Uite eu sunt sigur.Pentru ca si eu am roti mai mici+alte modificari inafar de un filtru de targ.Tocmai d-aia am si intrebat daca e cineva cu filtru sport la 30lei cu roti mici sa vedem respectivu vs 1.4 cu roti mai mici axa serpi evacuare compresie mai mare soft si alte modificari inutile.
Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v
Collapse
X
-
-
Daca vrei discutam pe PM.Ca aste e topic pt evacuari.Daca ai nelamuriri te astept.
P.S 1.6 cu evacuare pe 50 fara catalizator, soft si filtru nu prea ma miroase decat pe primele 2 trepte.Apoi imi vede toba.
Esti cumva de pe dacia club?Ca acolo mai sunt conceptii d-astea.Last edited by al!n; 19 December 2011, 16:45.
Comment
-
Originally posted by samy0388 View Postlas ca pentru tine se gaseste un 1.6 resoftat si s-a rezolvat problema
banii care i-ai bagat in 1.4 depasesc cu mult diferenta de pret intre 1.4 si 1.6, corect ?
Comment
-
Originally posted by cos_min_i View PostMa rolele se dau la facut... nu se fac dupa ureche..dupa sarbatori cand reajung la work o sa calculez pentru fi 40 si 50 ... de rola depinde raza de indoire ... eu zic sa te linistesti ca degeaba faci un prototip ca nu o sa se arunce multi cu cereri
Originally posted by samy0388 View Post
nu vreau sa fiu un carcotas, dar forumul, tot forum ramane ...
numai io cate am citit ca vrea sa faca allesandro si intr-un final s-a razgandit
modificarile minore pe care le aduci masinii sunt cam vax albina
nu mai fi asa de sigur aline, greutatea + un diametru mai mic al rotii conteaza al dracului de mult
PS: mi-am exprimat si eu parerea, doar nu va impiedicati de mine
din cauza posturilor impertinente ca asta de mai sus cate odata ma gandesc daca se merita sa mai scriu pe forum atatea lucruri. ce primesc in schimb ? bataie de joc si posturi scrise pe WC
iti este al naibii de simplu sa stai sa imi tragi o bata in cap si sa faci caterinca decat sa iei un pix in mana si sa faci ceva util
fac ceva rau prin faptul ca incerc sa scriu pe forum, sa invat si sa explic cum se calculeaza o evacuare ? spuneti mi si va las sa ramaneti cu LED uri stickere si bari de 100 Kg indesate cu fibra si KIT
ca mi i pun eu sau nu pe masina putin va intereseaza pe voi. ii dau lu mama in bucatarie sa faca evacuare de hota....e problema mea si doar a mea
probabil eram mai apreciat daca deschideam un thread despre cum sa mai bagi 5 kg de chit in usi, despre cum sa mai adaugi 5 cocalarii stickerului de pe luneta, despre cum xenoanele in far stock sunt smechere sau despre cum mi am pus aeroisitoare verzi din Vitan
am inteles nu va place ce incerc sa fac. din momentul asta nu mai scriu nimic legat de calcule evacuari admisii tuning. sa va duceti sa va luati admisii YED din Vitan si serpi la Pilot facuti cu metrul de croitorie
Comment
-
Originally posted by Alex_MIU View PostCam greu pt 16v stock sa bata 1.4 ala in care s-au investit bani multi,numai zic de 1.6 cu soft care mai mult de 95cp(reali) nu are.Last edited by Cristi_Xp; 19 December 2011, 18:54.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
si uite-asa din mandria sau incapatanarea unora ajungem iar sa comparam 85cp si 900kg vs 105cp si 1200kg...in loc sa discutam despre subiect, adica evacuare. apropo, astia de comenteaza ca la fotbal, de pe margine, stiti vreunul sa extrageti un radical cu creionul, dintr-un numar zecimal? toti sunteti ingineri dupa ureche, da' 3 din 4 nici nu stiti sa puneti virgula unde trebuie. voi inca traiti cu impresia ca teoria e un mare rahat si doar practica facuta la plezneala e lucru bun. asa sa fie, cum ziceti voi. macar lasati-i pe astia care vorbesc despre ceva calumea, sa-si foloseasca si la altceva creierul decat la respirat, mancat si mers la cacatoare.
@alex: 4-2-1 sau 4-1 nu difera cu mare lucru. P-3 e PP+SP+COL pt 4-2-1 sau PP+COL pt 4-1. regula degetului mare spune ca PP=15", iar restul pana la P-3 este SP+COL. diferenta consta in calcularea colectorului, cred ca apare si varianta respectiva in fisierele ce ti le-am dat.
PP-primarele, SP-secundarele, COL-lungimea colectorului, P-lungimea de unda a oscilatiei coloanei de gaz din evacuare, in conditiile in care s-a luat in calcul viteza sunetului intr-un gaz de cateva sute de grade Celsius, adica vreo 400-450m/s.Last edited by Seba; 19 December 2011, 23:28.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu zic ca se pot sterge posturile despre ce am scris eu miu si samy.S-a clarificat treaba.Eu unu imi cer scuze pt offtopic.
Comment
-
stai relax, ca nu neaparat la 1-2 care ati scris pe-aici ma refeream, dar repede v-ati simtit cu musca pe caciula
ideea e ca daca tot postam ceva, macar sa fie util. si, mai important, la subiect.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai eu m-am simtit din cauza ca i-am raspuns lui samy si am comparat aia "85cp pe 900kg cu cei 105 pe 1200" ).
Mi-a calculat si mie Alex o galerie 4-2 -1 pentru 1.4 cu puterea maxima in jurul a 6000rpm si da total diferit cu ce am acum pe masina)
Comment
-
@ seba pana nu incep sa curga BAN uri pe banda rulanta nu se vor potoli. nu ma refer la miu si alinLast edited by alessandro; 20 December 2011, 00:13.
Comment
-
daca facem bine jucaria de indoit crezi ca reusim macar sa ne apropiem de modul in care erau lucrati aia de RS ?
desi am si un design mai simplu. hai ca am si idei bune cum sa facem conul colector, cum sa bagam elegant toti serpii in elAttached FilesLast edited by alessandro; 20 December 2011, 01:16.
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View Post@samy0388 ai scris si tu ca sa mai faci un coment ca alta treaba nu ai.
Ca sa intelegi cat de inutila este schimbarea serpilor iti spun ca inainte il bataem pe viteza cu o masina si acum stam egal.
hai sa iti arat ce serpi au masinile stoc acum sa imi spui o parere.
O sa-mi pun turbo-sound in toba si o sa va crap chiar daca la mine nu prea se auzea.
Comment
-
ceva modeleAttached Files- 25znr7n.jpg (45.2 KB, 112 views)
- 953-111-115.jpg (32.2 KB, 110 views)
- DC-SHC4401.jpg (20.1 KB, 59 views)
- header7_lg.jpg (48.5 KB, 51 views)
- headerdtrk20eg.jpg (44.4 KB, 50 views)
- HyTech 4-1 2.jpg (61.1 KB, 53 views)
- images.jpg (6.6 KB, 52 views)
- img7798new4cq.jpg (239.8 KB, 52 views)
- JDMC_Accord5zigen4-2-1header.jpg (99.2 KB, 60 views)
- modp_0912_13_o+project_dc2_integra_k_swap_guide_part_1+k_tuned_4_2_1_exhaust_header.jpg (104.9 KB, 58 views)
- staggered4-1side.jpg (35.2 KB, 55 views)
Comment
Comment