vezi la cam 400-600grade cat are evacuarea care ar fi viteza, aia e viteza undei de soc, a nu se confunda cu viteza coloanei de gaz care iese prin evacuare, mult mai mica decat unda de soc.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Cei mai buni "serpi" sunt aia tip galerie turbo)).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Pacat ca multi vorbesc din carti, dar nimeni nu prea a pus in practica nimic, eu unul am avut curajul sa incerc si uite ca am reusit sa fac o diferenta poziriva din punctul meu si al altora de vedere...

                            Alin mai ai timp pana mii dai inapoi de cate teste vrei...astept

                            Comment


                            • mie pt un mers "street" si ocazional blana, ghici ce a iesit din calcule? evacuarea stock a masinii. doar la admisie plenum-ul e cam mare, in rest, renault a cam nimerit-o pt un mers decent. as zice chiar ca mai mult de-atat, asta au si cautat, nu doar asa le-a iesit.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Iti dau dreptate cu galeria stock seba, dar o chestie nu o inteleg la galeria stock, de ce 1 si 4 sunt mai lungi decat 1si 2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google