Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu o mai am si nici nu o puneam pentru nimic.

    masina ramane asa cum e. vreau doar serpi din alte motive dacat fuga. cand am avut catalizatorul scos nu puteam sa tin mana in spate la toba, atat de tare frigea. dupa ce l am pus fara probleme tin mana acolo. unde ramane restul temperaturii / caldurii ?

    Comment


    • #17
      prin chiulasa probabil )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        ehh de asta vreau serpi. ti am spus ca pe tester se observa un regim mai scazut al temperaturii motorului si la naiba dupa ce l am scos nu a mai trepidat ambreiajul

        si imi trebuie calculati cat de cat macar sa ramana 105 cai la datorie nu sa ma trezesc ca nu mai trage totroapa

        dupa primul set de calcule mi a dat asa.

        4-2-1 lungime totala 50 inchi primul colector ( 4 tevi ) 28.5mm cu 15 inchi lungime al doilea colector ( 2 tevi ) 37 mm x 35 inchi

        am calculat pentru 1600 cc la care se doreste cuplu maxim la 4000 rpm
        Last edited by alessandro; 14 December 2011, 21:51.

        Comment


        • #19
          nu e cam mic 28,5 diametrul ...?

          Comment


          • #20
            alex, multam de garnitura. dau o bere cand ne vedem.
            vezi ca in ce ti-am dat eu exisat si-un manual de motor k4m. daca nu-l gasesti, zi-mi ca poate -am bagat in documentatie dupa ce ti-am dat tie cd-ul ala si ti-l trimit. se gaseste si aici pe forum, exista un link, dar nu mai stiu unde. daca nu, calameo.co.uk, are manuale de renault in format flash, nu le poti descarca, da' te uiti online cat vrei si ai acolo toate datele.
            le: vezi ca ce au uitat aia sa zica in formule, se considera un aprox 3 inch distanta de traseu in chiulasa. asadar, primarii de 12 cu diam de 28 (prea mic, poate rpm ala din formula se refera la hp, nu la Nm, caz in care 4000 e prea putin), secundarii cu aprox 1.3*sectiunea primarelor, colectorul cu unghi de 5-8 grade si lungimea totala sa fie multiplu de acel "P+3" din calcule. altfel pierzi rezonanta sistemului, daca nu il acordezi pe lungimea de unda, de preferat armonicile 2 si 3, pt fundamentala e prea greu de executat fizic tevaraia.
            valabil si pt admisie
            Last edited by Seba; 15 December 2011, 01:30.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cos_min_i View Post
              nu e cam mic 28,5 diametrul ...?
              pentru un 1.6 a carui turatie tinta de putere maxima toate formulele, calculele si chiar calculatoarele online mi au dat 34 35 mm

              Originally posted by Seba View Post
              alex, multam de garnitura. dau o bere cand ne vedem.
              vezi ca in ce ti-am dat eu exisat si-un manual de motor k4m. daca nu-l gasesti, zi-mi ca poate -am bagat in documentatie dupa ce ti-am dat tie cd-ul ala si ti-l trimit. se gaseste si aici pe forum, exista un link, dar nu mai stiu unde. daca nu, calameo.co.uk, are manuale de renault in format flash, nu le poti descarca, da' te uiti online cat vrei si ai acolo toate datele.
              le: vezi ca ce au uitat aia sa zica in formule, se considera un aprox 3 inch distanta de traseu in chiulasa. asadar, primarii de 12 cu diam de 28 (prea mic, poate rpm ala din formula se refera la hp, nu la Nm, caz in care 4000 e prea putin), secundarii cu aprox 1.3*sectiunea primarelor, colectorul cu unghi de 5-8 grade si lungimea totala sa fie multiplu de acel "P+3" din calcule. altfel pierzi rezonanta sistemului, daca nu il acordezi pe lungimea de unda, de preferat armonicile 2 si 3, pt fundamentala e prea greu de executat fizic tevaraia.
              valabil si pt admisie
              1 sa inteleg ca din lungimea totala scad 3 inchi care se considera distanta supapa - port ? nu era mentionat

              2 in documentele de la tine mai ziceau ceva de prima portiune de 4 inchi de teava care trebuie sa fie dreapta.
              ehhh la 16v cu admisie stock nu se poate face dreapta. cu cat maresc diametrul in cazul asta ?

