Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    La majoritatea modelelor nu prea s-au folosit conuri la imbinari cum ar trebuii normal decat la cele 4-1 unde e necesar.
    Dar am auzit ca acele conuri pot sa si infraneze gazele, se dilata gazele in el sau ceva de genu, nu ma princep sa explic mai bine.
    Care e adevarul pana la urma..con sau imbinare cap la cap?
    Uite si o galerie de clio 8v 4-2-1 cu conuri
    Attached Files
    Last edited by al!n; 20 December 2011, 12:10.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #77
      conul se calculeaza si el tocmai pentru a nu genera pierderi de putere

      Comment


      • #78
        eu mi-am luat serpi gata ...
        Attached Files

        Comment


        • #79
          si pe mine ma lasi cu ochii in soare...stiam eu

          sa ii inrosesti pana sare sange pe toba

          in alta ordine de idei imi place cum sunt realizati. si intrarea in con si conul. frumos. se vede de la o posta ca trag in 7000 scurti si grosi
          Last edited by alessandro; 20 December 2011, 17:58.

          Comment


          • #80
            nu te las ma cu ochii in soare , nu trebuie sa facem o masina de indoit teava ...

            acum am o nedumerire , de iesit ies pe 60 si nu stiu cum sa fac ... sa bag teava de 50 in 60 sau sa fac reductie ..
            Fof cand a montat serpii a luat flexibil mai mare de 50 si a intrat teava direct in el ,iar cand l-a schimbat cu unul de 50 a zis ca a simtit ceva in minus , deci inlaturase back pressure

            Comment


            • #81
              Originally posted by cos_min_i View Post
              eu mi-am luat serpi gata ...
              baiiii, si ma intrebai de ce ti-am zis de serpii lui racing code
              ))))))))))))))

              Comment


              • #82
                @ cgk era o gluma ma oricum dupa sarbatori incepem. e timp. uite mai jos o idee despre cum i as vrea
                - sa stii ca din tot ce am vazut pe net astia de la RC sunt singurii cu design corect al conului.
                - pantru mine : 4-1 36mm 61 cm lungime con de 16 cm cu 8 grade si traseu 50

                eu te sfatuiesc sa faci reductie la 55mm atat mi a dat traseul pentru 1.6

                si ia racord mai lung sa amortizeze bine vibratiile
                Attached Files
                Last edited by alessandro; 20 December 2011, 18:15.

                Comment


                • #83
                  @Andrei - imi era ca iti vine vre-o idee
                  @Alex - inainte de toate astea o sa inlatur cat mai multe bavuri la interior si o sa le fac un capac din inox sau aluminu sa nu se vada ce am :p

                  Comment


                  • #84
                    dc imi venea vreo idee, nu-ti mai ziceam de ei
                    imi ajunge bubuitoare de la Stelco
                    tre sa ies cu ea la drum lung sa vad cum e

                    Comment


                    • #85
                      @ cosmin imi place la nebunie cum i a bagat pe toti 4 intr 1 teava. cum a facut conul ala ?

                      Comment


                      • #86
                        chiar domnu, cum ai facut? ))) :P

                        Comment


                        • #87
                          Nu-mi mai aduc aminte decat de cateva detalii .. Sebastian a venit cu o teava de inox industrial de 80 si gros de 2 mm pe care nenea Aurica l-a taiat pe burta a imbracat serpii si l-a subtiat pana la 60 cat e cotul final . Diferenta este ca 4-1 au fost cat se poate de drepti din chiulasa pana la primele coturi ..


                          Dintre toate 4-2-1 cea mai buna pereche o consider a lui FOF ,in care s-a tinut cont de toate indicatiile suplimentare care le-am dat , fapt care se vede la imbinarea tevilor
                          Attached Files
                          Last edited by cos_min_i; 20 December 2011, 18:49.

                          Comment


                          • #88
                            Astazi m-am intalnit cu un baiat de la noi din pitesti care are o super nova destul de modificata.Are o galerie interesanta facuta de borla prin 2003-2004.
                            Sincer nu stiu ce diametre are dar mi-a placut cum e lucrata la imbinarile tevilor unde trece din 2-1.
                            Ehe daca as fi avut si eu spatiul care e la super nova sau logan fara servo..

                            Cand o sa am timp si niste bani de benzina o sa dau o fuga pana la Borla la Curtea de Arges sa vedem ce galerii mai au.Ca din cate stiu eu au vro 3modele sau 4.
                            Attached Files
                            Last edited by al!n; 20 December 2011, 19:46.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #89
                              la cat spatiu are Supernova aia mai bagi un motor acolo...

                              sa vezi la mine la 16v ....arunci un ac si nu cade jos

                              Comment


                              • #90
                                cosmine, ai observat si tu ca evacuarile nu au lungime egala? de ex 1-4 sunt mai lungi decat 2-3, deci vor rezona la alta turatie. cel putin teoretic, nu stiu cat se va simti practic asta. inca o chestie ce mi-a sarit in ochi, e ca serpii aia n-au flexibilul und etrebuie, sau nu-l au defel. deci trebe si alti suporti la motor, daca nu vreti sa-i smulgeti din chiulasa. parerea mea, inj ideea ca-ti pui serpisori sa-i dai in gura, nu sa mergi la 1500rpm
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google