Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #92
    Sustin ce zice Seba ,am citit pe niste siteu-uri ca tevele trebuie sa fie egale 1 egal cu 4 la lungime si 2 cu 3 .
    Studiati serpi de fabrica de 318is , SFi ,williams ,rs sa vedeti lucrari calculate si frumos confectionate .

    am atasat cateva poze poate sunt de ajutor ......cuiva
    Attached Files
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • #93
      Alesandro.Cei de la supersprint pentru K4M cum ti se par?
      Attached Files
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #94
        imbinarea corecta este introducerea tevilor fara a le taia direct in con/colector. se elimina astfel riscul de a crea presiuni in teava alaturata. gazele vor curge intr un singur sens

        @ alin ca realizare sunt superbi. dar sunt foarte scurti. daca ii calculezi invers obtii turatia pentru care au fost ganditi. la cum arata cred ca iese lejer un 7000 8000 rpm
        Attached Files
        Last edited by alessandro; 21 December 2011, 00:36.

        Comment


        • #95
          A avut cineva din slobozia pusi pe 16v astia de la supersprint si mergea ok masina.Era un prestige gri ph1 cu kit de la dacia a avut nr SGE si FYH ca a fost pe la doi proprietari din cate mai stiu eu.
          Cu filtru K&N pentru carcasa originala. serpii de la supersprint traseu pe 50(mi se pare ca nu avea catalizatoru scos cand a fost masurata) si soft masina scotea 117cp estimati la motor.Acum nu stiu la ce turatie exact.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #96
            supersprint ii face bine oricum am da o dar sunt prea agresivi. probabil nici nu sunt ganditi pentru a merge la cumparaturi cu ei. sunt ganditi pentru o axa ceva

            daca faci de exemplu niste serpi pe 45....aia au eficienta la 9000 rpm....motorul nu ajunge la 9000

            noua ne trebuie ceva care imbunatateasca cuplul pe toata plaja de turatie. sa se simta mai tonic la 2000 rpm dar sa respire si la 6000 rpm

            Comment


            • #97
              in cazul asta iti calculezi rezonanta admisiei pe armonica a 2-a sau a 3-a, dar nu mai mult, ca pierzi vremea degeaba; evacuarea la fel. poti dimensiona admisia pentru 2200 si 4400rpm, iar evacuarea pentru 1800, 3600 si 5400rpm. cred, dupa lungima si diametrul galeriilor, ca asa cam sunt si gandie, mai degraba pt ture medii. pt cine e curios, eu as face calculele pe admisie la 2500 si 5000rpm, evacuare pe 3000, respectiv 6000rpm. teoretic, ati obine un plus in jurul a 2000-3500rpm si de pe la 4500 la 6500rpm. nu stiu insa daca nu cumva camele stock "pica" taman in mijlocul intervalelor de mai sus, trebuie studiat un pic mai in detaliu lungimea de rezonanta versus profilul camelor.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #98
                Seba pt cei cu axa schimbata cred ca ar merge calculat pentru turatiile astea, mentine o idee mai sus decat axa stock.
                Eu am 5501712 de la catcams.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #99
                  Deci daca am stat langa 16v de jos inseamna ca ai mei sunt buni. Eu unul sunt foarte multumit de investitia facuta si nu as face altii deloc, poate sa scot o "gatuiala" pe 40 mm de pe traseu care ma tot macina si am impresia ca ma afecteaza "sus". Alessandro ce zici de zona asta a traseului?

                  Precizez ca toata galeria + bucata de traseu pana in racord este de 40 mm, racordul pe 55 parca (se vad reductiile) iar traseul pe 50 pana in capat.

                  Eu zic ca bucata aia pe 40 ma trage "in jos" pe turatie mare, mai ales daca voi pune axa, ar fi bine sa pun 50 sau 55 acolo? Ce parere ai?
                  Attached Files
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • @Seba
                    -la cea 4-1 .. nu exista diferenta ,au fost masurati de mine , diferenta de lungime de sus este egala cu unghiul dat tevilor 1 si 4 pentru a ajunge in colector . Sebastian cand a comandat serpii a spus ca ii vrea fara racord flexibil , eu ii voi monta cu flexibil

                    -la 4-2-1 (ai lui FOF) intradevar exista o mica diferenta intre 1 si 4 , aceasta diferenta a fost data din cauza filtrului de ulei si al suportului alternatorului (primul impediment tehnologic )

                    @lau
                    - dintre toti serpii ai lui MCD sunt aproape egali la dimensiuni ,aceea avand cute la cele 2 coturi de jos lucru care a aparut si la alin (defectul pilot)
                    -Ai lui Dsign 1cu4 nu sunt egali , cel de la filtru este putin mai lung
                    Attached Files

                    Comment


                    • Cred ca pentru 8v cu servo cel mai ok ar fi 4-1.Se respecta mai toate detaliile.
                      4-2-1 cei mai reusiti sunt ai lui MCD.
                      Pe langa cutele aparute la indoiere,apar si micsorari de diametru destul de semnificative la anumite unghiuri.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • copchil nebun vitezan , fa bine si mai cumpara o banda termoizolanta (sau combinate cu cineva) si puneti si bucata lipsa pana la racord.
                        sau poti sa pui si dupa racord...pana unde iti ajunge banda , nu faci deloc rau.

                        Originally posted by cos_min_i View Post
                        @Seba
                        -la cea 4-1 .. nu exista diferenta ,au fost masurati de mine , diferenta de lungime de sus este egala cu unghiul dat tevilor 1 si 4 pentru a ajunge in colector . Sebastian cand a comandat serpii a spus ca ii vrea fara racord flexibil , eu ii voi monta cu flexibil

                        -la 4-2-1 (ai lui FOF) intradevar exista o mica diferenta intre 1 si 4 , aceasta diferenta a fost data din cauza filtrului de ulei si al suportului alternatorului (primul impediment tehnologic )

                        @lau
                        - dintre toti serpii ai lui MCD sunt aproape egali la dimensiuni ,aceea avand cute la cele 2 coturi de jos lucru care a aparut si la alin (defectul pilot)
                        -Ai lui Dsign 1cu4 nu sunt egali , cel de la filtru este putin mai lung
                        ce mai conteaza ca unu e mai lung si altu` scurt , bate la chiur 16v cu tot cu soft si trasee marite
                        Last edited by CataFOF; 21 December 2011, 01:26. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • cu ala stock are mcd probleme, cu astea modificate vad ca nu. inseamna ca-s toate modificate cu cap...de pluta
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • @ FOF sa inebunesc ca dupa ce ti ai pus serpalaii nu ti a mai stat unu unu fata. l ai ars pe FUG care sincer ma asteptam sa te bata

                            din 2000 cum iti trage ?

                            sincer.....nu exista nici un 16v (fara aer fara airbag uri fara geamuri.....chel) cu soft serpi admisie roti mici si jante usoare.....sa putem face o comparatie corecta
                            masinile din LCB care trag bine au putin peste 1000 kg. a mea are 1200kg si nici o sansa din start
                            Last edited by alessandro; 21 December 2011, 10:48.

                            Comment


                            • trage bine bine , mai ales acuma ca am un corp masluit.
                              cand s`o face primavara , facem un test , din 2000rpm.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google