              3 am gresit eu cu turatia. acei 4000 sunt pentru HP ceea ce este gresit. o sa recalculez pentru o turatie tinta de 6000 sau peste

              4 refac calculele in varianta 4-1 si 4-2-1 tinand cont de sfaturile tale si de 3 manuale .
              daca am si manualul de K4M sa nu mai pun din burta BDC uri lift si durate iese la fix

              5 a ajuns bine garnitura da ? tare imi era frica sa nu o tortureze astia la posta. decat o bere mai bine un whiskey ca la Arad e frig afara
              Last edited by alessandro; 15 December 2011, 09:19.

              Comment


              • #22
                am calculat pentru 1600 cc 4-2-1 cu eficienta si putere dorita la 6000 rpm
                pentru motoarele de strada se calculeaza pentru in jurul punctului de cuplu maxim iar pentru motoarele de curse se calculeaza eficienta in jurul puterii maxime sau a unui punct intermediar intre cuplu max si putere

                - lungime totala - 613,7 mm din chiuloasa in traseu
                - lungime 4 tevi - 367 mm
                - lungime 2 tevi - 246 mm
                - colector ( con ) - 166 mm calculat la 8 grade minim 7 maxim 10 grade - lungimea si mai ales unghiul colectorului sunt relativ importante. pot cauza pierderi de putere
                - traseu evac. - 522 mm sau multiplu

                - diametru 4 tevi - 38mm
                - diametru 2 tevi - 51m
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  nenea, ti-a dat aproape cat galeria stock

                  Comment


                  • #24
                    doar ca galeria stock are 33 mm grosime si 10 cm lungime

                    crezi ca nu este de luat in seama diferenta de 5 mm grosime si 50 cm lungime ?

                    dupa cum zicea seba ... este mai greu de realizat tevaraia. trebuie sa ajung la mester sa vad ce poate sa faca.

                    daca 4-2-1 nu iese cum trebuie incercam 4-1

                    Comment


                    • #25
                      @ cosmin_i

                      nu stiu daca formulele de calcul sunt aceleasi pentru 4-2-1 si 4-1. in cartile mele nu este specificat, deci cred ca sunt aceleasi. de exemplu calculul P ului este dat printr o singura formula

                      ma incurc un pic in calculul diametrelor colectoarelor. de exemplu la 4-1 imi da teava in care se unesc cele 4 primare mai mica decat la 4-2-1 si mai scurt ca lungime

                      P.S. cc este volumul pistonului in centimetri cubi
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        nu-ti incape galeria de s1600?

                        Comment


                        • #27
                          Acum am vazut dupa ce ai calculat tu... sunt aceleasi 2fisiere care le am si eu ... si sunt aproape aceleasi valori, dar de la calcul pana la produsul final ai de lamurit multe ....astept sa-mi dai comanda,am 4 flanse de 8v pe stoc

                          Comment


                          • #28
                            cos_min_i, iti dau eu comanda la anul, daca imi faci serpi custom pentru cuplu mult, putere maxima in 4500-5000 rpm, cuplu de la 2000 la 4000 constant si mult. in loc de catalizator punem un element flexibil si gata.

                            Comment


                            • #29
                              de ce nu iti iei tu un diesel mai bine ?
                              cauti la un benzinar aspirat chestii care ma indoiesc ca ai cum sa le obtii .
                              I-auzi , pmax la 4500 rpm
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Amza..iti dau eu serpii mei de pe masina.iti garantez ca va trage mult mai bine pana la 5000rpm.Dar asta la primavara.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google