Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum a zis si seba vreau sa fac sa fie cat mai scurta. As vrea ca evacuarea sa se termine sub masina si voiam sa stiu care este lungimea minima pentru evacuare. Locul dorit de mine in care sa se termine evacuarea ar fi locul actual al catalizatorului.
    Sper ca ati inteles acum ce vreau sa fac.

    Comment


    • si back presure unde mai face?

      Comment


      • Am spus ca voi contribui la masina de indoit. S-a facut masina de indoit si nu am dat bani ? Fiecare face ce vrea cu banii lui si momentan am alte prioritati decat sa imi fac masina. Am mai aruncat odata 1000 de euro pe masina in loc sa ma distrez si momentan masina nu mai e o prioritate. Din cate stiu eu am vorbit ca ne vom apuca toti 3 tu, eu si marx de facut sa iesim la un pret cat mai bun si acum sa aflu ca doresti sa faci singur fara masina de indoit si tot asa...

        (de asta intreb daca e prea scurta si nu va mai face presiune)

        Comment


        • cosmin, evacuarea loganului, daca nu ma insel, in afara de galeria primara, e de inox. diferenta o simti cand vrei balamuc si mergi pe diametre usor mai mari, in plus, inoxul ala e mai neted fata de o galerie din fonta turnata. cred c-am zis destul de clar ca pt utilizare normala, zi de zi, ing de la renault au nimerit-o din nou. daca tu vrei sa ai cuplu si putere de la 5000 la 5500rpm, iar la 2500 sa traga mai prost decat dacia 1300, e gescheftul tau. pun pariu ca daca ai fi constarns de norme de poluare, consum scazut, etc, te-ai rasuci vro 3 ani in cur si-n cap si nu ti-ar iesi evacuarea doar taind tevi si sudnad bucati. aia nu de retardati folosesc softuri de simulare de zeci si sute de mii de euro si fac teste pe bancuri de probe, ca sa vina nea gigi contar si din doua taieturi cu flexul, hopa 5 cai, consum cu 0.5litrii/% mai mic sin-n plus si norma euro 8
          ps: melcule, nu conteaza direct lungimea tevii, aata vreme cat acea lungime e "acordata" pe frecventa de rezonanta a evacuarii. ori ca are 3m, 6m sau 9m, ideea e sa fie multiplu de 3 ca sa rezoneze la aceeasi turatie a motorului. e ca si la antene, cu anena de gsm nu prinzi calumea posturi in unde lungi si cu antena ul nu poti emite in 1900MHz, decat cu un consum la care ar cala turbinele la portile de fier
          Last edited by Seba; 14 March 2012, 02:28.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Seba crede-ma ca si pt o utilizare normala ajuta o galerie de inox.
            Eu de o luna si un pic am galeria originala si e mult mai anemica masina si pe turatie mica si pe ture marii si raspuns la acceleratie diminuat.
            Am avut si 4-2-1 pe masina si 4-1 care erau supradimensionati pentru 1.4(au fost pe masina lui racingcode) si tot trageau mult mai bine pe ture mici decat cea stock.
            Insa la trecerea de la 4-2-1 la 4-1 am simtit o pierdere de cuplu pe inveral mic gen 3000-4000 nu mai tin minte exact si sub 2000rpm si cu 4-1 era mai accentuat pragul peste 4300rpm cand isi face prezenta axa.Asta e ce am sesizat eu.
            Oricum ce scriem noi aici sunt chestii simtite sub fund, nimic concret.
            Daca vrei treaba adevarata iei masina o pui pe dyno are xxcp faci o galerie 4-2-1 dupa profilul axei si al cilindreei pui iarasi pe dyno vezi ce se intampla, faci alta galerie 4-1 tot dupa acelaeasi specificatii si aceeasi formula de calcul si pui pe dyno.Si aici trebuie avut grija la setarile dyno sa fie lafel in toate testele si temperatura din incapere altfel datele vor fi eronate.
            Cum am mai spus cateva pagini in urma indiferent ce i-ai face la galerie daca respecti niste reguli de baza e imposibil sa ii faci rau.
            Rau ii faci daca pui asa ceva:
            Attached Files
            Last edited by al!n; 14 March 2012, 04:12.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • nu mai gasesc link ul pe YT. un Clio absolut stock fara soft fara filtru fara nimic a scos 110-111 cai cu serpi 4-2-1 copiati dupa supersprintul facut pentru 1.8 16v
              la baza avea 105 cai 148 Nm si a scos 110 la 6200 iar cuplul era mai mare pe toata plaja din 1000 in 7000

              la 16v diferenta dintre serpi si colectorul stock este foarte mica. dar diferenta dintre soba de teracota care o are 1.6/1.4 si un colector inox facut ca la carte este de nepretuit

              Comment


              • aline, aia e o tiganie ieftina, facuta " asa zic io ca-i bine. oops, n-am nimerit-o"
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Aia e o porcarie...intreadevar e facuta de mult(2004 cred) dar totusi, nici macar ordinea de evacuare sa nu o respecti...
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • dupa consultari cu Alin (ca el este singurul caruia ii mai fac serpi) am decis cum vom face imbinarile ...
                    Attached Files

                    Comment


                    • diametrul interior l-ai "impuscat" aproape de marele fix, metoda de imbinare la fel, zi-mi ce lungime ai pt primare si pt secundare, cam la ce turatie speri sa aiba efect si pt ce axa ai facut "calculelele"
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Pentru axa de 263.
                        Abia astept sa vedem ce iese..
                        Last edited by al!n; 3 April 2012, 20:02.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • primul tronson lungime 320 mm
                          al doilea tronson 430 mm

                          pentru 6000 rot/min

                          Comment


                          • Alessandro zisase ceva de genu 360mm prima sectiune si 240mm a2a sectiune..diametre 37-42-47mm pentru pmax in jurul a 6000rpm..
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • din 1000 de calcule primele 4 tevi mi au iesit de 35 - 36 cm si secundarele de 24-25 cm
                              in nici un caz secundarele nu sunt mai lungi decat primele. nu au cum

                              @ seba cu ce tevi se gasesc cele mai bune si mai apropiate diametre de ce da cartea pentru un 1.6 la 5000-6000 rpm sunt 40(37)-45(42)-50(47)

                              valorile din paranteza sunt la interior. cu siguranta daca se respecta pe cat posibil lungimile de mai sus si diametrele, iese o evacuare mai buna decat soba de teracota pe care o are 1.6 le sau decat ciudatenia aia cu teava 1 de 4 ori mai scurta decat teava 4 la 16v
                              Last edited by alessandro; 4 April 2012, 09:19.

                              Comment


                              • Si eu la 1.4 sa folosesc tot diametrele si lungimile astea?
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google