Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • numa daca-l puneti pe cezar pilot
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Cezar nu are mila ...

      Degeaba mai umblam ca la primavara ies 2masini blana ...turbo 16v si compreror 8v

      Comment


      • imi trag o pereche de 195-45 si mai imi pun o toba si ii bat cu tot cu turbaciunilor lor

        Comment


        • Sa nu uiti sa fi si barbierit, sa fie mai usoara)
          Imi tot face cu ochiu o galerie 4-1 cum e cea de a cumparat-o cosmin de la racing code..
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Bine ca mi-ai zis sa o iau in casa ...

            Comment


            • e la garaj sau in masina?

              Comment


              • Originally posted by CataFOF View Post
                trage bine bine , mai ales acuma ca am un corp masluit.
                cand s`o face primavara , facem un test , din 2000rpm.
                ti e frica sa te dai cu 185 urile de iarna ?

                Comment


                • pai sa inteleg ca din toti racerii d-aici care este ... vine doctoru si va face pe toti care a dat 3 liniute in viata lui maxim ?
                  eu cred ca d-atunci a murit si ambreiaju lu marxu )
                  Last edited by Cristi_Xp; 21 December 2011, 17:46.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • nu marx-ule , facem si acuma, nu`i bai.

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      pai sa inteleg ca din toti racerii d-aici care este ... vine doctoru si va face pe toti care a dat 3 liniute in viata lui maxim ?
                      eu cred ca d-atunci a murit si ambreiaju lu marxu )
                      i a dat burnout atunci de clocoteau cauciucurile. a trebuit sa le mut pe spate gumele
                      nu a cedat atunci. a mai suferit destule clutch-kick uri, plecari patinate....daca stau bine sa ma gandesc, la ce am facut cu el asta i a fost viata

                      hai sa revenim la subiect

                      Comment


                      • dar niste serpi adaptati pentru ture mici si medii cum ar trebui sa arate? geva gen 2000rpm-4000rpm.

                        Comment


                        • Luungi si cu diametru mai mic fata de astia de regim inalt.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • in teorie fiecare scadere a diametrului cu 0.13 inch scade cuplul maxim cu 600-700 rpm

                            Comment


                            • Lungi, facuti pe masina de indoit sa fie cutati si cu micsorari de diametru in unele locuri.Imbinari cap la cap sa nu aiba o fluiditatea prea mare si sigur or sa traga f bine jos in ture.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • da v-ati gandit careva cu cat diametru tevii ala e mai mic cu atat gazele abia mai ies din motor si o sa ajungeti sa incalziti motorul aiurea ? Sau nu mai conteaza , cuplu maxim la 1000 rpm sa aveti
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google