Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by al!n View Post
    Pentru 1.4 cu p max in jurul a 6000rpm raman valabile dimensiunile alea de mi le-ai dat pe mes?
    Oricum nu are rost sa ne grabim pana nu gasim sa facem ceva cat mai aproape de adevar.
    Lungime 2 tevi - 246,2 mm asta e lungimea totala din care 166mm trebuie sa fie conul nu? si restu cele 2 tevi..
    ideea e sa scriem 100 pagini si sa facem o evacuare. nu sa o facem si dupa sa scriem 100 pagini ca nu a iesit bine

    Comment


    • Originally posted by silviu_cos View Post
      \sincer... atatea calcule si teorii pentru 3 cai si 10 nM ... parearea mea proprie si personala e ca nu merita . nu ati ajuns cu masinile in situatia in care singura care va mai tine in a scoate maxim e evacuarea ...
      Mi-ar trebui si mie cativa caluti si 15-20Nm cu aproximatie . Sunt curios care va fi rezultatul final daca se va simti ceva cu evacuarea schimbata. Sa aveti bafta !

      Comment


      • Am oferta la teava inox 304 de la metal inox de 40,45 si 50 si coturi.. o sa fac eu maine desfasurata unui con cu inclinatia de 8° si lungimea de cat ai zis tu ...
        Inca raman la ideea mea ca e prea mult cat ai calculat tu, eu o sa fac cum am zis 4x 40 ext si 2x 45ext ...
        Astept sa gasesti sudotul care va face ieftin

        Comment


        • este pe o sectiune foarte scurta acel 51 de aceea a rezultat diametrul asta

          sunt convins ca am calculat bine. pentru ture mai joase cum caut eu..35 cu 45 este numai bine.

          ai formule le ai tot acolo. fa un calcul de cutiozitate sa vezi ca asa da

          iti faci alti serpi ? sau ramai la aia ?

          Comment


          • Nu stiu, sa vad cum se comporta la mine pe masina ca alin cand zice ca trage mai bine cand zice ca I se pare ca nu-s diferente... apoi ma gandesc ca eu in configuratia actuala sunt avantajat pe turele m ici. Si medii... nudureaza mult sa-i modific

            Comment


            • adineauri am vorbit cu el pe mess. cica intre 3000 si 5000 e moarta. abia ia 160

              da toata treaba asta e relativa. orice masina trage e mai frumoasa mai silentioasa decat cea proprie

              Comment


              • Alesandro nu uita ca a mea e 1.4 si nu am nici intermediara sa tina oleaca de presiune acolo.
                Daca serpii au mers f bn pe masina lu Sebastian de la rc care e 1.6 cred ca o sa mearga si la cosmin.Au diametrele date de tine pentru 1.6...

                Aaa si inca ceva acu am mers iar mai tare cu masina si nu pot deloc sa imi dau seama ce se intampla exact..am impresia ca senzatia ca nu mai urca asa tare e data din cauza ca nu prea are cuplu jos dar pragu de unde incepe masina sa traga peste 4500rpm e mai accentuat decat cu cei 4-2-1
                Last edited by al!n; 20 January 2012, 00:39. Reason: Automerged Doublepost
                AG 16 Y M A

                Comment


                • incearca sa urci 2-3 persoane in masina si sa urci o panta mai mare. iti vei da seama mai repede daca e la fel sau mai bine, sau mai rau.

                  Comment


                  • Am incercat si cu 4insi in masina pe coasta, cu schimbari la 3000rpm si nu e nici o diferenta...
                    Ieri a mers si dnf cu masina mea si lafel a zis ca nu ii se pare diferenta, din contra el a zis ca raspunde mai bine din ture mici...
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • de ce nu faceti niste teste inainte si dupa, masurate, sa va dati seama exact despre cum se comporta masina?

                      Comment


                      • uite conul ca la carte
                        Attached Files

                        Comment


                        • se poate face dintr o teava. am una de 70 suficienta entru cateva conuri.

                          problema este si ma repet....cine sta sa ne faca noua toate astea ?

                          Comment


                          • dintr-o teava nu iese la dimensiunile astea sa bati un an cu ciocanu ... cel mai bine tai cu laserul desfasurata si apoi il iei la framantat cu o teava (cum intind mamele coca) si o sa vezi ca iti iese perfect, apoi il sudezi si incepi sa-l apropii de teava ...

                            Comment


                            • alex calculatia ce respecta lungimile, nu cred ca incape pe 1.6 8v ... mai in fata de atat nu poti sa-i dai ca ating in furtunele de servo
                              Attached Files

                              Comment


                              • prima parte dreapta care iese din chiulasa trebuie sa aibe 8 inchi. cu cat are mai putin se poate mari diametrul pentru a compensa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google